? Hoezo verbaast het je dat ik het goede muziek vind?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Brucefans komen overal voor.
Omdat Bruce z'n fans vaak niet vindt in de VVD stemmende, Borrelli dragende hoek.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:01 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
? Hoezo verbaast het je dat ik het goede muziek vind?
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:59 schreef nietzman het volgende:
Maar jaren tachtighits zijn tof.
True.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, maar hij is ook een lul en ik niet. Verder hoor je zijn klassiekers met de paplepel ingegoten te krijgen.
Hey. Waarom ben ik afgemeld?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Werkt je msn niet, of zo?
Heheh je wilt gewoon aan het bier hequote:Op donderdag 6 december 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Hoeft niet per sé de Rumba te zijn hoor. Zolang er maar geen foute feestmuziek wordt gedraaid. Of te alternatieve. Of van die fijne jaren 80 hits. Verder vind ik veel prima.
Dat was tof toen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heheh je wilt gewoon aan het bier he
Ik wil Last Christmas nog eventjes horen vandaag eigenlijk.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer....
Die hoorde ik in een accordeondanceremixquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wil Last Christmas nog eventjes horen vandaag eigenlijk.
Ik heb hem al gedownload.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vandaag skyradio ingesteld op de radio, heb medelij met mijquote:Op donderdag 6 december 2007 21:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als die van mij dat waagt flikker ik de radio door het magazjn heenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vandaag skyradio ingesteld op de radio, heb medelij met mij![]()
eventjes kerstliedjes is leuk, maar niet de hele dag eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |