ChipsZak.

ChipsZak.

quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef teigan het volgende:
Wat ga je er doen DaD?

BRUCE BEKIJKEN
 BRUCE BEKIJKEN  

Leuk
 Leuk   

Ik voel me vrij goed, alhoewel m'n ouders er faliekant op tegen zijn dat ik ga.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, hoe is het daar nu eigs mee?

ChipsZak.

ChipsZak.

Heb gister dokter voor het laatst gesproken, die zei dat alles verder prima was. Heb het er niet met hem over gehad dat ik naar Parijs ging. Wel met de verpleegkundige, en die dacht dat het wel moest kunnen.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, begrijpelijk.
Wat zei de dokter?

ChipsZak.

ChipsZak.

Ohke.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb gister dokter voor het laatst gesproken, die zei dat alles verder prima was. Heb het er niet met hem over gehad dat ik naar Parijs ging. Wel met de verpleegkundige, en die dacht dat het wel moest kunnen.

Ik ga zaterdag naar Parijsquote:Op woensdag 5 december 2007 20:31 schreef MaxMark het volgende:
Ik over 2 daagjes naar Parijs. Als het mag van de dokter

ChipsZak.

ChipsZak.

Waar houd je van?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef Rutgerr het volgende:
Hallo stadjers, nog tips voor een leuk avondje uit in Groningen?

Absoluutquote:Op woensdag 5 december 2007 22:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij kan voorlopig weer aan de slag dus?

Wat ben jij opeens vrolijkquote:Op woensdag 5 december 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Fridaynight, I had a view
There she ws, out of the blue

Voor sinterklaas?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Do it right do it right
we aint got all night
Do it now do it now
I think you know how....

Dat zou ook nog wel iets voor mij zijn. Ik heb nog 2 schilderijtjes om op te hangen, maar dat wordt wachten tot m'n pa er weer eens is denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Net Sinterklaas gevierd. Heb een meetlat gekregen die ook gelijk als waterpas te gebruiken is en waarbij je ook snel de plaats op de muur af kunt tekenen waar gaten moeten komen als je iets op wilt hangen. Ook heb ik het complete Doe-Het-Zelf handboek gekregen
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |