Je moet ze wel in de vriezer bewaren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar als ze een beetje gesmolten zijn donderen ze van het stokje
6,25 cent voor een cijferwonder zoals jijquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:15 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
Voor 75 cent, da's net 6 cent per ijsje.
quote:
Dat zeg ik.quote:Welk lekker ijsjes idd.en goedkoop.
Ja hoor, daar heb je de eerste Magnum-jehova al.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef karoltje het volgende:
De chocolade laag is veul te dun! Magnum double chocolate heeft net genoeg choco voor mij.
Jij hebt je vrouwen dood, maar nog net voor de lijkstijfheidquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Croupouque het volgende:
Bleh, die vind ik niet lekker. Lekker ijs is als een goede vrouw; zacht, ijskoud van binnen, slecht voor je cholesterolgehalte, met een dikke laag chocolade eroverheen en op een stokje.
Ik prefereer de term: "Frigo Mortis".quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen dood, maar nog net voor de lijkstijfheid.
Ja, die zocht ik ook, maar ik was 'm kwijtquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik prefereer de term: "Frigo Mortis".
quote:
quote:
Doen, svann!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:13 schreef svann het volgende:
Straks ga ik ze nog kopen, Arcee.
Dan leeft zo'n doosje nooit lang.
Hmmm...wat is er lekkerder dan een dikke laag chocola, dan een smeuiige laag choco-saus, dan weer een dikke laag chocola en dan...CHOCO-IJS! Smullen joh! Je zit inderdaad wel voor de komende drie dagen vol, maar ik laat vaak het ijs zelf staanquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:27 schreef Arcee het volgende:
Ja hoor, daar heb je de eerste Magnum-jehova al.
Magnums, gatverdamme, vieze zwaar op de maag-rommel.
Doe mij maar zo'n lichtverteerbare chocostick.Of 2.
Of 3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |