Jan Sikkes is een Frysk bedrijf ook!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest aan alex denken toen ik in de Jan Sikkes was, ik keek bij de linten, en er was er ook een met de friese vlag.
Om mij een plezier te doen?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ik dacht er nog wel aan. Serieus![]()
Maar toen dacht ik; wrm eigs oko?
Hier, Alex, een lint ?quote:
Jaquote:
Zijn we stiekem pand genoten?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:30 schreef Grulez het volgende:
Ik betaal 290 voor 23 m2 met eigen keukenblokje. Ook trouwens in de nieuwe boteringestraat![]()
Ik heb em via mn zus 5 jaar geleden... 2 maanden gewacht.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:39 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zijn we stiekem pand genoten?![]()
Mijn kamer heb ik door de IN.. heb ik 4 jaar lang punten voor moeten sparen
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaALs er een Fryske vlag op staat vind ik alles leuk! Ik heb 2 vlaggen in mn huiskamer en een groet in de keuken, en doro mn hele huis overal Fryske vlaggen
HAd dat lint mooi bij gepast!
Of voor aan de antenne van mn auto
En ik betaal 300 voor een 2 onder 1 kap huis met giga tuin, en eigen garage
Achterstands wijk in een sociale huurwoning in een gehucht met 500 inwoners?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè..
En je tuin is leuk, maar giga...?.
Kijk, dat zijn de betere connectiesquote:Op woensdag 5 december 2007 18:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb em via mn zus 5 jaar geleden... 2 maanden gewacht.
In de straat waar ik al mn hele leven graag wilde wonen?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je er ook even bij vertellen wáár hè..
En je tuin is leuk, maar giga...?.
Zo jammer dat ik geen doodsveerwendingen mag doen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achterstands wijk in een sociale huurwoning in een gehucht met 500 inwoners?
Is het niet waar dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik geen doodsveerwendingen mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |