Dat is toch altijd zo bij dit soort dingen? Tenminste die ervaring heb ik wel ja.quote:
ik kom ook nog steeds, vroeg en blijf niet slapen maar de naar huis gaan tijd is onbekend tot het moment dat ik besluit die dag/avond wat die gaat worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik kom nog steeds.
Ik neem sinaasappelsap meequote:
volgens mij zou cf een toetje makenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
is er al iemand die gebak/toetje meeneemt?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:44 schreef octopussy het volgende:
ik ben nog aan het bedenken wat ik ga maken.had gisteren een voorproefje maar vond het niet zo geweldig.
morgen maar even doen.
ik moet ook nog verder verzinnen, heb alleen die krieltjes gevuld met zalm nog maarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:49 schreef octopussy het volgende:
Gemarineerde cocktailworstjes uit de ovenmaar ja het was van Nigella dus het leek me het proberen waard.
Is ook best lekker hoor, maar veel te zoet door de shitload aan honing. Mag dus wel wat minder zoet en wat pittiger. Misschien een tweakable hapje.
Magoed, ik heb nog wel een paar ideetjes. Komt helemaal goed.
Nee, ik maak een couscoussalade, denk ik. Yppy maakt een toetje, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
volgens mij zou cf een toetje maken
bij deze:quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
Is er al een lijstje met wie wat meeneemt?
ben nog steeds een beetje inspiratie-loos
ik haal wel zo'n 3 liter tankjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:34 schreef DarkElf het volgende:
als t warm wordt moeten we gewoon liters rosé hebbenen een lege koelkast zodat de rosé koud kan.... dan is alles verder onbelangrijk
lolzz die had ik gisteren al gekocht en gelijk gevuldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:44 schreef DarkElf het volgende:
oh en zakjes ijs, van die doordruk dingen die je vult met water
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lolzz die had ik gisteren al gekocht en gelijk gevuld
het is een tapasmeetquote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
gevulde tomaatjes met roomkaas kunnen ook wel.. bedacht ik mij...
en is er al iemand die verse tzaziki maakt? En dan chorizo met suiker? En turks brood voor de tzaziki en aioli????
Zoiets dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |