Das snel! Enne jij thenks!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:50 schreef Tezz het volgende:
Ondanks dat ik een grote-afzegger ben, wil ik toch ook wel graag alle foto's zien!!!! Please please please??
Heel veel plezier dames, in ieder geval!!!!!!!!!!
En DE, thx voor je kaartje!!!!
ah joh ivm Nynke is iedereen ieniminierigquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:53 schreef DarkElf het volgende:
maar ik doe wel voor t gemak mijn leuke esprit schoenen aan en niet mijn nieuwe schoenen
(die moet ik sowieso nog inlopen) ...
alleen dan ben ik wel helemaal zo ienieminie-ig
Ja dat begreep ikquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ah joh ivm Nynke is iedereen ieniminierig
Belgisch geld is meer dan welkom!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:55 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, mag ik ook met Belgisch geld betalen?
En hunny, doe dat nou niet. Jij, hakken en booze is een historisch sleche combi, naar ik mij herinner
Niet erg bezet! Maar je moet wel even vantevoren opgeven welke keukenspullekes je denkt nodig te hebben, want die liggen nu in Belgique.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Belgisch geld is meer dan welkom!
K zal platvoets blijven. Maar dat ben ik meestal in de zomer. het liefst zonder schoenen.
Trouwens, hoe bezet is jouw keuken zaterdagavond? ik ben even m'n opties aan het aftasten..
dus dan moet ik daar nog over nadenken. mmmquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet erg bezet! Maar je moet wel even vantevoren opgeven welke keukenspullekes je denkt nodig te hebben, want die liggen nu in Belgique.
Hoe zijn brownies met veel chocolade? Die kan ik van te voren dan wel maken, dat is geen probleem...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dus dan moet ik daar nog over nadenken. mmm
je mot gewoon ook komenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, dat heb ik langs zien komen.
ja, ik lurk hier al heel lang mee
Wat Lein zegt, hoezo hoor ik dan eigenlijk bij de inboedel?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat Lein zegt, hoezo hoor ik dan eigenlijk bij de inboedel?
Wij doen het gewoon een keer dunnetjes over![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Foto's prima, als ik er maar niet etend op sta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |