Maar het is maar een plaatje, en dan zou het het enige plaatje zijn in de hele scriptie... Ik vertel een stuk over welke mogelijkheden het toneel van de verbouwde Schouwburg bood voor 'spektakel'. Er konden voorwerpen door de vloer verdwijnen en opkomen, en er was een stellage gebouwd voor het door de lucht laten vliegen van dingen, en dáár heb ik een afbeelding van. Erbij doen?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij twijfel bijlagen altijd toevoegen heb ik geleerd
Mijn begeleidend schrijven zit nu al op 30quote:Op donderdag 6 december 2007 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
109Mijn bachelorscriptie had er inclusief bijlages maar 19.
Ja!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar het is maar een plaatje, en dan zou het het enige plaatje zijn in de hele scriptie... Ik vertel een stuk over welke mogelijkheden het toneel van de verbouwde Schouwburg bood voor 'spektakel'. Er konden voorwerpen door de vloer verdwijnen en opkomen, en er was een stellage gebouwd voor het door de lucht laten vliegen van dingen, en dáár heb ik een afbeelding van. Erbij doen?.
Cactussen te veel water gegeven? Op internet is denk ik genoeg informatie te vinden over hoe planten te behandelen en anders kun je het denk ik hier in Flora & Fauna vragenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb al 2 cactussen weten te vermoorden, dus ik vrees voor mijn nieuwe plantje.
Maar ik ga hard mijn best doen, wie weet..
Moet ik een bijlage ook aan paginanummer geven? Staat me iets bij van niet...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja!
Hoe heb jij trouwens je voorkant?
Want die van mij ziet er heel groep achterig uitIk heb totaal geen inspiratie en het gevoel dat de kamer draait helpt niet
Volgens mij hoeft een bijlage geen paginanummer, maar ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet ik een bijlage ook aan paginanummer geven? Staat me iets bij van niet...
Ja daar begin ik nu net aan, er is één schilderij waar de schrijfster waar het over gaat opstaat, en m'n docent vindt dat geweldig, dus hij gaat er al vanuit dat die erop komt. Maar ik zit zelf nogal met een titel... Alleen maar de naam van de schrijfster plus de titel van het toneelstuk wat ik heb geëditeerd vind ik zo saai.
Bijlagen krijgen romeinse cijfers, las ik net ergens. Nou, ok dan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft een bijlage geen paginanummer, maar ik weet het niet helemaal zeker.
Zelfde probleem dus bij jou. En ik heb niet eens een schilderij
Hmm.quote:Omslagpagina en titelblad
De omslagpagina is de eerste bladzijde van de scriptie. Draag er zorg voor dat de scriptie een pakkende titel heeft, welke ook op het onderwerp van de scriptie slaat. Vermeld duidelijk je naam en afstudeerrichting. Op het titelblad worden naast de informatie op de omslag ook de namen en faculteiten van de begeleiders vermeld en de datum van afstuderen.
Oh nee, ik ben echt de slechtste planten moeder ooit.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Cactussen te veel water gegeven? Op internet is denk ik genoeg informatie te vinden over hoe planten te behandelen en anders kun je het denk ik hier in Flora & Fauna vragen
Dat is ook stoerquote:Op donderdag 6 december 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het op zich wel stoer om te zeggen:
Catharina Questiers' D'ondanckbare Fulvius en getrouwe Octavia geëditeerd en van een inleiding voorzien door *mijn voor- en achternaam*.
Ok.quote:
Dat ligt er helemaal aan hoeveel zon ze krijgen. Heb je geen raam op het zuiden, dan is het bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:37 schreef Bob. het volgende:
Ik heb al 2 cactussen weten te vermoorden, dus ik vrees voor mijn nieuwe plantje.
Maar ik ga hard mijn best doen, wie weet..
Ik heb mijn gordijnen altijd dicht, telt dat ook?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ligt er helemaal aan hoeveel zon ze krijgen. Heb je geen raam op het zuiden, dan is het bij voorbaat kansloos.
Dat is kut.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef Dangel het volgende:
ziek
Ik ook, al een heeel tijdquote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
Ik heb me vanmorgen nadat ik de dringenste dingen geregeld had ook maar voor de rest van de dag ziekgemeld...
Ben snipverkouden....
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 12:58 schreef Bob. het volgende:
En beterschap Dangel. Ben je wel gewoon op je werk?
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 15:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ziek zijn bij een bedrijf waar ambulances worden gemaakt.
Te...veel...grappen...mogelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |