abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55163084
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:31 schreef Pandorah het volgende:
Denk er wel aan dat er werkzaamheden zijn op de A2 (wanneer zijn die er niet ) zodat je niet erg kan doorrijden. ANWB.nl zegt trouwens dat je vanaf het station in Deurne 1 uur en kwartier erover doet. Dus Levi is heel realistisch in haar routetijd
Nou dat doe ik er echt niet over ik zal troel haar adres volgende week in de tomtom zetten ben ik benieuwd wat de tomtom zegt
pi_55163098
quote:
Op zondag 9 december 2007 19:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Troel woont in IJsselstein bij Utrecht, lieverd! Niet Ysselsteyn in Limburg...
Oei, was dat nog bijna mis gegaan...
oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doe

ik wist niet dat er 2 ijsselsteinen waren haha
pi_55163406
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:44 schreef Riann het volgende:

[..]

oei dan was het idd mis gegaan nu snap ik wel dat ik er langer over doe

ik wist niet dat er 2 ijsselsteinen waren haha
Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55163454
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben toch blij dat ik dat eigenlijk wel wist en dat er een lichtje bij me ging branden toen je het over Venray had. Was toch lullig geweest als jij in Limburg zat en de rest op je zat te wachten in Utrecht.
Ja idd ik moet er eerlijk gezegt ook wel mee lachen.
pi_55163921
Hoe laat worden we bij Troel verwacht? En wie gaan er vanaf Utrecht met de tram?
  maandag 10 december 2007 @ 12:01:09 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_55165629
Geen idee eigenlijk

YP? miss_D? Hoe laat? tussen 12 en 1?

Ik heb geen idee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55166516
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
  maandag 10 december 2007 @ 13:02:18 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_55166706
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Jeutje, da's wel erg vroeg, ik wou eigenlijk ook nog naar de kerk 's ochtends...
ja, het is maar een voorstel hoor

Vorig jaar begonnen we volgens mij rond die tijd (kan ook 1 uur geweest zijn) en wat later komen is nooit echt een probleem. Vorig jaar waren we geloof ik rond half 4, 4 uur klaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55167248
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
hoe laat is de dienst afgelopen?
pi_55168070
zo rond uurtje of 2 beginnen en dan rond uurtje of 5 klaar?

vind ik ook prima overigens.. kom denk ik wel met de motor, dus ga even kijken wat ik daar aan nette kleding onder kan frummelen

enneh.. heeft íedereen een surprise? ik ben namelijk totáál niet creatief, en dacht dat het optioneel was ander moet ik nog even aan de slag
Ja doei.
pi_55168209
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:

vind ik ook prima overigens.. kom denk ik wel met de motor, dus ga even kijken wat ik daar aan nette kleding onder kan frummelen

enneh.. heeft íedereen een surprise? ik ben namelijk totáál niet creatief, en dacht dat het optioneel was ander moet ik nog even aan de slag
ik heb wel een suprise maar ben heel slecht in gedichten (vooral als je mensen de 16de voor het eerst gaat ontmoeten, dus ze alleen via het forum een beetje kent) dus er komt geen gedicht bij voor mij
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55168254
ok, gedichten ben ik dan wel weer goed in
Ja doei.
  maandag 10 december 2007 @ 14:17:32 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55168256
Ik heb al wel een surprise (tenminste, die is half af) en moet nog aan een gedicht beginnen.
  maandag 10 december 2007 @ 14:22:40 #166
35189 Troel
scherp en bot
pi_55168375
Nouja, het liefst houd ik zo veel mogelijk de tijden van vorig jaar aan, rond half 5 heb ik normaal gesproken mijn dutje. Bovendien is om 2 uur pas beginnen met soep en dergelijke een beetje raar. Vorig jaar zijn we gewoon rond die tijd begonnen en dan eerst wat eten, dan kon je wat later komen, maar dan miste je dus nog niets van het uitpakken enzo En wat mij betreft dus een duidelijk voorkeur voor uiterlijk 4 uur. Zo is het voor iedereen ook goed te doen om nog naar huis te gaan!

Overigens was het gedicht en/of surprise, dus een van de twee is prima, allebei is het leukst uiteraard
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 14:22:42 #167
43556 miss_dynastie
pi_55168380
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had zelf ook meer de tijd die troel noemt in gedachten, moet ik eerlijk zeggen. Dus uurtje of een. Komt ook beter uit met de soep, lijkt me.
pi_55168605
ik ben meer voor iets later zodat iedereen er van begin af aan bij kan zijn (zie Coldfeet), een uurtje later soep eten gaat ook niemand dood van lijkt me, maargoed, merk het wel..
Ja doei.
  maandag 10 december 2007 @ 14:36:38 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_55168704
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meer voor iets later zodat iedereen er van begin af aan bij kan zijn (zie Coldfeet), een uurtje later soep eten gaat ook niemand dood van lijkt me, maargoed, merk het wel..
Nee, maar van niet op tijd in bed liggen wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55168721
ook van één keertje zodat iedereen er van begin tot eind bij kan zijn?
Ja doei.
  maandag 10 december 2007 @ 14:43:24 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_55168847
Nou, prima, ik weet het goed gemaakt. Jullie gaan door tot 7 uur en ik duik lekker om half 4 mijn bed in. Jullie redden jezelf wel toch? O wacht, dan is ook niet iedereen erbij.

Nee sorry, ik ga niet nog verder schuiven met mijn slaapuurtje, ik ben net een week bezig om het JUIST naar half 5 te verschuiven zodat het die dag goed uitkomt in plaats van rond een uur of 3, half 4.
En anders mag het wat mij betreft nog bij iemand anders en meld ik me ook meteen af. Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van het gezeur. Een beetje kerkdienst is om half 12 afgelopen en dan heb je echt nog tijd zat om ergens om 1 uur te zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55168953
als je zo gaat beginnen dan hoeft het voor mij helemaal niet meer en dan stuur ik mijn cadeautje wel op

jeetje, ik probeer gewoon een mogelijkheid te zoeken zodat iedereen erbij kan zijn van begin tijd eind en dan krijg ik zo'n grote slabek! er is niet eens een vaste tijd, en er werd om suggesties gevraagd, dus gooi ik mijn 2 centen in het zakje en nou ja, heel rot en vervelend dat je moet slapen enzo, maar had dan vanaf het begin gezegd "van dan tot dan en dit en dat"

ik was nog steeds in de veronderstelling dat we pas laat bij jou weg zouden gaan en nog een hapje daar zouden eten omdat er over eten gepraat werd en ik ook wat mee zou nemen. Dus organisatietechnisch valt mij niets te verwijten dat ik een andere tijd probeer te regelen

dus, normaal graag, of niet
Ja doei.
pi_55168954
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Nou, prima, ik weet het goed gemaakt. Jullie gaan door tot 7 uur en ik duik lekker om half 4 mijn bed in. Jullie redden jezelf wel toch? O wacht, dan is ook niet iedereen erbij.

Nee sorry, ik ga niet nog verder schuiven met mijn slaapuurtje, ik ben net een week bezig om het JUIST naar half 5 te verschuiven zodat het die dag goed uitkomt in plaats van rond een uur of 3, half 4.
En anders mag het wat mij betreft nog bij iemand anders en meld ik me ook meteen af. Sorry hoor, maar ik word een beetje gek van het gezeur. Een beetje kerkdienst is om half 12 afgelopen en dan heb je echt nog tijd zat om ergens om 1 uur te zijn.
troel weet je wat? duik ik gewoon samen bij je in bed, mijn slaapuurtje is ook rond een uur of 3 (en ja, op zondag heb ik dat nodig wil ik de week doorkomen ) maar daarom vind ik de tijd van troel ook iets fijner, ben ik niet te laat thuis en kan ik als ik wil nog even bijslapen.
  maandag 10 december 2007 @ 14:57:37 #174
4177 Jojogirl
pi_55169130
Mja, dit was dus eigenlijk al precies waarom ik verbaasd was dat we het weer bij Troel zouden doen. Dat was vorig jaar hartstikke leuk en gezellig, maar gezien de omstandigheden leek het me dit jaar niet zo'n aanrader. Maargoed, van 1 tot 4 dus
  maandag 10 december 2007 @ 14:58:24 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169151
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo gaat beginnen dan hoeft het voor mij helemaal niet meer en dan stuur ik mijn cadeautje wel op

jeetje, ik probeer gewoon een mogelijkheid te zoeken zodat iedereen erbij kan zijn van begin tijd eind en dan krijg ik zo'n grote slabek! er is niet eens een vaste tijd, en er werd om suggesties gevraagd, dus gooi ik mijn 2 centen in het zakje en nou ja, heel rot en vervelend dat je moet slapen enzo, maar had dan vanaf het begin gezegd "van dan tot dan en dit en dat"

ik was nog steeds in de veronderstelling dat we pas laat bij jou weg zouden gaan en nog een hapje daar zouden eten omdat er over eten gepraat werd en ik ook wat mee zou nemen. Dus organisatietechnisch valt mij niets te verwijten dat ik een andere tijd probeer te regelen

dus, normaal graag, of niet
Freecell meldt zich al een tijdje geleden af omdat het in de middag is en niet laat op de middag/avond.
Er is volgens mij ook al eerder gesproken van iets van soep vooraf en daarna cadeautjes, dat doe je nou eenmaal vroeg op de middag.

Maarja, prima als je niet wilt komen, op deze manier heb ik er geen zin in. Dan wordt het maar bij iemand anders gevierd en ga ik lekker de hele dag in bed liggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 10 december 2007 @ 14:59:55 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169181
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:57 schreef Jojogirl het volgende:
Mja, dit was dus eigenlijk al precies waarom ik verbaasd was dat we het weer bij Troel zouden doen. Dat was vorig jaar hartstikke leuk en gezellig, maar gezien de omstandigheden leek het me dit jaar niet zo'n aanrader. Maargoed, van 1 tot 4 dus
Dat is op aanraden van YPPY en miss_d die al tijden bezig zijn met boodschappen doen en mij alles uit de handen te nemen om mij zo min mogelijk te belasten en ik geen lange stukken met de auto of wat dan ook hoef te rijden. Wat ik superlief vind. Op die manier is het voor mij ook te overzien en te behappen, ergens anders heen was voor mij geen optie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55169215
quote:
Maarja, prima als je niet wilt komen, op deze manier heb ik er geen zin in. Dan wordt het maar bij iemand anders gevierd en ga ik lekker de hele dag in bed liggen.
doe alsjeblíeft niet zo kinderachtig zeg voel me ook écht welkom op deze manier

ik zie vanavond wel of je nog zin hebt het bij jou te organiseren, en anders is men ook hier welkom, maar dan moet het nóg later, want voor CF is Arnhem nóg verder reizen als de kerk pas om half 12 'afgelopen' is
Ja doei.
pi_55169277
nu even voor iedereen adem in, adem uit.

moblo ik gok, dat als je troels berichtje leest er achter komt dat ze het al probeert te rekken tot haar uiterste tijd en mijn persoonlijke mening is ook dat we de tijd aanhouden van degene die haar huis open stelt (iemand anders kan het bijvoorbeeld niet erg vinden om het tot 12 uur 's nachts door te laten gaan, of om 8 uur 's ochtends te beginnen).

en troel, moblo probeert (zoals ik het zie) alleen maar een idee aan te raden om het vroeger te doen en omdat wij niet wisten dat jij al je hele ritme omver gooit is het voor ons ook moeilijker te begrijpen dat het voor jou anders veel te moeilijk word.

maar goed, ik moet zo richting te stad, ik merk wel hoe laat het word, en iedereen: wel komen jullie en ruzie maken is ook weer niet nodig, TIJD VOOR EEN GROUPHUG
  maandag 10 december 2007 @ 15:05:07 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169304
Achja, dan ben ik misschien wel kinderachtig, maar ik heb een reden waarom ik aangegeven heb dat ik het tot die tijd niet trek. En nou heb ik niets tegen godsdienst, (sterker nog, ik zou WILLEN dat ik zondag naar de kerk kan, maar dat trek ik niet eens), maar als dat voorgaat op gezondheid, nee, dan pas ik inderdaad. Dan ga ik liever zelf naar de kerk zondag namelijk, maar dan zit sinterklaas vieren er niet meer in voor mij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55169389
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Achja, dan ben ik misschien wel kinderachtig, maar ik heb een reden waarom ik aangegeven heb dat ik het tot die tijd niet trek. En nou heb ik niets tegen godsdienst, (sterker nog, ik zou WILLEN dat ik zondag naar de kerk kan, maar dat trek ik niet eens), maar als dat voorgaat op gezondheid, nee, dan pas ik inderdaad. Dan ga ik liever zelf naar de kerk zondag namelijk, maar dan zit sinterklaas vieren er niet meer in voor mij.
troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beter
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 15:09:27 #181
43556 miss_dynastie
pi_55169398
Het lijkt me gewoon een goed idee om de soep rond een uur klaar te hebben. Mensen die later zijn kunnen uiteraard nog een kop soep eten, maar dat zal dan meer 'tussendoor' gaan, lijkt me ook geen probleem als die mensen niet als eerste uit hoeven te pakken.

Verder spijt het me als 'de organisatie' niet voor iedereen precies duidelijk was, ik dacht dat het duidelijk was dat het vroeg zou zijn en we alleen de details nog precies vast moesten leggen. Sorry daarvoor.
  maandag 10 december 2007 @ 15:10:13 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169413
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:08 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

troel je bent zeer zeker niet te kinderachtig, maar het zo voor de duidelijkheid handiger zijn geweest als je dit stuk voor de discussie kwam neer had gezet, dan begrijpen mensen het ook ietsjes beter

Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig was Bovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.

Ik wist ook niet dat CF graag eerst naar de kerk wilde gaan enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55169550
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb niet doorgehad dat dat nodig was, aangezien we vorig jaar dezelfde tijden aanhielden zonder dat het nodig was Bovendien is dit niet iets van vandaag, maar is het al eerder ook gemeld, wellicht niet waarom, maar wel de ongeveer tijden.

ja maar vorig jaar was ik er niet bij maar goed, ik heb er in ieder geval nog steeds zin aan, vooral omdat ik dan een keer wat gezichten bij de namen zie (dus troel sta er niet raar van te kijken als ik je gewoon troel noem de 16de dat ben je zo gewent )
  maandag 10 december 2007 @ 15:23:56 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169760
Ik zou pas gek kijken als je me anders zou noemen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55169783
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:23 schreef Troel het volgende:
Ik zou pas gek kijken als je me anders zou noemen
ook als ik je bij de echte naam zou noemen?
pi_55169839
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:10 schreef Troel het volgende:

[..]

ongeveer ja, en ik vind een uurtje vroeger of later ook nog onder ongeveer vallen

en echt, heel rot en vervelend, maar ik had ook mijn huis aangeboden. Er waren ook mensen die er níét bij waren vorig jaar (zoals ik) die niet kunnen ruiken hoe of wat er verwacht moet worden, en als je het écht niet aankan, dan had je het niet bij jou moeten houden... sorry
ik vind het heel leuk als we het met een grote groep met iedereen die kan doen, maar als iets echt te zwaar voor je is, dan heb ik zoiets van 'tsja.. ja... zou je het dan wel doen en kunnen we niet een keer een middagje langskomen op visite enzo straks zitten we ook nog te haasten met die lootjes omdat we er om kwart voor 4 weer weg moeten zijn...

ik ben niet gewend aan dingen in een stramien... ik heb zoiets van 'kom maar om een uurtje of 2 en we zien wel hoe laat men weer weg gaat/wil... ' en dan ben ik niet gewend te horen dat er van me verwacht wordt dat ik om 4 uur weer naar huis moet...

en dat zegt niet dat ik jou er niet bij wil hebben (vind het echt rot dat je zei "dan kom je niet, prima" want dat heeft mij nu wel aan het twijfelen gebracht, want ik heb geen zin bij iemand thuis te komen die mij liever niet ziet ) maar denk aan je eigen gezondheid.. soms moet je prioriteiten stellen.. en die zou ik bij mezelf stellen, en niet bij lootjes...

als je van te voren in het topic had gezegd (OP bijvoorbeeld) dat het van dan tot dan was om die en die reden, dan had het al langer duidelijk geweest, en had ik dat ook geweten...en was er nu niet zo'n 'toestand' ontstaan een paar dagen voor de meet...
Dan nog was ik geen fan geweest van 3 uurtjes meeten, maar dan had ik het geweten en gedacht 'soit, het is nu eenmaal zo' en gewoon gekomen. Maargoed...

ik merk wel of je me nog wilt hebben in je huis

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 10-12-2007 16:52:06 ]
Ja doei.
  maandag 10 december 2007 @ 15:30:47 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_55169917
Sorry, dit is voor mij de druppel.

Blijjkbaar dringt het gewoon niet tot je door dat sommige dingen gezegd dan wel verteld worden. In ieder geval heb je niet echt begrepen dat bepaalde dingen niet van een ander forum hier terecht horen te komen.

Ik meld me af, sorry jongens, maar mijn emmer is vol.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55170002
maar waarom mocht het dan niet bij iemand anders gedaan worden?
pi_55170039
begrijp je dan niet dat ik gewoon een oplossing probeerde te vinden zodat iedereen er van begin tot eind bij kan zijn?

en wat mag hier niet gezegd worden ik heb écht geen idee waar je het over hebt

ik bedoelde niets verkeerds, was vooral bezorgd, en nu krijgen we dit

jeetje Troel! Dit gaat een beetje te ver
Ja doei.
  maandag 10 december 2007 @ 15:44:42 #190
4177 Jojogirl
pi_55170217
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:34 schreef Miss_S het volgende:
maar waarom mocht het dan niet bij iemand anders gedaan worden?
Bemoei jij je d'r eens even niet mee. Of heb ik iets gemist en kwam je ook?
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
en wat mag hier niet gezegd worden ik heb écht geen idee waar je het over hebt
Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.
  maandag 10 december 2007 @ 15:48:12 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_55170302
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

[..]

Ik gok dat dat op mijn opmerking slaat.
Nee, dat gaat niet om jouw opmerking. Die van jou kan nog op tig verschillende manieren opgevat worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55170402
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

[..]
ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?
  maandag 10 december 2007 @ 16:09:27 #193
4177 Jojogirl
pi_55170815
quote:
Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik was wel gevraagd ja en het lijkt me een oplossing om het ergens anders te doen of zie ik dat verkeerd?
Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.

En ja, dat zie je verkeerd. Zie verhaal van Troel.
pi_55170863
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:09 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ja, je kan wel gevraagd zijn, maar als je niet komt lijkt het me handiger de uiteindelijke details over te laten aan degenen die wel komen.

En ja, dat zie je verkeerd. Zie verhaal van Troel.
maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemaken
pi_55170987
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar het gaat toch niet alleen om Troel? als andere nu niet kunnen komen of niet alles meemaken telt dat toch net zo zwaar als troel niet kan of niet alles kan meemaken
Zeur 'ns niet zo, laat ze het lekker zelf oplossen. Zijn allemaal volwassen en het is ze echt al 'ns eerder gelukt om een meet te regelen.
***Levi was here***
pi_55171017
ik kom wel niet meer, ik stuur mijn cadeau op of geef het af bij Octo als ik as zaterdag in Den Haag ben, en dan kunnen jullie vrolijk feestvieren bij Troel, bij wie ik me nu op geen enkele wijze meer welkom voel

dus, opgelost
Ja doei.
pi_55171037
Miss_S, zoek je het op ofzo?
Laat dit probleem ff lekker tussen de meet-ers. en houdt je d'r buiten.
pi_55171141
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef ymme het volgende:
Miss_S, zoek je het op ofzo?
Laat dit probleem ff lekker tussen de meet-ers. en houdt je d'r buiten.
soms helpt een blik van buitenaf
volgens mij heb ik tot nu toe nog niets raars gezegd
pi_55171249
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

soms helpt een blik van buitenaf
volgens mij heb ik tot nu toe nog niets raars gezegd
Dit heet bemoeien...
Je hoeft je wipneusje niet overal in te steken...
***Levi was here***
pi_55171309
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place

datum enzo nog even te bedenken en overleggen met , maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten
Ja doei.
pi_55171416
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place

datum enzo nog even te bedenken en overleggen met , maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten
dat is lief van je
pi_55171525
Jongens, jongens, rustig aan. Pffffft.

Troel, ik vind je wel èrg dwingend, en erg snel met het stellen van ultimatums.

Afijn, ik wil graag naar de kerk zondag om persoonlijke redenen, die wil ik je wel PM'en, als je dat prettig vindt. Ik verwacht daar pas na 12'en klaar te zijn, dus dan wordt het gewoon jammer, maar helaas voor mij. No problem, ik zie een stel van de dames donderdag al, das ook gezellig.
Mijn surprise & gedicht liggen bij iemand anders, dus dat is geen probleem Dan zit er niemand zonder kado!

Misschien kunnen we het anders bij Pandorah vieren? Dat is vlakbij, en dan hebben we net iets minder last van de strakke planning? Of zeg ik dan iets heel idioots?
pi_55171533
En Februari bij mij he! Meet ymme Meet
  maandag 10 december 2007 @ 16:48:29 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_55171709
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55171746
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Troel het volgende:
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.

Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
  maandag 10 december 2007 @ 16:51:37 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_55171765
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.

Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
Ow, maar dat komt niet door jou hoor, dus maak je daar niet druk over. Ik heb liever dat jij wel gewoon gaat, want dan leer je de rest ook kennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55171806
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.

Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
pi_55171854
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je

Ik zou het jammer vinden als er nu ineens mensen afhaken Iedereen is welkom, en we doen het bij Troel omdat we haar er ook graag bij willen hebben en zo wil dat prima.

[ Bericht 12% gewijzigd door omearos op 10-12-2007 17:29:16 ]
pi_55171882
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.

Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
pi_55171909
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef omearos het volgende:

[..]

Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
Enschede is pas ver maar je bent vast wel een keer in de buurt!
En er komt vast wel weer een meet!
pi_55172268
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef omearos het volgende:
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je
Oh, dit lees ik nu pas

Als ik met OV moet komen, ben ik er pas echt heel erg laat, en anders moeten al die andere dames op me wachten, dus dat lukt niet, als jullie om half 4/4 uur klaar willen zijn.
pi_55175502
Ik heb je al een oplossing ge-PM'ed ColdFeet. Desnoods pikken we je op bij de kerk.
En we kunnen toch een sinterklaas-afterparty doen ergens in Utrecht of omgeving? Ik heb de hele zondag vrij gehouden, dus tijd zat wat mij betreft voor een afterparty.
pi_55177687
Oei, ik geloof dat ik een discussie gemist heb

Mijn huis is nog steeds beschikbaar overigens, ook voor mensen die willen blijven slapen. Het is wat verder voor een aantal mensen, maar die kunnen ook langer blijven of zaterdag al komen wat mij betreft. En dan is Coldfeet hier mooi op tijd vanuit de dienst

Troel, is het voor jou een probleem om hierheen te komen? Je kan dan natuurlijk naar huis wanneer je moet slapen. Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:28:27 #214
43556 miss_dynastie
pi_55177993
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
Wélke drukte? Ik dacht eigenlijk dat YPPY en ik er aardig in geslaagd waren de drukte te beperken door Troel alles uit handen te nemen (met de hulp van lieve anderen uiteraard die bereid zijn een helpende hand toe te steken). De drukte ontstaat hier pas nadat een tijd genoemd wordt die voor zover ik na kan gaan één iemand écht niet uitkomt, ik de indruk had dat we daar best uit konden komen, maar daarna ontstaat een hele discussie die volgens mij niet echt over oplossingen gaat. Ik had de indruk dat het feest tot op dit moment niet vermoeiend of druk was, maar dit soort discussies vreet natuurlijk wel energie. Helemaal naar jou reizen lijkt me een stuk vermoeiender dan een feestje bij je thuis waarbij alles je uit handen genomen wordt, maar ik kan me vergissen.
pi_55178417
Nou dat weet ik nog zo net niet. Een huis vol mensen (lees: kakelende kippen ) is ook best vermoeiend. En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).

Vind het jammer dat er zo kattig gereageerd word...
pi_55178553
O, ik had nog wel voor willen stellen na de surprises ergens anders heen te gaan voor een afterparty. Dan kan Troel er wel bij zijn en gaan we daarna ergens anders heen. Leek me wel zo praktisch.

Octo, op zich is de afstand niet ver, maar ik denk dat het ook al te ver zou zijn als het aan de andere kant van IJsselstein is. Het is gewoon zoveel lekkerder in je eigen huis. Maar als afterparty dus een barbecue bij jou met als kok?

(dit is yppy )
Je leeft maar 1 keer
pi_55178593
dat zeg ik..

Octo? Kan ik zaterdag mijn cadeautje voor mijn lootje bij jou afgeven? Weet niet of je thuis bent ('s middags of in de avond? moet om 8 uur in het theater in zoetermeer zijn, vandaar dat we in Den Haag zijn en hier ergens wat eten) en anders kan ik het wel opsturen als het goed is
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:51:26 #218
43556 miss_dynastie
pi_55178672
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef octopussy het volgende:
En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).
Vziw is Bert die dag helemaal niet aanwezig, waardoor het OV wordt en daarmee best een aardige reis, als ik 9292ov mag geloven. Maar goed, troel moet zelf maar beslissen of ze daar zin in/energie voor heeft, daar kan ik niet over oordelen.
pi_55178827
Moblo, je kan het cadeautje wel bij mij afgeven. Maar vind het wel erg jammer als je niet zou komen

Yppy, afterparty vind ik best hoor Hebben de dames geen zin om dan in Utrecht bij de Broadway oid te gaan eten?

Maar goed, misschien moet Troel eerst maar even gaan bedenken of ze het wel of niet wil laten doorgaan
pi_55178924
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Ja doei.
pi_55179626
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks

Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.

Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
pi_55179873
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:

Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.

Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
en als 1 van de 2 toch eerder wil komen is dat op zich ook geen probleem, ik heb navigatie, dus zou waar nodig via delft kunnen rijden (ik rij toch liever in me eige auto erheen) (en met een van de twee bedoel ik lianne of octo want CF wil denk ik niet eerder er heen, ook met de kerk in gedachten)

[ Bericht 2% gewijzigd door gothic-blackie op 10-12-2007 22:54:13 ]
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:58:55 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_55185971
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Dat kun je vergeten. Jij geeft aan dat je er op deze manier geen zin in hebt, nou, als je geen zin hebt moet je niet komen. Sim-pel.

Ik heb ook al geschoven in de tijden, FYI, ik stelde eerste van 12 tot half 1 voor, dus jij bent echt niet de enige die een oplossing zocht. Bovendien kom jij met een oplossing die niet mogelijk is voor iedereen, want ook Jojogirl gaf al aan dat ze op tijd weg moest omdat ze nog uit eten ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55186036
Ja doei.
pi_55186060
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:

Eensch. Rustig maar, allemaal... Als aanstichter van de rel wil ik maar even zeggen dat jullie t echt allemaal niet zo vreselijk persoonlijk moeten maken. MB niet, Troel niet, geen van de andere dames!!! Doe ik het ook niet

Jongens, ik wist niet a) dat er een 'bijzondere' dienst was bij ons in de kerk, b) dat de meet zo vreselijk vroeg begon, en c) dat het zo strak afgebakend is allemaal. Misverstand, misschien ergen overheen gelezen? Who knows.

Afijn, ik kan er pas laat bij zijn, en dus is het waarschijnlijk handiger als de anderen gewoon zoonder mij gaan, anders zijn we allemaal te laat, en ik geloof niet dat Troel dat prettig vindt. After all, het is toch 'haar' feestje!

No hard feelings hier, sorry als dat bij jullie wel zo is.
  dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:53 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_55186288
Hu? ik heb er geen problemen mee als er mensen later komen hoor. Vorig jaar was Liejannuh ook later, maar juist omdat je niet met de kadootjes begint maar met een lunchachtig iets is dat geen enkel probleem.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55186378
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
Jongens, doe dat nou niet. Is het gewoon niet waard, om hier dikke vette ruzie over te gaan maken.

Hup, allebei even slikken, elkaar een hand geven enzand erover. Het sop is de kool niet waard. Stelletje koppige troela's
pi_55186410
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:02 schreef Troel het volgende:

[..]

ja, het is maar een voorstel hoor
dus op het moment dat ik 2 uur voorstelde, was het nog geen wet van Meden en Perzen dat we om 1 uur aan moesten treden..

En op dat punt, had ik ook nog wel zin om voor die korte tijd heen en weer te reizen, anders had ik dat voorstel ook niet gedaan

maar als er op een voorstel, al zo wordt gereageerd, dan ja.. ik kreeg niet eens de kans om te zeggen, toen jojo zei dat ze eerder weg moest, om te zeggen dat het dan maar 1 uur moest blijven óf we jojo's cadeau eerder moesten doen.. want dat is ook een optie
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')