jij daan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:04 schreef maok het volgende:
wiki ook gerepareerd
Hij leek in de eerste intantie verdwenen, maar hij stond er nog gewoon als je op bewerken kliktequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij daan?
heb 3 pogingen gedaan maar niet geworden zoals ik wilde
Gewoon het sinterklaasgedichten 18+ topic er bij pakkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet als strafwerk, omdat ik 1 van de 2 boeken vergeten was mee te nemen, een sinterklaasgedicht schrijven.
Helemaal niet. Binnen 2 minuten moet je het kunnen fixenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook tvp
en de FOK!wiki is een beetje a la 'de aanhouder wint'
Heus niet, ik heb het helemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand anders jou strafwerk op laten knappen
Bob lat het door Bupatih doen btw
Ik was het in ieder geval niet, omdat ik al weer sinds 17:45 op mijn kamer benquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:07 schreef teigan het volgende:
ik heb net heel vrolijk zitten zwaaien naar iemand die vagelijk op PSM leek, maar het volgens mij toch niet was...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Check, mate.
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:56 schreef Grulez het volgende:
sorry
Ik kreeg om 5 uur hongerquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?.
Ik had nog nooit over de mogelijkheid nagedacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Had 'iedereen' eigenlijk verwacht dat Tom en ik wat zouden krijgen, zodra we elkaar eenmaal ontmoet zouden hebben?
Ik heb het er met hem over, dus vandaar mijn vraag.
Komt inderdaad goed uit, maar ik spaar het denk ik maar voor als ik straks weer ga studeren (zonder stufi)quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef freecell het volgende:
Lekker
Komt wel goed uit zo vlak voor kerst
Ik keek er in iedergeval niet raar van op, ik dacht wel dat het een mogelijkheid zou zijn zeg maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Had 'iedereen' eigenlijk verwacht dat Tom en ik wat zouden krijgen, zodra we elkaar eenmaal ontmoet zouden hebben?
Je hebt nog 23 uren om iets van de goedheiligman te horenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:44 schreef Bob. het volgende:
Nog niks, en dat terwijl ik zo braaf ben geweest dit jaar.
Je hebt nieteens op ons gestemdquote:Op zondag 2 december 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!:
Welke user verdient het meeste respect?:
Grootste baggeraar van FOK!: Dribbel_
Grootste FB-Huillie:
Leukste relschopper:Dribbel_
Meest integere user:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:ThaFreak
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Creatiefste user:
Meest humorvolle user:
Meest serieuze user:
Liefste user:Lyssa
De vriendelijkste/ aardigste user:ChipsZak.
Beste discussievoerder op FOK!:
De intelligentste user:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2007:
Meest irritante user:Turquaz52
Meest aandachtsgeile user:BaajGuardian
Meest crewinlikkende user:Robin2130
De meest trouwe user:tong80
Fanatiekste nachtbraker op FOK!:Remlof
Meest ondergewaardeerde user:Sebasser
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2007:HeatWave
Zuurste Ex-crewlid :Martijn77
Profielen
Leukste/origineelste username:ikwilookwatzeggen
Leukste/origineelste ondertitel:
Mooiste avatar:
Grappigste avatar:
Origineelste avatar:
Leukste signature:
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen): Berenanus
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen):DrsPoema
Wat Marinka zegtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Lyssa, Sebasser, ChipsZak.quote:
Als je het zo wilt brengen....quote:
Ketter!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Een kerstmuts op hebben voordat Sinterklaas het land uit is
Mijn ava is een trendsetter. Wedden dat over een tijdje iedereen er mee komt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Een kerstmuts op hebben voordat Sinterklaas het land uit is
nietzman bij fotoboek, renesite bij nieuwsposterquote:Op woensdag 5 december 2007 10:47 schreef Bob. het volgende:
Ik ken op jou na geen Crew en het is ook zo loos om er maar 1 iemand in te zetten.![]()
Overigens is mijn avatar het mooist.
Na vandaag wel ja. Als het op 6 december 0.00 verandert, ben je ook trendsetterquote:Op woensdag 5 december 2007 10:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn ava is een trendsetter. Wedden dat over een tijdje iedereen er mee komt.
Mja, je gebruikte mijn quotequote:Op woensdag 5 december 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar tegen Bob.
Toch bedankt![]()
Ik borduurde erop voort.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, je gebruikte mijn quote
Verliefd zijn is leuk.quote:
Mits het beantwoord word wel ja.quote:
Ik laat jou niet zomaar aanranden door vreemde menerenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja. Dat wist ik.
Je neus had er niet dikker op kunnen zitten.
Dat bedoel ik ook nog eens figuurlijk én letterlijk.
Hoppa!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
UB ging om 4 uur dicht..
Máár, geloof het of niet, maar volgens mij is m'n scriptie af!.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
UB ging om 4 uur dicht..
Máár, geloof het of niet, maar volgens mij is m'n scriptie af!.
Jan Sikkes is een Frysk bedrijf ook!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest aan alex denken toen ik in de Jan Sikkes was, ik keek bij de linten, en er was er ook een met de friese vlag.
Om mij een plezier te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ik dacht er nog wel aan. Serieus![]()
Maar toen dacht ik; wrm eigs oko?
Hier, Alex, een lint ?quote:
Jaquote:
Zijn we stiekem pand genoten?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:30 schreef Grulez het volgende:
Ik betaal 290 voor 23 m2 met eigen keukenblokje. Ook trouwens in de nieuwe boteringestraat![]()
Ik heb em via mn zus 5 jaar geleden... 2 maanden gewacht.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zijn we stiekem pand genoten?![]()
Mijn kamer heb ik door de IN.. heb ik 4 jaar lang punten voor moeten sparen
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaALs er een Fryske vlag op staat vind ik alles leuk! Ik heb 2 vlaggen in mn huiskamer en een groet in de keuken, en doro mn hele huis overal Fryske vlaggen
HAd dat lint mooi bij gepast!
Of voor aan de antenne van mn auto
En ik betaal 300 voor een 2 onder 1 kap huis met giga tuin, en eigen garage
Achterstands wijk in een sociale huurwoning in een gehucht met 500 inwoners?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè..
En je tuin is leuk, maar giga...?.
Kijk, dat zijn de betere connectiesquote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb em via mn zus 5 jaar geleden... 2 maanden gewacht.
In de straat waar ik al mn hele leven graag wilde wonen?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè..
En je tuin is leuk, maar giga...?.
Zo jammer dat ik geen doodsveerwendingen mag doen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achterstands wijk in een sociale huurwoning in een gehucht met 500 inwoners?
Is het niet waar dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik geen doodsveerwendingen mag doen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat ga je er doen DaD?
Ik voel me vrij goed, alhoewel m'n ouders er faliekant op tegen zijn dat ik ga.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, hoe is het daar nu eigs mee?
Heb gister dokter voor het laatst gesproken, die zei dat alles verder prima was. Heb het er niet met hem over gehad dat ik naar Parijs ging. Wel met de verpleegkundige, en die dacht dat het wel moest kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, begrijpelijk.
Wat zei de dokter?
Ohke.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb gister dokter voor het laatst gesproken, die zei dat alles verder prima was. Heb het er niet met hem over gehad dat ik naar Parijs ging. Wel met de verpleegkundige, en die dacht dat het wel moest kunnen.
Ik ga zaterdag naar Parijsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:31 schreef MaxMark het volgende:
Ik over 2 daagjes naar Parijs. Als het mag van de dokter
Waar houd je van?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
Hallo stadjers, nog tips voor een leuk avondje uit in Groningen?
Absoluutquote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij kan voorlopig weer aan de slag dus?![]()
Wat ben jij opeens vrolijkquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Fridaynight, I had a view
There she ws, out of the blue
Voor sinterklaas?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Do it right do it right
we aint got all night
Do it now do it now
I think you know how....
Dat zou ook nog wel iets voor mij zijn. Ik heb nog 2 schilderijtjes om op te hangen, maar dat wordt wachten tot m'n pa er weer eens is denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Net Sinterklaas gevierd. Heb een meetlat gekregen die ook gelijk als waterpas te gebruiken is en waarbij je ook snel de plaats op de muur af kunt tekenen waar gaten moeten komen als je iets op wilt hangen. Ook heb ik het complete Doe-Het-Zelf handboek gekregen
Extreem sterke dubbelzijdige tapequote:Op woensdag 5 december 2007 23:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel iets voor mij zijn. Ik heb nog 2 schilderijtjes om op te hangen, maar dat wordt wachten tot m'n pa er weer eens is denk ik..
Dat gaan we in het volgende deeltje zienquote:Op donderdag 6 december 2007 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Ehm. De OP was nog niet helemaal goed, wellicht is het nu beter..
Hoi.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:43 schreef MaxMark het volgende:
Jo0Lz.
Ja, hoi.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef nietzman het volgende:
Ja, Jo0Lz.
Ik verwacht het ook. In de preview deed hij het, zoals een modje kan verifieren, aangezien ik op submit had gedrukt, geheel per ongeluk.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gaan we in het volgende deeltje zien
Bij twijfel bijlagen altijd toevoegen heb ik geleerdquote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scriptie telt 109 pagina's.. En dan twijfel ik nog over het toevoegen van een bijlage.
109quote:Op donderdag 6 december 2007 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scriptie telt 109 pagina's.. En dan twijfel ik nog over het toevoegen van een bijlage.
Maar het is maar een plaatje, en dan zou het het enige plaatje zijn in de hele scriptie... Ik vertel een stuk over welke mogelijkheden het toneel van de verbouwde Schouwburg bood voor 'spektakel'. Er konden voorwerpen door de vloer verdwijnen en opkomen, en er was een stellage gebouwd voor het door de lucht laten vliegen van dingen, en dáár heb ik een afbeelding van. Erbij doen?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij twijfel bijlagen altijd toevoegen heb ik geleerd
Mijn begeleidend schrijven zit nu al op 30quote:Op donderdag 6 december 2007 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
109Mijn bachelorscriptie had er inclusief bijlages maar 19.
Ja!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar het is maar een plaatje, en dan zou het het enige plaatje zijn in de hele scriptie... Ik vertel een stuk over welke mogelijkheden het toneel van de verbouwde Schouwburg bood voor 'spektakel'. Er konden voorwerpen door de vloer verdwijnen en opkomen, en er was een stellage gebouwd voor het door de lucht laten vliegen van dingen, en dáár heb ik een afbeelding van. Erbij doen?.
Cactussen te veel water gegeven? Op internet is denk ik genoeg informatie te vinden over hoe planten te behandelen en anders kun je het denk ik hier in Flora & Fauna vragenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb al 2 cactussen weten te vermoorden, dus ik vrees voor mijn nieuwe plantje.
Maar ik ga hard mijn best doen, wie weet..
Moet ik een bijlage ook aan paginanummer geven? Staat me iets bij van niet...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
Hoe heb jij trouwens je voorkant?
Want die van mij ziet er heel groep achterig uitIk heb totaal geen inspiratie en het gevoel dat de kamer draait helpt niet
Volgens mij hoeft een bijlage geen paginanummer, maar ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet ik een bijlage ook aan paginanummer geven? Staat me iets bij van niet...
Ja daar begin ik nu net aan, er is één schilderij waar de schrijfster waar het over gaat opstaat, en m'n docent vindt dat geweldig, dus hij gaat er al vanuit dat die erop komt. Maar ik zit zelf nogal met een titel... Alleen maar de naam van de schrijfster plus de titel van het toneelstuk wat ik heb geëditeerd vind ik zo saai.
Bijlagen krijgen romeinse cijfers, las ik net ergens. Nou, ok dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een bijlage geen paginanummer, maar ik weet het niet helemaal zeker.
Zelfde probleem dus bij jou. En ik heb niet eens een schilderij
Hmm.quote:Omslagpagina en titelblad
De omslagpagina is de eerste bladzijde van de scriptie. Draag er zorg voor dat de scriptie een pakkende titel heeft, welke ook op het onderwerp van de scriptie slaat. Vermeld duidelijk je naam en afstudeerrichting. Op het titelblad worden naast de informatie op de omslag ook de namen en faculteiten van de begeleiders vermeld en de datum van afstuderen.
Oh nee, ik ben echt de slechtste planten moeder ooit.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Cactussen te veel water gegeven? Op internet is denk ik genoeg informatie te vinden over hoe planten te behandelen en anders kun je het denk ik hier in Flora & Fauna vragen
Dat is ook stoerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het op zich wel stoer om te zeggen:
Catharina Questiers' D'ondanckbare Fulvius en getrouwe Octavia geëditeerd en van een inleiding voorzien door *mijn voor- en achternaam*.
Ok.quote:
Dat ligt er helemaal aan hoeveel zon ze krijgen. Heb je geen raam op het zuiden, dan is het bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb al 2 cactussen weten te vermoorden, dus ik vrees voor mijn nieuwe plantje.
Maar ik ga hard mijn best doen, wie weet..
Ik heb mijn gordijnen altijd dicht, telt dat ook?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoeveel zon ze krijgen. Heb je geen raam op het zuiden, dan is het bij voorbaat kansloos.
Dat is kut.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Dangel het volgende:
ziek
Ik ook, al een heeel tijdquote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
Ik heb me vanmorgen nadat ik de dringenste dingen geregeld had ook maar voor de rest van de dag ziekgemeld...
Ben snipverkouden....
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Bob. het volgende:
En beterschap Dangel. Ben je wel gewoon op je werk?
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ziek zijn bij een bedrijf waar ambulances worden gemaakt.
Te...veel...grappen...mogelijk...
Van twee van m'n huisgenootjes weet ik al dat ze er sowieso niet zijn, zal vanavond de derde eens vragen. Maar misschien komen ze wel gewoon 's ochtends al.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Kun je niet zorgen dat er iemand anders sowieso bij je thuis is? Huisgenoootjes?
Oeh, een chocoladepakket.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:30 schreef maok het volgende:
Hallo allemaal![]()
Mijn sinterklaas oogst (na het sintspel van gisteravond)
-Een flesje met kaneelgeur![]()
-Gekleurde kuikentjes -> gaan in mijn kerstboom denk ik
-Een chocolade paket; een cakevorm, chocolade cakebeslag en andere choco spulletje (dat ik zelf had gekocht)
Het is helemaal niet koud, heerlijk juist.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:41 schreef Bob. het volgende:
Het ziet er buiten echt enorm koud en donker uit. Ik wil geen boodschappen gaan doen.![]()
Ik heb een enorme zeur dag, dus trek je verder niet zo veel van me aan.![]()
Doe d'r de groeten.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks ff nar de welkoop.
Jij, Brucefan?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:50 schreef Rutgerr het volgende:
Als ik je huisgenoot was geweest had ik de kaarten wel voor je in ontvangst willen nemen om er zelf mee aan de haal te gaanVeel plezier iig!
Zo zie je maar, Brucefans komen overal voor.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:20 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, helaas ook de enige in m'n vriendenkring die er wel een kaartje voor over zou hebben om te gaan.
Ze had het te druk om je groeten in ontvangst te nemen, sorry.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Brucefans komen overal voor.
Wat voor dansen?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft er iemand zin om vanavond te gaan dansen?
Met mij dus hè.
Ik vind de muziek (en de cocktailsquote:Op donderdag 6 december 2007 20:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wat voor dansen?
Ik heb ook zin in dansen
? Hoezo verbaast het je dat ik het goede muziek vind?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Brucefans komen overal voor.
Omdat Bruce z'n fans vaak niet vindt in de VVD stemmende, Borrelli dragende hoek.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:01 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
? Hoezo verbaast het je dat ik het goede muziek vind?
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:59 schreef nietzman het volgende:
Maar jaren tachtighits zijn tof.
True.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, maar hij is ook een lul en ik niet. Verder hoor je zijn klassiekers met de paplepel ingegoten te krijgen.
Hey. Waarom ben ik afgemeld?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Werkt je msn niet, of zo?
Heheh je wilt gewoon aan het bier hequote:Op donderdag 6 december 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Hoeft niet per sé de Rumba te zijn hoor. Zolang er maar geen foute feestmuziek wordt gedraaid. Of te alternatieve. Of van die fijne jaren 80 hits. Verder vind ik veel prima.
Dat was tof toen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heheh je wilt gewoon aan het bier he
Ik wil Last Christmas nog eventjes horen vandaag eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer....
Die hoorde ik in een accordeondanceremixquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wil Last Christmas nog eventjes horen vandaag eigenlijk.
Ik heb hem al gedownload.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vandaag skyradio ingesteld op de radio, heb medelij met mijquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als die van mij dat waagt flikker ik de radio door het magazjn heenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vandaag skyradio ingesteld op de radio, heb medelij met mij![]()
eventjes kerstliedjes is leuk, maar niet de hele dag eigenlijk...
twee adviezen: ga je scheren en ga sonjabakkerenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
Dag allemaal, ik ben de kerstman
Ja, en mijn lange haren danquote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee adviezen: ga je scheren en ga sonjabakkeren
*knip*quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
daar geilt nietzman op
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim Burton schrijft ook gedichten, jewaids!
Dat verklaart vast een hoop.
Jap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]is dat van Tim Burton?
Tim Burton rules.
DHL bezorgt over het algemeen voor 12 uurquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog geen spoor van een DHL busje..
True!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Lekker chipsonverwacht ochtendje vrij is altijd plezierig
Ik heb gisteren voor het eerst sinds zaterag een vorm van eten (een kopje soep) binnengehouden. Vooruitgang FTW.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is het eigs met je bof?
Oh, dat zou heel mooi zijn, want er is idd verder helemaal niemand vandaag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
DHL bezorgt over het algemeen voor 12 uur
Nog een uur en een kwartier en dan weekend
Die marge komt me bekend voor, ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef Bob. het volgende:
Als er een bepaald aantal woorden voor een opdracht staan mag je er altijd wel 10% meer of minder hebben toch?
Koppijn moet dood, om even in jouw terminologie te blijven!quote:
Ja, dat dacht ik ook al. Negen beha's is gewoon een minimum. Net zoals twaalf vrijwel identieke zwarte kanten hipsters. En zeven paar stay-ups. Juist, ik moet gewoon grotere mandjes.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Bob. het volgende:
Het is de schuld van de mandjes! Je kunt nooit te veel ondergoed hebben.
Daarover gesproken. Jaina is doodsbang, omdat ik de vlag heb uitgehangenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me erg oranje.
Wat is er vandaag dat je de vlag uithangt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Jaina is doodsbang, omdat ik de vlag heb uitgehangen
Ik zag ook al vlaggen hangen en ik ging het hele rijtje af:quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Amalia, blasfemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |