Jammer Hobsquote:Op maandag 9 juni 2008 17:45 schreef MissHobje het volgende:
Ik kan helaas niet komen.. rooster technisch zit het vast...
Vind ik ook, kijk er gewoon al naar uit om je eindelijk eens een keer irl te mogen ontmoetenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:50 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, manlief speelt terugrij taxi.. en heen ga ik met de trein ....
aan de ene kant jammer van t slapen..![]()
aan de andere kant: ik kom sowieso al gewoon op een meet en dat is al goed genoegvind ikzelf
![]()
andersom hier ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vind ik ook, kijk er gewoon al naar uit om je eindelijk eens een keer irl te mogen ontmoeten
Nou dan kan er helemaal niets meer mis gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:06 schreef octopussy het volgende:
Ik heb ook iets van 6 slaapplekken extra op loopafstand
En ik maak allemaal lekkere dingenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom ik het btw ook wilde weten is omdat Isa heeft aangeboden het ontbijt te verzorgen ipv tapas te maken, zo lullig als ze of veels te veel koopt of veels te weinig
mr DE kan ook heel goed ontbijt maken en me wakker maken met een kopje thee dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik maak allemaal lekkere dingenDus lekker puh
als je niet blijft slapen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ohja, dat is al tijden het washok, aangezien Milou alijd bij mij slaaptquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:15 schreef Tezz het volgende:
Ik blijf slapen!In het bedje van Milou!
Met mijn 1.85 mtr!
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohja, dat is al tijden het washok, aangezien Milou alijd bij mij slaapt
Volgens mij had Isa die plek al ingenomenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!
Moet je een pyjama mee?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij had Isa die plek al ingenomen![]()
Maargoed, ik weet niet hoeveel er nu daadwerkelijk blijven slapen, desnoods mieteren we alle matrassen/luchtbedden in de huiskamer en hopen dan nog even te kunnen slapen tussen alle kussengevechten door in onze sexy-pyjamaatjes (laatste schrijf ik alleen maar voor golfer en Den_Haag btw)
Wel knus met z'n drieënquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:24 schreef Tezz het volgende:
Dan zit er niets anders op dan dat ik dus bij jou slaap!
Leuk! Dus je komt zondag ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:46 schreef mascara-klodder het volgende:
pas na een sauna-meet met jullie ga ik bloot
zal ik roereieren maken?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |