durf te wedden dat er zoveel wordt gemaakt dat er voor iedereen meerdere dingen zijn die ze lustenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:14 schreef DarkElf het volgende:
ik wil wel die borlottibonen/tonijn/ui en weet ik het allemaal- salade maken want die is echt heel lekker...
(turks )brood erbij met olijfolie en zeezout![]()
maar misschien lusten mensen dat niet?
ook handig!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
supermarkt is tot 20.00 uur open, dus wijn kan daar ook gehaald worden
wat dat betreft zit ik hier perfect met tig winkels onderin de flat en een supermarkt 3 minuten lopen verderopquote:
ja zo zat ik in Rotterdam ook, markt voor de deur zowat op woesndag of donderdag/ turkse winkels/ alle supermarkten en toko's enzo..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat dat betreft zit ik hier perfect met tig winkels onderin de flat en een supermarkt 3 minuten lopen verderop
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Hebben jullie al een beetje een idee van wat je gaat maken?
Zit me te bedenken dat niet alles in 1 keer op tafel gaat dus het keukenprobleem is ook opgelost dan voor oven/fornuisgerechten![]()
Verheug me nu al op een hele avond eten
Ik was gewoon benieuwdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Moet ik nu al melden wat ik maak?Ik heb nog geen idee. Wel weet ik dat ik mijn Haagse keuken niet meer ter beschikking heb staan de 5e, en dus graag gebruik maak van andermans keuken. Yppy, Octo, MK?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook nog echt geen flauw idee. Sowieso neem ik wel een paar groene bananen mee om chips van te maken. Zal ff ook mn chocoboekje doorbladeren, maar zie dat Nynke dat ook gaat doen, dus misschien iets kleins of niets daarvan. Verder heb ik echt geen flauw idee, kan zoveel wel bedenken maar of het echt geschikt is voor zo'n avondje, geen idee. Want iedereen neemt al zoveel mee, alles door elkaar. Oh ik kan wel wat lekkere wraps-hapjes maken!
Wat een wazig verhaal weer van mezelf.
ik kom langs rotterdam met de trein, daarin kan je vast meerijdenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:36 schreef PeRi het volgende:
Ja, zo gaan gedachten altijd door mijn hoofd, gesprekken met mezelf.
Ik vroeg me trouwens af, is er iemand die uit/langs de omgeving Rotterdam (Oost) komt, en met wie ik zo terloops misschien kan meerijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |