quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Foto's prima, als ik er maar niet op sta
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Joepie heb vanochtend nog een stapeltje wijnglazen gehaald en limonadeglazen, dus we hebben allemaal een glas om uit te drinken, kopjes voor thee/koffie had ik gleukkig nog bergen van![]()
Heb alleen geen cocktailglazen voor de cosmo's, nouja, motten we maar een btje improviseren![]()
Have fun Lianne het weekend
we kunnen toch ook gewoon cockails uit een fris glas of uit een wijnglas drinken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenMet hoeveel gaan we zijn?
Zag dat ze weinig kosten maar ik ahd al zo'n berg gehaald (ook nog schaaltjes en bordjes), en ik heb ook maar een beperkt budgetquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval 4 martini glazen, die neem ik wel mee. Ze kosten ook vrij weinig bij de Xenos dus ik kan wel bijhalenMet hoeveel gaan we zijn?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zag dat ze weinig kosten maar ik ahd al zo'n berg gehaald (ook nog schaaltjes en bordjes), en ik heb ook maar een beperkt budget
het is echt heeeeel simpel te vinden, behalve de ingang van de flat, die zit om het hoekjequote:Op donderdag 3 juli 2008 13:52 schreef YPPY het volgende:
Goed dat dit topic voorbij komt, moet ook nog boodschappen doen. En de routebeschrijving opzoeken, want ik kom met de auto m-k, anders wordt het nog later.
ehm hoe gaan we van t station naar jouw huis? Moet ik nog een strippenkaart kopen ofzo? Of is t te lopen? (met of zonder hakken?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
het is echt heeeeel simpel te vinden, behalve de ingang van de flat, die zit om het hoekje
heb je daar geen PM over gehad? ikke wel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm hoe gaan we van t sation naar jouw huis? Moet ik nog een strippenkaart kopen ofzo? Of is t te lopen? (met of zonder hakken?)
ik weet alleen hoe laat ik wie zie waar enzoquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
heb je daar geen PM over gehad? ikke wel!
wie zie je hoelaat waar dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet alleen hoe laat ik wie zie waar enzo
jawel hoor, zolang je maar geen commentaar levertquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
oeh![]()
ga ik doen
hoe laat denk je ongeveer dat dat gaat zijn? Zodat ik vóór die tijd mn dingen in Den Haag heb geregeld..
MK! SoL! Kan ik nou nog daar jouw oven gebruiken of niet?
Isa en DE komen ietsjes eerder Nynkequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wie zie je hoelaat waar dan?
ik denk dat ik tussen 6 en 7 daar ben, ofzo.
hangt ervan af of ik uit tilburg kom of niet, want daar ben ik nog steeds over aan t twijflen.
Oh kaartje in de bus is ok, strippenkaart gebruik ik toch verder nooit... heb de vorige ook weggeven aan iemandquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jawel hoor, zolang je maar geen commentaar levert
DE ik weet niet hoe laat Dave naar huis gaat, maar anders halen we jou en Isa met de auto op, anders met de bus en dan kan je of een hele strippenkaart kopen of voor 1.20 euro een kaartje in de bus
Over hakken gesproken, mijn benedenburen zouden het heeeeeeeeeel erg op prijs stellen als er niet met hakken gelopen wordtquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Of is t te lopen? (met of zonder hakken? :P)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |