donequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
CUL-vrouwen-tapas-taart-comopolitan-pyjamaparty-meet (3) kan hier iemand cosmopolitan van makenDamzz en ik had er nieteens één op toen ik de TT tikte
ik heb de s weg gehaaldquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het niet eens gezien dat het fout geschreven stond(Muck ook niet
)
Donequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Kunnen jullie de spelfout uit de TT dit topic CUL SC #254 Mijn eerste weghalen? Het moet de CUL SC zijn en niet de CIL SC. Danku
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen we geen knierten-en-krenten-help-fokkers-de-winter-zomer-door-budget-hoofdstuk aan het fok kookboek toevoegen? Dus recepten voor een prikkie mét prijsindicatie?
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje bezig om een platzak-icoontje aan het kookboek toe te voegen, maar omdat ik daarvoor alle recepten even door moet lopen, is dat érg veel werk wat even op zich laat wachten
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof! Jij denkt ook echt overal aan hè?![]()
Dat is zelfs nog een betere oplossing.
Hehe, je bent niet de eerste die het vraagtquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Muck, wat was die vreemde alert test in mijn PM op 30 juni jl. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |