jij daan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:04 schreef maok het volgende:
wiki ook gerepareerd
Hij leek in de eerste intantie verdwenen, maar hij stond er nog gewoon als je op bewerken kliktequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij daan?
heb 3 pogingen gedaan maar niet geworden zoals ik wilde
Gewoon het sinterklaasgedichten 18+ topic er bij pakkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet als strafwerk, omdat ik 1 van de 2 boeken vergeten was mee te nemen, een sinterklaasgedicht schrijven.
Helemaal niet. Binnen 2 minuten moet je het kunnen fixenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ook tvp
en de FOK!wiki is een beetje a la 'de aanhouder wint'
Heus niet, ik heb het helemaal zelf gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand anders jou strafwerk op laten knappen
Bob lat het door Bupatih doen btw
Ik was het in ieder geval niet, omdat ik al weer sinds 17:45 op mijn kamer benquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:07 schreef teigan het volgende:
ik heb net heel vrolijk zitten zwaaien naar iemand die vagelijk op PSM leek, maar het volgens mij toch niet was...
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Check, mate.
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:56 schreef Grulez het volgende:
sorry
Ik kreeg om 5 uur hongerquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent eerder dan 6 uur weggegaan hè?.
Ik had nog nooit over de mogelijkheid nagedacht.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Had 'iedereen' eigenlijk verwacht dat Tom en ik wat zouden krijgen, zodra we elkaar eenmaal ontmoet zouden hebben?
Ik heb het er met hem over, dus vandaar mijn vraag.
Komt inderdaad goed uit, maar ik spaar het denk ik maar voor als ik straks weer ga studeren (zonder stufi)quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:07 schreef freecell het volgende:
Lekker
Komt wel goed uit zo vlak voor kerst
Ik keek er in iedergeval niet raar van op, ik dacht wel dat het een mogelijkheid zou zijn zeg maar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Had 'iedereen' eigenlijk verwacht dat Tom en ik wat zouden krijgen, zodra we elkaar eenmaal ontmoet zouden hebben?
Je hebt nog 23 uren om iets van de goedheiligman te horenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:44 schreef Bob. het volgende:
Nog niks, en dat terwijl ik zo braaf ben geweest dit jaar.
Je hebt nieteens op ons gestemdquote:Op zondag 2 december 2007 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!:
Welke user verdient het meeste respect?:
Grootste baggeraar van FOK!: Dribbel_
Grootste FB-Huillie:
Leukste relschopper:Dribbel_
Meest integere user:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:ThaFreak
Meest behulpzame user:
De populairste user:
Creatiefste user:
Meest humorvolle user:
Meest serieuze user:
Liefste user:Lyssa
De vriendelijkste/ aardigste user:ChipsZak.
Beste discussievoerder op FOK!:
De intelligentste user:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2007:
Meest irritante user:Turquaz52
Meest aandachtsgeile user:BaajGuardian
Meest crewinlikkende user:Robin2130
De meest trouwe user:tong80
Fanatiekste nachtbraker op FOK!:Remlof
Meest ondergewaardeerde user:Sebasser
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
De creatiefste plaatjes/smileys/foto's poster:
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2007:HeatWave
Zuurste Ex-crewlid :Martijn77
Profielen
Leukste/origineelste username:ikwilookwatzeggen
Leukste/origineelste ondertitel:
Mooiste avatar:
Grappigste avatar:
Origineelste avatar:
Leukste signature:
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen): Berenanus
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (vrouwen):DrsPoema
Wat Marinka zegtquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Lyssa, Sebasser, ChipsZak.quote:
Als je het zo wilt brengen....quote:
Ketter!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Een kerstmuts op hebben voordat Sinterklaas het land uit is
Mijn ava is een trendsetter. Wedden dat over een tijdje iedereen er mee komt.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
Een kerstmuts op hebben voordat Sinterklaas het land uit is
nietzman bij fotoboek, renesite bij nieuwsposterquote:Op woensdag 5 december 2007 10:47 schreef Bob. het volgende:
Ik ken op jou na geen Crew en het is ook zo loos om er maar 1 iemand in te zetten.![]()
Overigens is mijn avatar het mooist.
Na vandaag wel ja. Als het op 6 december 0.00 verandert, ben je ook trendsetterquote:Op woensdag 5 december 2007 10:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn ava is een trendsetter. Wedden dat over een tijdje iedereen er mee komt.
Mja, je gebruikte mijn quotequote:Op woensdag 5 december 2007 11:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, maar tegen Bob.
Toch bedankt![]()
Ik borduurde erop voort.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, je gebruikte mijn quote
Verliefd zijn is leuk.quote:
Mits het beantwoord word wel ja.quote:
Ik laat jou niet zomaar aanranden door vreemde menerenquote:Op woensdag 5 december 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja. Dat wist ik.
Je neus had er niet dikker op kunnen zitten.
Dat bedoel ik ook nog eens figuurlijk én letterlijk.
Hoppa!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
UB ging om 4 uur dicht..
Máár, geloof het of niet, maar volgens mij is m'n scriptie af!.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
UB ging om 4 uur dicht..
Máár, geloof het of niet, maar volgens mij is m'n scriptie af!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |