We kunnen natuurlijk ook gewoon Anna aanmelden voor de dieetclubquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:45 schreef Pandorah het volgende:
... en zo lekker verlegen![]()
Dan wordt het tijd voor een nieuw soort meeting. Meet van kinderen met dieetclubbers
Haha, ik zou meneer ColdFeet nooit meekrijgen naar zoiets, hoor. Hij heeft laatst ternauwernood een CUL-meet overleefd, maar een heel weekend met kakelende dames met overgewicht? No wayquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:30 schreef Pandorah het volgende:
Weekendje weg naar de Ardennen / leuke Europese stad lijkt mij ook erg leuk in mei. Weekje weg gaat mij niet in mei lukken, ik ben immers dit jaar al 6 weken weg
. Dus dan ook niet al te prijzig graag
. Weekendje weg met de meiden vind ik overigens veel leuker dan met mannen + kids (zoals vorige keer, dat was harstikke gezellig!). Niet dat ik de mannen + kids niet leuk vind maar da's een heel ander weekend dan
.
Ah joh Pan, dan gaan wij gezellig met zn 2en zitten kniezen in een hoekje 'wij hebben zulke onwillige mannen, boehoe'quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:39 schreef Pandorah het volgende:
Geen kind aan kids met een zwembad? Dan moet je toch juist opletten lijkt mij?
Maar goed, volgens mij wil mijn vriendje ook niet mee. Die vond het op mijn verjaardag al genoeg gekakel (maar vond het wel leuk jullie een keer gezien te hebben). Dus als het met aanhang is, ga ik flink denken of ik wel meega.
Wil je hem een poosje lenen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
1 kind kan ik nog wel aan![]()
en die van jou is ook wat ouder
dat scheelt ook
quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Ehm een weekend bij mij impliceert dus wel de aanwezigheid van 1 kind![]()
En qltel... 2 dus eigenlijkMaar die is dan weer handig voor de bbq
![]()
Dat was gewoon oke hoor, troel zat je volgens mij maar te plagenquote:Op maandag 26 november 2007 23:18 schreef gothic-blackie het volgende:
ik doe trouwens de 16de lekker eigenwijs wel taart, ik is jarig geweest dan en wil nog een beetje trakteren (op me werk is het geen doen met al 70 man voor alleen onze afdeling)
Er zijn ook kinderen die je zelfs niet met meerdere volwassen wilt hebben omdat ze echt constant aan het jengelen zijn hoorquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
nou, zoals ik al zei, een middagje kind geen probleem, een weekend 1 kind met meerdere volwassenen, ook geen probleem.. maar 1 op 1, meerdere dagen..nee
Ja ik heb speciale wensen! Veel ballen!quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was gewoon oke hoor, troel zat je volgens mij maar te plagenLekker
Ik zorg voor soep, de 16de. Zijn er mensen vegetarisch? Dan hou ik daar rekening mee met bouillonkeuze/soepballetjes.
Ik vroeg niet of er mensen met speciale wensen waren, doosch, ik vroeg of er vegetariers waren. Met jou hoef ik op dat gebied dus geen rekening te houdenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja ik heb speciale wensen! Veel ballen!
Vast wel, PM YPPY of miss_d, die regelen geloof ik allesquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
kan ik nog wat meenemen de 16e?
koken
Ik kan 'm niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:27 schreef motorbloempje het volgende:
oh, enneh..
B| waar blijft de OP?![]()
![]()
Ik ben wel vissetarierquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of er mensen met speciale wensen waren, doosch, ik vroeg of er vegetariers waren. Met jou hoef ik op dat gebied dus geen rekening te houden
gewoon de OP wat later in het topicquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer aanpassen.![]()
Eerst werkte mijn copy-paste niet, toen had ik het zowaar te druk om te Fokken () en vervolgens lag Fok er een dag uit, gevolg: ik kan de OP niet meer wijzigen.
![]()
Misschien kan een modje zich ermee bemoeien?
ok! ga ik doenquote:Op dinsdag 27 november 2007 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Vast wel, PM YPPY of miss_d, die regelen geloof ik alles
quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
smoesjes, je had gewoon geen zin![]()
![]()
![]()
![]()
misschien DE even lief aankijken?
Als ik soep maak is dat meestal op een vrij simpele manier: maggi basis voor soep, groenten en ballen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
mmmm, soep! Volgens mij maak ik dat vaker vegetarisch dan met vlees of vis... Geen principekwestie, verder.
Nou ja, dat dus, bouillonblokje of zelf getrokken bouillon (doe ik nu absoluut niet, da's niet handig mee te nemen) heeft toch bijna altijd vlees als basis. En de groentesoep is vorig jaar heel goed bevallen, dus dat maak ik nu weerquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik soep maak is dat meestal op een vrij simpele manier: maggi basis voor soep, groenten en ballen.
Maar in die basis zit dus ook al vlees
en vermecelliquote:Op dinsdag 27 november 2007 15:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik soep maak is dat meestal op een vrij simpele manier: maggi basis voor soep, groenten en ballen.
Maar in die basis zit dus ook al vlees
quote:Eerdere dieetclubmeetings
Fok! Dieetclub Meeting za 29/11 Beestachtig gezellige meeting
Fok! Dieetclub meeting 20 maart '04 Een gezonde zwemmeeting
Fok! Dieetclubmeeting III op zaterdag 10 juli Gezellige smulmeeting met politiek tintje
Fokdieetclub meeting III deel 2 (deel 2)
Fokdieetclub "Efteling" Meeting deel IV Gezellige meeting met een ganzenmars
Fokdieetclub "Efteling" meeting deel IV [2] (deel 2)
Dieetclubmeeting V - Sinterkerst of gelukkig nieuwjaar? Brainstormtopic
Dieetclubmeeting VI De zweetmeet
Dieetclubmeeting VII Veel leuke dingen
Dieetclubmeeting deel VIII De zweetmeet met afkoeling in de sneeuw
Dieetclubmeeting deel IX: beestjes kijken en strandwandeling Diertjes kijken
Dieetclubmeeting deel X: beestjes kijken in Emmen Diertjes kijken en flink zweten
Dieetclubmeeting deel XI: beestjes kijken in Emmen (deel 2)
Dieetclubmeeting deel XII: beestjes kijken in Emmen (deel 3)
Dieetclubmeeting deel XIII: sauna in Putten en chocolade! Zwetende Chocolade
(di)Eetclubmeeting deel XIV: wandelen en chocolade! Wandelende Chocolade Pyramides
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs! Chocolade met Spareribs![]()
(di)Eetclubmeeting deel XVI Chocolade met Spareribs deel 2
(di)Eetclub meeting topic Spareribs en Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XVIII Surprises
(Di)eetclubmeeting topic XIX Surprises en weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XX Weekendje weg
Dieetclubmeeting topic XXI Weekendje weg / Sauna
Dieetclubmeeting XXII Sauna/Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XXIII Vrijgezellenfeestje Troel
Di-eetclubmeeting XIX Diverse meetings
Di-eetclubmeeting XX Museummeet Leiden
Di-eetclubmeeting XXI - Op naar de 5 jaarmeet Vol plannen en ideeën voor meets
Di-eetclubmeeting XXII - Vol plannen! Met een wandeltocht en veel plannen
Dieetclubmeeting XXIII - Holle Bolle Gijs voeren! Efteling en Sinterkerst
Meetings die in de maak zijn:Een buikdansmeeting in Weert met appeltaart bij Levitation (nog nader te bepalen datum, min. deelname 10 personen) Een Saunameeting in Peize (wanneer?) Sinterkerstsurprisemeeting op kerstchic surprises maken en opeten! gedichtjes schrijven (december) Een Spareribsmeeting! in nabije of iets minder naije toekomst Jubileummeeting!! voor het 5-jarig bestaan van de dieetclub! Kookworkshop? (2008) Creatief met Zeep-meeting zelf zeepjes maken, meegebrachte appeltaart eten en foto's van Troel's bruiloft kijken bij haar thuis. (nog nader te bepalen datum, liefst 2007) [b ]Iets gezelligs met Vogue doen in de eerste twee weken van februari.
Sinterkerst meeting 15/16 december:
Coldfeet
gothic-blackie
Isabeau
Liejannuh
miss_dynastie
motorbloempje
octopussy
Omearos
Pandorah
teigan
Troel (alleen 16)
YPPY
Jojogirl
heb je daar nu nog steeds problemen mee?quote:Op dinsdag 27 november 2007 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
smoesjes, je had gewoon geen zin![]()
![]()
![]()
![]()
ok!quote:Op woensdag 28 november 2007 07:35 schreef YPPY het volgende:
Hier zijn jullie! Ik vond het al zo vreemd geen meeting in mijn AT te zien.
Anna gaat sowieso niet mee naar een meeting. Vind ik niet voor haar, hoeven jullie niet bang voor te zijn.
Op zich is er eten genoeg MoBlo. Als je creatief wilt zijn, kun je iets maken voor op een stokbroodje voor bij de soep.
Lieverd, dát is nu een grapje! Moblo is van de sarcastische grapjes, net zoals ik.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je daar nu nog steeds problemen mee?
ISA!!!quote:Op woensdag 28 november 2007 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Vergeten jullie niet dat we 16 december ook al op kerstchic gaan?
ik ben ook niet van de chique hoor, maar ik zal niet in de spijkerbroek aan komen sloffenquote:Op woensdag 28 november 2007 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh enneh.. chique?
dat kan niet op de motor hoor
aha net zoals dat uitschelden een grapje was?quote:Op woensdag 28 november 2007 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lieverd, dát is nu een grapje! Moblo is van de sarcastische grapjes, net zoals ik.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aha net zoals dat uitschelden een grapje was?
was misschien tegen jou maar wel over mijn rugquote:Op woensdag 28 november 2007 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, heb ik niets mee te maken. Dat is iets tussen jullie.
De opmerking waar het nu over gaat was tegen MIJ en ik snap wanneer er sprake is van een grapje.
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:49 schreef Isabeau het volgende:
HoiIk vond dat ik wel lang genoeg was weggebleven. En uiteraard gaat het hier weer over eten
Was, Ich? Ganz und gar nichtquote:Op woensdag 28 november 2007 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Och himmel, al helemaal verduitst, Rewimo
quote:Op woensdag 28 november 2007 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Je bent alleen maar blij omdat ik de OP heb gedaan
Nee, ik ben allergisch voor visquote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
houden de dames van tonijn-knoflook salade?
Hoeft nietquote:Op woensdag 28 november 2007 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat wist ik wel
ik maak voor jou ok wel wat anders..
doe je wel aan eieren?
Ja ik geef dat doorquote:Op woensdag 28 november 2007 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoeft niet
Maak lekker iets met die tonijn, de andere dames vinden dat heerlijk
Riann, geef je ook even door aan Yppy of Miss_d of je wel of niet komt? Ik krijg dan wel weer door voor hoeveel stoelen ik moet zorgen
euhm nee, de enigste vis die ik lekker vind is kibbelingquote:Op woensdag 28 november 2007 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
houden de dames van tonijn-knoflook salade?
Ja. Vroeger stond het er namelijk wel in en om eerlijk te zijn erger ik me dood aan dat Duits. Sorry.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja. Vroeger stond het er namelijk wel in en om eerlijk te zijn erger ik me dood aan dat Duits. Sorry.
Nou, a, omdat dit een NL forum is, B omdat ik in mijn leven al meer dan genoeg doodgegooid ben met de Duitse taal. Overigens vind ik het ook niet super als men Engels, Frans, of CHinees zou gaan pratenquote:Op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Waarom?Het is maar Duits... Chinees zou een stuk lastiger zijn...
Helaas, die dag heb ik ook al een verjaardag!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef ymme het volgende:
Meet Ymme meet
23 Februari 2008.
Wie kan/wil?
Jeetje, die Troel tochquote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Troel het volgende:
Ja. Vroeger stond het er namelijk wel in en om eerlijk te zijn erger ik me dood aan dat Duits. Sorry.
Maar ik sta te janken als ik op een iets wat glibberige ondergrond een stap omlaag moet doen. Ben ook bang voor bevroren, niet rechte ondergronden.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een angsthaas hoorMaar ik ski wel!
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bang om te vallen. Is een simpele oplossing voor: niet vallen
Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).quote:Op zondag 9 december 2007 11:02 schreef Riann het volgende:
Hoelaat is het volgende week te doen???? en tot hoelaat ongeveer???
En is iedereen btw voorzien van vervoer
vanaf mij is troel ongeveer half uurtje tot 3 kwartier rijden. Dus wil iemand vanuit station deurne opgehaald worden laat het maar weten.
Ok, adem in, adem uit.quote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
O jemig, ik had vannacht al gedroomd dat het vandaag was ipv volgende week en nu werd er ook 'opeens' in dit topic gepost.... * miss_dynastie probeert weer te kalmeren....
wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).
quote:Op zondag 9 december 2007 13:51 schreef Riann het volgende:
[..]
wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.
Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala'squote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nee joh gala is een beetje TE. Ik heb niet eens een galajurk oid.
Maar kerstchic? is dat te doen voor iedereen? Dus beetje feestelijkDan kan je ook een broek aan doen met wat leuks erop, is niet zo vervelend in de trein.
Jij mag best in je galajurk komen hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala's
Afijn, Octo en Lianne, gaan wij ge-3-en die kant uit?
Ik heb geen rijbewijs
Oh ja, daarover moest ik nog even een PM versturen!quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij mag best in je galajurk komen hoor!
Ik doe wel iets leuks Indiaas aan ofzo. Geen sari trouwens, tenzij ik nog op de Haagse Markt kom en 6 meter stof koop.
Maar afijn, goed idee om met zn 3'en richting Utrecht af te reizen. Details bespreken we donderdag wel.
ja maar ik moet ook nog meer meeslepen, en het dootje, en taart en er zijn nog wat mensen die kleding van me krijgen, dus dat ook nog eens, maar ik ga wel ff kijken, ff overleggen met vriendje, want misschien is het wel een idee, dat hij me daar dan afzet of zoquote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef octopussy het volgende:
Nou, ik doe dus mijn zwarte jurkje aan met kort vestje
En met z'n 3en rijden vind ik prima. Ideetje: Gothic-blackie, als jij naar station Delft komt dan kan je ook wel met ons meerijden.
Ik kan stefans auto trouwens meenemen
dan koop je toch een goedkope kerstmuts? ben je toch een beetje kerst (de chique denken we er dan wel bijquote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik loop echt gewoon in mijn gewone kloffie, ik heb niet echt wat kerstchics in deze maat
lol, wel een kunststoffen graag, je weet maar nooit wanneer een kerstbal knapt of valt, en dat geeft toch pijnlijke wondjes.quote:
Nou dat doe ik er echt niet over ik zal troel haar adres volgende week in de tomtom zetten ben ik benieuwd wat de tomtom zegtquote:Op zondag 9 december 2007 14:31 schreef Pandorah het volgende:
Denk er wel aan dat er werkzaamheden zijn op de A2 (wanneer zijn die er niet) zodat je niet erg kan doorrijden. ANWB.nl zegt trouwens dat je vanaf het station in Deurne 1 uur en kwartier erover doet. Dus Levi is heel realistisch in haar routetijd
oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doequote:Op zondag 9 december 2007 19:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troel woont in IJsselstein bij Utrecht, lieverd! Niet Ysselsteyn in Limburg...
![]()
Oei, was dat nog bijna mis gegaan...
Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Riann het volgende:
[..]
oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doe
ik wist niet dat er 2 ijsselsteinen waren haha
Ja idd ik moet er eerlijk gezegt ook wel mee lachen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.
ja, het is maar een voorstel hoorquote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
hoe laat is de dienst afgelopen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
ik heb wel een suprise maar ben heel slecht in gedichten (vooral als je mensen de 16de voor het eerst gaat ontmoeten, dus ze alleen via het forum een beetje kent) dus er komt geen gedicht bij voor mijquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo rond uurtje of 2 beginnen en dan rond uurtje of 5 klaar?
vind ik ook prima overigens.. kom denk ik wel met de motor, dus ga even kijken wat ik daar aan nette kleding onder kan frummelen
enneh.. heeft íedereen een surprise?ik ben namelijk totáál niet creatief, en dacht dat het optioneel was
ander moet ik nog even aan de slag
![]()
Ik had zelf ook meer de tijd die troel noemt in gedachten, moet ik eerlijk zeggen. Dus uurtje of een. Komt ook beter uit met de soep, lijkt me.quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo rond uurtje of 2 beginnen en dan rond uurtje of 5 klaar?
Nee, maar van niet op tijd in bed liggen welquote:Op maandag 10 december 2007 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meer voor iets later zodat iedereen er van begin af aan bij kan zijn (zie Coldfeet), een uurtje later soep eten gaat ook niemand dood van lijkt me, maargoed, merk het wel..
troel weet je wat? duik ik gewoon samen bij je in bed, mijn slaapuurtje is ook rond een uur of 3 (en ja, op zondag heb ik dat nodig wil ik de week doorkomenquote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Nou, prima, ik weet het goed gemaakt. Jullie gaan door tot 7 uur en ik duik lekker om half 4 mijn bed in. Jullie redden jezelf wel toch? O wacht, dan is ook niet iedereen erbij.
Nee sorry, ik ga niet nog verder schuiven met mijn slaapuurtje, ik ben net een week bezig om het JUIST naar half 5 te verschuiven zodat het die dag goed uitkomt in plaats van rond een uur of 3, half 4.
En anders mag het wat mij betreft nog bij iemand anders en meld ik me ook meteen af. Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van het gezeur. Een beetje kerkdienst is om half 12 afgelopen en dan heb je echt nog tijd zat om ergens om 1 uur te zijn.
Freecell meldt zich al een tijdje geleden af omdat het in de middag is en niet laat op de middag/avond.quote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo gaat beginnen dan hoeft het voor mij helemaal niet meer en dan stuur ik mijn cadeautje wel op
jeetje, ik probeer gewoon een mogelijkheid te zoeken zodat iedereen erbij kan zijn van begin tijd eind en dan krijg ik zo'n grote slabek!er is niet eens een vaste tijd, en er werd om suggesties gevraagd, dus gooi ik mijn 2 centen in het zakje
en nou ja, heel rot en vervelend dat je moet slapen enzo, maar had dan vanaf het begin gezegd "van dan tot dan en dit en dat"
ik was nog steeds in de veronderstelling dat we pas laat bij jou weg zouden gaan en nog een hapje daar zouden eten omdat er over eten gepraat werd en ik ook wat mee zou nemen. Dus organisatietechnisch valt mij niets te verwijten dat ik een andere tijd probeer te regelen
dus, normaal graag, of niet
Dat is op aanraden van YPPY en miss_d die al tijden bezig zijn met boodschappen doen en mij alles uit de handen te nemen om mij zo min mogelijk te belasten en ik geen lange stukken met de auto of wat dan ook hoef te rijden. Wat ik superlief vind. Op die manier is het voor mij ook te overzien en te behappen, ergens anders heen was voor mij geen optie.quote:Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef Jojogirl het volgende:
Mja, dit was dus eigenlijk al precies waarom ik verbaasd was dat we het weer bij Troel zouden doen. Dat was vorig jaar hartstikke leuk en gezellig, maar gezien de omstandigheden leek het me dit jaar niet zo'n aanrader. Maargoed, van 1 tot 4 dus
doe alsjeblíeft niet zo kinderachtig zegquote:Maarja, prima als je niet wilt komen, op deze manier heb ik er geen zin in. Dan wordt het maar bij iemand anders gevierd en ga ik lekker de hele dag in bed liggen.
troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beterquote:Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Achja, dan ben ik misschien wel kinderachtig, maar ik heb een reden waarom ik aangegeven heb dat ik het tot die tijd niet trek. En nou heb ik niets tegen godsdienst, (sterker nog, ik zou WILLEN dat ik zondag naar de kerk kan, maar dat trek ik niet eens), maar als dat voorgaat op gezondheid, nee, dan pas ik inderdaad. Dan ga ik liever zelf naar de kerk zondag namelijk, maar dan zit sinterklaas vieren er niet meer in voor mij.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beter
ja maar vorig jaar was ik er niet bijquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig wasBovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.
Ik wist ook niet dat CF graag eerst naar de kerk wilde gaan enzo.
ook als ik je bij de echte naam zou noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 15:23 schreef Troel het volgende:
Ik zou pas gek kijken als je me anders zou noemen
ongeveer ja, en ik vind een uurtje vroeger of later ook nog onder ongeveer vallenquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig wasBovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.
Ik wist ook niet dat CF graag eerst naar de kerk wilde gaan enzo.
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?quote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
maar waarom mocht het dan niet bij iemand anders gedaan worden?
Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
en wat mag hier niet gezegd wordenik heb écht geen idee waar je het over hebt
![]()
Nee, dat gaat niet om jouw opmerking. Die van jou kan nog op tig verschillende manieren opgevat worden.quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?
[..]
Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.
ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?
[..]
Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?
maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemakenquote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.
En ja, dat zie je verkeerd. Zie verhaal van Troel.
Zeur 'ns niet zo, laat ze het lekker zelf oplossen. Zijn allemaal volwassen en het is ze echt al 'ns eerder gelukt om een meet te regelen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemaken
soms helpt een blik van buitenafquote:Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef ymme het volgende:
Miss_S, zoek je het op ofzo?
Laat dit probleem ff lekker tussen de meet-ers. en houdt je d'r buiten.
Dit heet bemoeien...quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
soms helpt een blik van buitenaf
volgens mij heb ik tot nu toe nog niets raars gezegd
dat is lief van jequote:Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place
datum enzo nog even te bedenken en overleggen met, maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
![]()
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten![]()
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Troel het volgende:
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
Ow, maar dat komt niet door jou hoor, dus maak je daar niet druk over. Ik heb liever dat jij wel gewoon gaat, want dan leer je de rest ook kennenquote:Op maandag 10 december 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.
Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?quote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.
Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
Enschede is pas verquote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
Oh, dit lees ik nu pasquote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef omearos het volgende:
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je![]()
Wélke drukte? Ik dacht eigenlijk dat YPPY en ik er aardig in geslaagd waren de drukte te beperken door Troel alles uit handen te nemen (met de hulp van lieve anderen uiteraard die bereid zijn een helpende hand toe te steken). De drukte ontstaat hier pas nadat een tijd genoemd wordt die voor zover ik na kan gaan één iemand écht niet uitkomt, ik de indruk had dat we daar best uit konden komen, maar daarna ontstaat een hele discussie die volgens mij niet echt over oplossingen gaat. Ik had de indruk dat het feest tot op dit moment niet vermoeiend of druk was, maar dit soort discussies vreet natuurlijk wel energie. Helemaal naar jou reizen lijkt me een stuk vermoeiender dan een feestje bij je thuis waarbij alles je uit handen genomen wordt, maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
Vziw is Bert die dag helemaal niet aanwezig, waardoor het OV wordt en daarmee best een aardige reis, als ik 9292ov mag geloven. Maar goed, troel moet zelf maar beslissen of ze daar zin in/energie voor heeft, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef octopussy het volgende:
En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).
en als 1 van de 2 toch eerder wil komen is dat op zich ook geen probleem, ik heb navigatie, dus zou waar nodig via delft kunnen rijden (ik rij toch liever in me eige auto erheen) (en met een van de twee bedoel ik lianne of octo want CF wil denk ik niet eerder er heen, ook met de kerk in gedachten)quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Dat kun je vergeten. Jij geeft aan dat je er op deze manier geen zin in hebt, nou, als je geen zin hebt moet je niet komen. Sim-pel.quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Eensch. Rustig maar, allemaal... Als aanstichter van de relquote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Jongens, doe dat nou niet. Is het gewoon niet waard, om hier dikke vette ruzie over te gaan maken.quote:
dus op het moment dat ik 2 uur voorstelde, was het nog geen wet van Meden en Perzen dat we om 1 uur aan moesten treden..quote:
ben ik helemaal met je eens. en als het bij iemand anders thuis was geweest was ik ook gewoon gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jongens, doe dat nou niet. Is het gewoon niet waard, om hier dikke vette ruzie over te gaan maken.
Hup, allebei even slikken, elkaar een hand geven enzand erover. Het sop is de kool niet waard. Stelletje koppige troela's
Maar het is gewoon jammer als er mensen afhaken.... Zo balen voor degene die jou getrokken heeft en moeite voor je heeft gedaan, toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens. en als het bij iemand anders thuis was geweest was ik ook gewoon gekomen
maar ik bel niet graag bij iemand aan die aangegeven heeft dat 't geen reet boeit als ik niet kom (als je godsamme allemaal een lootje hebt getrokken en dus een verantwoordelijkheid hebt) en niet voor rede vatbaar is, als ik zeg 'sorry' en 'het was maar een voorstel'.. want ook wat ik voorstelde was geen wet van Meden en Perzen.. gewoon een voorstel...
Ik moest vorig jaar ook naar de kerk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:18 schreef Troel het volgende:
Hu? ik heb er geen problemen mee als er mensen later komen hoor. Vorig jaar was Liejannuh ook later, maar juist omdat je niet met de kadootjes begint maar met een lunchachtig iets is dat geen enkel probleem.
er is dan in ieder geval appeltaart, dus er is iets slechts aanwezigquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
Prima, Yppy.
Laten de andere dames dan maar gewoon bijtijds die kant opgaan, dan ga ik in kerstchic naar de kerk (zien ze me daar ook eens netjes) en besluit ik ter plekke of het haalbaar is voor mij om nog met OV in Ijsselstein te komen (het is ongeveer twee uur reizen, in totaal). Zo niet, dan is mijn surprise er iig wel, toch?
Aftermeet is leuk; ik moet dan wrs rond zessen weg, maar t lijkt me gezellig.
Ik ben wel bang dat jullie dan kunnen fluiten naar mijn stoofperen-cakejeswant die neem ik niet mee naar de kerk
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
als ik mijn excuses heb aangeboden voor het zeggen van bepaalde dingen die hier niet hoorden, en daar wordt niet op gereageerd dan is het einde verhaal
en dan reis ik liever voor 2 uur gezelligheid dan voor 2 uur opgefokt zitten in een huis waar ik me niet op mijn gemak voel
ik heb geen onhebbelijke dingen gezegd, ik heb geen onoverkombare voorstellen gedaan en ik zie een 'gezellige' middag met Troel niet meer zitten, sorry
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik ga niet, einde discussie
Wat zij zegt. Heb je mijn PM gelezen MoBlo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kom op Moblo... je bent een felle tante... ook jij hebt onaardige dingen gezegd.
En nu tref je ook nog eens dat andere heethoofdje tegenover je in de discussie.Ik denk dat jullie allebei er een groter probleem van gemaakt hebben dan het eigenlijk is. Ga zondag gewoon, gezellig wordt het écht wel!
(Zelfs zonder mij
)
Kom, geef elkaar een knuffel, niet zo koppig doen!
Valt me erg van je tegen mobloquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
nee, ik ga niet, einde discussie
ik heb d'r ook al een pm gestuurdquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Heb je mijn PM gelezen MoBlo?
Waaraan ik overigens wil toevoegen dat ik t echt jammer vind dat jij er niet bij bent, Levi. Volgens mij ben je een tof mens. Hopelijk komt het er nog eens van!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Heb je mijn PM gelezen MoBlo?
helpt het dat ik een keertje wel met je eens ben?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga ff een droogrekjehalen
en kijken waar ze
kerstbomen
verkopen, zal straks even op beide reageren
![]()
Riann: het valt mij ook tegen, dat iedereen het met me eens is, maar dat iedereen zegt 'ja, MAAR je moet rekening houden met Troel'.. dat doet zij ook niet met mij.. ik ben niet iemand die alles, ongeacht de situatie, bedekt met de mantel der liefde... sorry.. ik kom mijn cadeautje echt nog wel brengen hoe dan ook, of via octo, of via utrecht, maar mijn tonijnsalade moeten jullie missen..
Natuurlijk helpt dat nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
helpt het dat ik een keertje wel met je eens ben?en ik ook echt niet zo gaan in jouw positie
ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Natuurlijk helpt dat nietAls er iemand eigenwijs is ben jij het wel.
Sure, jij bent niet eigenwijs. En ik weeg 62 kilo. Daarom posten we hier ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bent
Nou, ik denk dat ik dit maar gewoon doe, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:08 schreef Pandorah het volgende:
CF: dan kom je toch ietsie later als je met een van de dames kan meerijden. Dat komt vast goed
Aggut, het enige wat ik gezegd heb is dat als ze geen zin heeft dat ze niet moet komen, niet dat ze niet welkom is, want dat is ze wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bent
Lieve Troel, als je dat nou eens expliciet tegen haar zegt, komen we misschien wel ergens...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Aggut, het enige wat ik gezegd heb is dat als ze geen zin heeft dat ze niet moet komen, niet dat ze niet welkom is, want dat is ze wel.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waaraan ik overigens wil toevoegen dat ik t echt jammer vind dat jij er niet bij bent, Levi. Volgens mij ben je een tof mens. Hopelijk komt het er nog eens van!
Hup, aan het werk jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lieve Troel, als je dat nou eens expliciet tegen haar zegt, komen we misschien wel ergens...
Ja, ik heb een beetje last van schuldgevoel. Verdikkie, ik zit de halve dag op Fok! terwijl ik eigenlijk een college moet voorbereiden![]()
Ik dacht, ik doe er even was kusknuffelkroel-vibes doorheen hier, wel zo gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat lief!
![]()
Je maakt me verlegen...zit met een boei achter mijn pc...
Op beide: ik doe m'n best!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef teigan het volgende:
Coldfeet, aan het werk..
ik ben trouwens wel blij met jouw bemiddelingspoging, ook al kom je dan zelf niet, wat ik trouwens heel jammer zou vinden..
Hoeveel staat er op je slides?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op beide: ik doe m'n best!
Al 9 slides... Hoeveel moet je er hebben voor 3 kwartier college?
En hoeveel praat je naast wat er op je slides staatquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op beide: ik doe m'n best!
Al 9 slides... Hoeveel moet je er hebben voor 3 kwartier college?
Veel. Ik hou m'n slides zo beknopt mogelijk en probeer veel plaatjes & grafieken enzo te laten zien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef Troel het volgende:
[..]
En hoeveel praat je naast wat er op je slides staat
Hoofdgerecht spareribs met friet is 14,50 en daar heb je echt genoeg aan, bij mij kan er dan (meestal) geen voorgerecht of toetje meer bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
hoe duur is eten daar?heb namelijk niet echt veul geld
Hebben ze ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef omearos het volgende:
En andere hoofdgerechten?
* omearos gaat zich niet wagen aan spare-ribs met haar beugel
Ziet er leuk uit. Ben alleen bang dat het nogal boven mijn budget isquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze ookwww.broadwayamericansteakhouse.nl
heb ik ook last van hoor.. zodra er meer dan 3 mensen door elkaar praten, in een kroeg of op een verjaardag, versta ik niets meer, mits iemand het echt tegen mij heeft, oog in oogquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef Pandorah het volgende:
Nah, Stairway vond ik nou tig jaar geleden geweldig maar nu niet meer zo. Je kan elkaar niet zo goed verstaan door die muziek. Dan ga ik liever naar Broerse of El Mundo (tapas eten maar dan een goed restaurant).
Maar goed, veel tenten beneden aan de gracht vind ik niet zo leuk met een groep omdat je door die zogenaamde grot elkaar slecht kan verstaan als het druk is. Maar goed, laten we gewoon bij Broadway gaan eten ondanks dat ik wellicht mensen niet zo goed kan verstaan.
en ik red een hele porsie spare ribs ook niet, dus als het alleen drankjes zijn voor jezelf moblo, lukt het dan wel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef octopussy het volgende:
Zet mij ook maar op het lijstje voor eten![]()
Moblo, misschien kunnen we een portie delen? Ik zit nogal snel vol de laatste tijd
jaaaa je komtquote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef motorbloempje het volgende:ok, ik kom, maar zodra er een onvertogen woord valt schuur ik weer weg op mijn zwarte scheurijzer
nee we vinden je allemaal heel erg liefquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef motorbloempje het volgende:dat is nog maar afwachten natuurlijk, misschien vind je me wel een naar tyfuswijf
Ik kom laat aan en ga vroeg weg, als ik kom. Hoef ik iig niet lang met je te pratenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef motorbloempje het volgende:dat is nog maar afwachten natuurlijk, misschien vind je me wel een naar tyfuswijf
Goed gedaan, meid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |