)
 ) 

quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Wel slapen, neemt een 2persoons luchtbed mee: Leintjeuh(en gaat een duivels plan uitvoeren
)
 en jeweets wij hebben een alibi voor jou
  en jeweets wij hebben een alibi voor jou  

appeltaartquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:06 schreef YPPY het volgende:
Ik blijf zeker niet slapen, ga wel in m'n blootje naar de sauna met Isa en kan niet koken. Maar ik wil wel een appeltaart bakken? Als zoiets ook goed is.

jah je blijft gewoon bij mij slapen dusquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf wel slapen, maar ik weet nog niet waar
YPPY, mijn aanbod van samen koken staat nog! We kunnen wel samen wat hapjes maken? Moet wrs. wel bij jou, dan.

Even kijken... We moeten ook nog onderdak regelen voor de nacht ervoor; vrijdag naar een bruiloft in de buurt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah je blijft gewoon bij mij slapen dus

Jullie kunnen dus ook bij mij blijven slapenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even kijken... We moeten ook nog onderdak regelen voor de nacht ervoor; vrijdag naar een bruiloft in de buurt.

weer een probleem opgelostquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:10 schreef octopussy het volgende:
[..]
Jullie kunnen dus ook bij mij blijven slapen

Dat dusquote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik geloof dat manlief druk bezig was met het regelen van een slaapplaats bij een vriend voor beide nachten voor ons. Dus ik weet niet zeker of ik blijf slapen; misschien wel uit gezelligheidsoverwegingen
 En eik zou octo ookal woont ze hier zo dichtbij ook gewoon moeten blijven slapen
  En eik zou octo ookal woont ze hier zo dichtbij ook gewoon moeten blijven slapen  

Denk je dat je ons dan nog niet zat bent?quote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand nog zin om de dag erna naar Rotterdam te gaan naar het Metropolisfestival?
Of zal ik zondag einde van de middag mijn familie en vrienden uitnodigen en trakteren op alles wat overgebleven is en dan net doen alsof ik het allemaal zelf gemaakt heb

Dat vinden wij helemaal tofquote:Op zondag 15 juni 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt ook(mits dat nog mag)

Blijf je ook slapen?quote:Op zondag 15 juni 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt ook(mits dat nog mag)

Metropolis is wel een goeie optie ... mss aaneengesloten een CUL-SC festival meetquote:Op zondag 15 juni 2008 19:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Iemand nog zin om de dag erna naar Rotterdam te gaan naar het Metropolisfestival?
Of zal ik zondag einde van de middag mijn familie en vrienden uitnodigen en trakteren op alles wat overgebleven is en dan net doen alsof ik het allemaal zelf gemaakt heb

...vrouwentopic
  ...vrouwentopic   

denk het wel en heb evt zelf wel een matje en slaapzakquote:Op maandag 16 juni 2008 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijf je ook slapen?
Oh btw ik heb genoeg verschillende soorten shampoo's, creme-spoeling en douche-gels, dus dat hoeven jullie niet persee mee te sjouwen. Tenzij je erg merkvast bent natuurlijk

Kssst, vort, wieberen jij! Ovaries only!!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:51 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Metropolis is wel een goeie optie ... mss aaneengesloten een CUL-SC festival meet
Owh damn...verboden gebied hier...vrouwentopic

ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jammer Tezz, ik had me er ontzettend op verheugd je een keer in het eggie te zien. Maar helaas je hebt natuurlijk nu wel andere dingen aan je hoofd, heel begrijpelijk

Beter een luchtbed dan, ik heb beddegoed genoeg nlquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef AKnynke het volgende:
Kick:
Hebben jullie nog ideen over wat ik mee moet nemen? Qua eten dan? K ben inspiratieloos..
en SOL: zal ik zelf maar even een slaapzak meenemen? Dat scheelt jou weer een stuk in het organiseren, en het past perfect in m'n nieuwe rugzak! Heb ik een gelijk een mogelijkheid om hem uit te proberen!

Plannen wel een date in de vakantie, volgens mij kunnen Bente en Milou het ook prima samen vindenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja........jammer he! Maar misschien kunnen we toch wel eens iets afspreken MK!

Maar nu ff niet zeg maar.

We blijven lang zat wakker heur, en ik neem aan dat niet alles in één keer op tafel zal komen, en dat we gewoon een hele avond aan het eten zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:40 schreef YPPY het volgende:
Jammer Tezz.
Mijn moeder gaat die zaterdag verhuizen. Ik kom wel, maar geen idee hoe laat. Ik hoop wel rond etenstijd, maar dat heb ik bij Liejannuh al eens geprobeerd en toen heb ik uiteindelijk alleen toetje meegekregen.
 Kom je met de auto YPPY?
  Kom je met de auto YPPY? 

Niet druk om maken. Er zijn nog zat supers in en rond Delft die lang open zijn, en vervoer is ook te regelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh een heel klein probleempje, zag vanmiddag bij de supermarkt dat ze met uitzondering zaterdag 5 juli om 18.00 uur al sluiten ivm bedrijfsuitje.
Maar de AH 5 minuten verderop zal wel tot 20.00 uur open zijn lijkt me.

Ik had gedacht zo rond een uur of 6 bij mij, maar daar miss maar even een uur of 5 van maken ivm de supermarkt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:54 schreef DarkElf het volgende:
goeie: hoe laat ongeveer begint t festijn?

Ja, want anders haal ik het helemaal niet. Mag je me nog wel een routebeschrijving-voor-dummies mailen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Kom je met de auto YPPY?

(voor hoeveel Vrouw?)
 (voor hoeveel Vrouw?)

En kipspiesjes met een zoete marinade, ofzo?
 En kipspiesjes met een zoete marinade, ofzo?

geen bqqquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mag ik nog een keer vragen of er een BBQ is of niet?? Als ja: dan weet ik wel wat

Ik wil jou nu gewoon zien snijden met mijn Sabatiers en mijn allerschattigste Wüsthoffjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik couscoussalade maken? En kan ik bij MK koken, anders heb ik geen kitchen toolsEn kipspiesjes met een zoete marinade, ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |