dat is lief van jequote:Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place
datum enzo nog even te bedenken en overleggen met, maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
![]()
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten![]()
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Troel het volgende:
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
Ow, maar dat komt niet door jou hoor, dus maak je daar niet druk over. Ik heb liever dat jij wel gewoon gaat, want dan leer je de rest ook kennenquote:Op maandag 10 december 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.
Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?quote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.
Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
Enschede is pas verquote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
Oh, dit lees ik nu pasquote:Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef omearos het volgende:
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je![]()
Wélke drukte? Ik dacht eigenlijk dat YPPY en ik er aardig in geslaagd waren de drukte te beperken door Troel alles uit handen te nemen (met de hulp van lieve anderen uiteraard die bereid zijn een helpende hand toe te steken). De drukte ontstaat hier pas nadat een tijd genoemd wordt die voor zover ik na kan gaan één iemand écht niet uitkomt, ik de indruk had dat we daar best uit konden komen, maar daarna ontstaat een hele discussie die volgens mij niet echt over oplossingen gaat. Ik had de indruk dat het feest tot op dit moment niet vermoeiend of druk was, maar dit soort discussies vreet natuurlijk wel energie. Helemaal naar jou reizen lijkt me een stuk vermoeiender dan een feestje bij je thuis waarbij alles je uit handen genomen wordt, maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
Vziw is Bert die dag helemaal niet aanwezig, waardoor het OV wordt en daarmee best een aardige reis, als ik 9292ov mag geloven. Maar goed, troel moet zelf maar beslissen of ze daar zin in/energie voor heeft, daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef octopussy het volgende:
En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).
en als 1 van de 2 toch eerder wil komen is dat op zich ook geen probleem, ik heb navigatie, dus zou waar nodig via delft kunnen rijden (ik rij toch liever in me eige auto erheen) (en met een van de twee bedoel ik lianne of octo want CF wil denk ik niet eerder er heen, ook met de kerk in gedachten)quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Dat kun je vergeten. Jij geeft aan dat je er op deze manier geen zin in hebt, nou, als je geen zin hebt moet je niet komen. Sim-pel.quote:Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Eensch. Rustig maar, allemaal... Als aanstichter van de relquote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks![]()
Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.
Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |