Nou dat doe ik er echt niet over ik zal troel haar adres volgende week in de tomtom zetten ben ik benieuwd wat de tomtom zegtquote:Op zondag 9 december 2007 14:31 schreef Pandorah het volgende:
Denk er wel aan dat er werkzaamheden zijn op de A2 (wanneer zijn die er niet) zodat je niet erg kan doorrijden. ANWB.nl zegt trouwens dat je vanaf het station in Deurne 1 uur en kwartier erover doet. Dus Levi is heel realistisch in haar routetijd
oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doequote:Op zondag 9 december 2007 19:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Troel woont in IJsselstein bij Utrecht, lieverd! Niet Ysselsteyn in Limburg...
![]()
Oei, was dat nog bijna mis gegaan...
Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.quote:Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Riann het volgende:
[..]
oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doe
ik wist niet dat er 2 ijsselsteinen waren haha
Ja idd ik moet er eerlijk gezegt ook wel mee lachen.quote:Op maandag 10 december 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.
ja, het is maar een voorstel hoorquote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
hoe laat is de dienst afgelopen?quote:Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
ik heb wel een suprise maar ben heel slecht in gedichten (vooral als je mensen de 16de voor het eerst gaat ontmoeten, dus ze alleen via het forum een beetje kent) dus er komt geen gedicht bij voor mijquote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo rond uurtje of 2 beginnen en dan rond uurtje of 5 klaar?
vind ik ook prima overigens.. kom denk ik wel met de motor, dus ga even kijken wat ik daar aan nette kleding onder kan frummelen
enneh.. heeft íedereen een surprise?ik ben namelijk totáál niet creatief, en dacht dat het optioneel was
ander moet ik nog even aan de slag
![]()
Ik had zelf ook meer de tijd die troel noemt in gedachten, moet ik eerlijk zeggen. Dus uurtje of een. Komt ook beter uit met de soep, lijkt me.quote:Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
zo rond uurtje of 2 beginnen en dan rond uurtje of 5 klaar?
Nee, maar van niet op tijd in bed liggen welquote:Op maandag 10 december 2007 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meer voor iets later zodat iedereen er van begin af aan bij kan zijn (zie Coldfeet), een uurtje later soep eten gaat ook niemand dood van lijkt me, maargoed, merk het wel..
troel weet je wat? duik ik gewoon samen bij je in bed, mijn slaapuurtje is ook rond een uur of 3 (en ja, op zondag heb ik dat nodig wil ik de week doorkomenquote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Nou, prima, ik weet het goed gemaakt. Jullie gaan door tot 7 uur en ik duik lekker om half 4 mijn bed in. Jullie redden jezelf wel toch? O wacht, dan is ook niet iedereen erbij.
Nee sorry, ik ga niet nog verder schuiven met mijn slaapuurtje, ik ben net een week bezig om het JUIST naar half 5 te verschuiven zodat het die dag goed uitkomt in plaats van rond een uur of 3, half 4.
En anders mag het wat mij betreft nog bij iemand anders en meld ik me ook meteen af. Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van het gezeur. Een beetje kerkdienst is om half 12 afgelopen en dan heb je echt nog tijd zat om ergens om 1 uur te zijn.
Freecell meldt zich al een tijdje geleden af omdat het in de middag is en niet laat op de middag/avond.quote:Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo gaat beginnen dan hoeft het voor mij helemaal niet meer en dan stuur ik mijn cadeautje wel op
jeetje, ik probeer gewoon een mogelijkheid te zoeken zodat iedereen erbij kan zijn van begin tijd eind en dan krijg ik zo'n grote slabek!er is niet eens een vaste tijd, en er werd om suggesties gevraagd, dus gooi ik mijn 2 centen in het zakje
en nou ja, heel rot en vervelend dat je moet slapen enzo, maar had dan vanaf het begin gezegd "van dan tot dan en dit en dat"
ik was nog steeds in de veronderstelling dat we pas laat bij jou weg zouden gaan en nog een hapje daar zouden eten omdat er over eten gepraat werd en ik ook wat mee zou nemen. Dus organisatietechnisch valt mij niets te verwijten dat ik een andere tijd probeer te regelen
dus, normaal graag, of niet
Dat is op aanraden van YPPY en miss_d die al tijden bezig zijn met boodschappen doen en mij alles uit de handen te nemen om mij zo min mogelijk te belasten en ik geen lange stukken met de auto of wat dan ook hoef te rijden. Wat ik superlief vind. Op die manier is het voor mij ook te overzien en te behappen, ergens anders heen was voor mij geen optie.quote:Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef Jojogirl het volgende:
Mja, dit was dus eigenlijk al precies waarom ik verbaasd was dat we het weer bij Troel zouden doen. Dat was vorig jaar hartstikke leuk en gezellig, maar gezien de omstandigheden leek het me dit jaar niet zo'n aanrader. Maargoed, van 1 tot 4 dus
doe alsjeblíeft niet zo kinderachtig zegquote:Maarja, prima als je niet wilt komen, op deze manier heb ik er geen zin in. Dan wordt het maar bij iemand anders gevierd en ga ik lekker de hele dag in bed liggen.
troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beterquote:Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Achja, dan ben ik misschien wel kinderachtig, maar ik heb een reden waarom ik aangegeven heb dat ik het tot die tijd niet trek. En nou heb ik niets tegen godsdienst, (sterker nog, ik zou WILLEN dat ik zondag naar de kerk kan, maar dat trek ik niet eens), maar als dat voorgaat op gezondheid, nee, dan pas ik inderdaad. Dan ga ik liever zelf naar de kerk zondag namelijk, maar dan zit sinterklaas vieren er niet meer in voor mij.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:08 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beter
ja maar vorig jaar was ik er niet bijquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig wasBovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.
Ik wist ook niet dat CF graag eerst naar de kerk wilde gaan enzo.
ook als ik je bij de echte naam zou noemen?quote:Op maandag 10 december 2007 15:23 schreef Troel het volgende:
Ik zou pas gek kijken als je me anders zou noemen
ongeveer ja, en ik vind een uurtje vroeger of later ook nog onder ongeveer vallenquote:Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig wasBovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.
Ik wist ook niet dat CF graag eerst naar de kerk wilde gaan enzo.
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?quote:Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
maar waarom mocht het dan niet bij iemand anders gedaan worden?
Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.quote:Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
en wat mag hier niet gezegd wordenik heb écht geen idee waar je het over hebt
![]()
Nee, dat gaat niet om jouw opmerking. Die van jou kan nog op tig verschillende manieren opgevat worden.quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?
[..]
Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.
ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?
[..]
Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.quote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?
maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemakenquote:Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.
En ja, dat zie je verkeerd. Zie verhaal van Troel.
Zeur 'ns niet zo, laat ze het lekker zelf oplossen. Zijn allemaal volwassen en het is ze echt al 'ns eerder gelukt om een meet te regelen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemaken
soms helpt een blik van buitenafquote:Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef ymme het volgende:
Miss_S, zoek je het op ofzo?
Laat dit probleem ff lekker tussen de meet-ers. en houdt je d'r buiten.
Dit heet bemoeien...quote:Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
soms helpt een blik van buitenaf
volgens mij heb ik tot nu toe nog niets raars gezegd
dat is lief van jequote:Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place
datum enzo nog even te bedenken en overleggen met, maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
![]()
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten![]()
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Troel het volgende:
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
Ow, maar dat komt niet door jou hoor, dus maak je daar niet druk over. Ik heb liever dat jij wel gewoon gaat, want dan leer je de rest ook kennenquote:Op maandag 10 december 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.
Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?quote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.
Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
Enschede is pas verquote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
Oh, dit lees ik nu pasquote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef omearos het volgende:
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je![]()
Wélke drukte? Ik dacht eigenlijk dat YPPY en ik er aardig in geslaagd waren de drukte te beperken door Troel alles uit handen te nemen (met de hulp van lieve anderen uiteraard die bereid zijn een helpende hand toe te steken). De drukte ontstaat hier pas nadat een tijd genoemd wordt die voor zover ik na kan gaan één iemand écht niet uitkomt, ik de indruk had dat we daar best uit konden komen, maar daarna ontstaat een hele discussie die volgens mij niet echt over oplossingen gaat. Ik had de indruk dat het feest tot op dit moment niet vermoeiend of druk was, maar dit soort discussies vreet natuurlijk wel energie. Helemaal naar jou reizen lijkt me een stuk vermoeiender dan een feestje bij je thuis waarbij alles je uit handen genomen wordt, maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
Vziw is Bert die dag helemaal niet aanwezig, waardoor het OV wordt en daarmee best een aardige reis, als ik 9292ov mag geloven. Maar goed, troel moet zelf maar beslissen of ze daar zin in/energie voor heeft, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef octopussy het volgende:
En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).
en als 1 van de 2 toch eerder wil komen is dat op zich ook geen probleem, ik heb navigatie, dus zou waar nodig via delft kunnen rijden (ik rij toch liever in me eige auto erheen) (en met een van de twee bedoel ik lianne of octo want CF wil denk ik niet eerder er heen, ook met de kerk in gedachten)quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Dat kun je vergeten. Jij geeft aan dat je er op deze manier geen zin in hebt, nou, als je geen zin hebt moet je niet komen. Sim-pel.quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Eensch. Rustig maar, allemaal... Als aanstichter van de relquote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Jongens, doe dat nou niet. Is het gewoon niet waard, om hier dikke vette ruzie over te gaan maken.quote:
dus op het moment dat ik 2 uur voorstelde, was het nog geen wet van Meden en Perzen dat we om 1 uur aan moesten treden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |