regelneefjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:24 schreef latislos het volgende:
kan iemand topic aanpassen van "CUL SC mét foto's uit de oude doos, en hup holland hup"
naar "CUL SC #236 mét foto's uit de oude doos, en hup holland hup"
dank u
donequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef latislos het volgende:
ik blijf ook zeuren:
de volgende SC mag van mij wel een nummer in het topic hebben
we zijn nu bij 241
[CUL SC]Kusjekroel is tof
--> [CUL SC #241]
Kusjekroel is tof
Tsjekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef NoCigar het volgende:
Dit topic wordt een beetje verbaggert. Dat is misschien niet nodig, kan iemand eens kijken
?
donequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
CUL-vrouwen-tapas-taart-comopolitan-pyjamaparty-meet (3) kan hier iemand cosmopolitan van makenDamzz en ik had er nieteens één op toen ik de TT tikte
ik heb de s weg gehaaldquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het niet eens gezien dat het fout geschreven stond(Muck ook niet
)
Donequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Kunnen jullie de spelfout uit de TT dit topic CUL SC #254 Mijn eerste weghalen? Het moet de CUL SC zijn en niet de CIL SC. Danku
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we geen knierten-en-krenten-help-fokkers-de-winter-zomer-door-budget-hoofdstuk aan het fok kookboek toevoegen? Dus recepten voor een prikkie mét prijsindicatie?
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachten
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?![]()
Dat is zelfs nog een betere oplossing.
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Muck, wat was die vreemde alert test in mijn PM op 30 juni jl. ?
Ah okay, dan snap ik het nu wat beter.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagt
Dat is heel simpel... ik heb er heel wat nieuwe knopjes bijgekregen sinds ik donkerblauw ben en nu had ik een verkeerde te pakken
In plaats van alleen aan degene aan wie hij gericht was, is ie het hele forum over gegaan
Ik heb heel veel reply's gehand (logisch ook) en die zijn nog lang niet allemaal beantwoordquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ah okay, dan snap ik het nu wat beter.
Ik had je al een PM gestuurd hierover en kreeg geen reply dus kreeg de indruk dat je aan het stiekemen was..
quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagt
Dat is heel simpel... ik heb er heel wat nieuwe knopjes bijgekregen sinds ik donkerblauw ben en nu had ik een verkeerde te pakken
In plaats van alleen aan degene aan wie hij gericht was, is ie het hele forum over gegaan
maf zeg!quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan hier vandaan overal in, behalve in de CUL SC
Heb het idee dat het door dekomt ??? Of de spatie?
Nogal ja!quote:
Ja, ik lees overal vreemde dingenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zijn er vandaag wel meer mensen met problemen op Fok(problemen met fok dus, ik doel niet op het hele R&P forum)
merge is aangevraagdquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Klootwijk aan Zee - Verder in 2008
[CUL TV-tip] Klootwijk aan Zee
Kan dat één topic worden, waar dan ookPraat ff wat fijner
Tnxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |