twee adviezen: ga je scheren en ga sonjabakkerenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef Renesite het volgende:
Dag allemaal, ik ben de kerstman
Ja, en mijn lange haren danquote:Op donderdag 6 december 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twee adviezen: ga je scheren en ga sonjabakkeren
*knip*quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
daar geilt nietzman op
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eén keertje 'You give love a bad name' overleef ik nog, maar meer....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Tim Burton schrijft ook gedichten, jewaids!
Dat verklaart vast een hoop.
Jap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]is dat van Tim Burton?
Tim Burton rules.
DHL bezorgt over het algemeen voor 12 uurquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog geen spoor van een DHL busje..
True!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:30 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Lekker chipsonverwacht ochtendje vrij is altijd plezierig
Ik heb gisteren voor het eerst sinds zaterag een vorm van eten (een kopje soep) binnengehouden. Vooruitgang FTW.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is het eigs met je bof?
Oh, dat zou heel mooi zijn, want er is idd verder helemaal niemand vandaag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Dangel het volgende:
[..]
DHL bezorgt over het algemeen voor 12 uur
Nog een uur en een kwartier en dan weekend
Die marge komt me bekend voor, ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef Bob. het volgende:
Als er een bepaald aantal woorden voor een opdracht staan mag je er altijd wel 10% meer of minder hebben toch?
Koppijn moet dood, om even in jouw terminologie te blijven!quote:
Ja, dat dacht ik ook al. Negen beha's is gewoon een minimum. Net zoals twaalf vrijwel identieke zwarte kanten hipsters. En zeven paar stay-ups. Juist, ik moet gewoon grotere mandjes.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Bob. het volgende:
Het is de schuld van de mandjes! Je kunt nooit te veel ondergoed hebben.
Daarover gesproken. Jaina is doodsbang, omdat ik de vlag heb uitgehangenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:50 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me erg oranje.
Wat is er vandaag dat je de vlag uithangt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Jaina is doodsbang, omdat ik de vlag heb uitgehangen
Ik zag ook al vlaggen hangen en ik ging het hele rijtje af:quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:07 schreef nietzman het volgende:
Amalia, blasfemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |