Helemaal niet. Binnen 2 minuten moet je het kunnen fixenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook tvp
en de FOK!wiki is een beetje a la 'de aanhouder wint'
Heus niet, ik heb het helemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand anders jou strafwerk op laten knappen
Bob lat het door Bupatih doen btw
Ik was het in ieder geval niet, omdat ik al weer sinds 17:45 op mijn kamer benquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:07 schreef teigan het volgende:
ik heb net heel vrolijk zitten zwaaien naar iemand die vagelijk op PSM leek, maar het volgens mij toch niet was...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Check, mate.
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:56 schreef Grulez het volgende:
sorry
Ik kreeg om 5 uur hongerquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?.
Ik had nog nooit over de mogelijkheid nagedacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Had 'iedereen' eigenlijk verwacht dat Tom en ik wat zouden krijgen, zodra we elkaar eenmaal ontmoet zouden hebben?
Ik heb het er met hem over, dus vandaar mijn vraag.
Komt inderdaad goed uit, maar ik spaar het denk ik maar voor als ik straks weer ga studeren (zonder stufi)quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef freecell het volgende:
Lekker
Komt wel goed uit zo vlak voor kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |