abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55171416
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, volgende meeting is overigens een nieuwjaarsborrel @ my place

datum enzo nog even te bedenken en overleggen met , maar dat is dan ook tevens mijn verlate housewarming
Dus als je ook komt Miss_S, mag je daar over mee praten
dat is lief van je
pi_55171525
Jongens, jongens, rustig aan. Pffffft.

Troel, ik vind je wel èrg dwingend, en erg snel met het stellen van ultimatums.

Afijn, ik wil graag naar de kerk zondag om persoonlijke redenen, die wil ik je wel PM'en, als je dat prettig vindt. Ik verwacht daar pas na 12'en klaar te zijn, dus dan wordt het gewoon jammer, maar helaas voor mij. No problem, ik zie een stel van de dames donderdag al, das ook gezellig.
Mijn surprise & gedicht liggen bij iemand anders, dus dat is geen probleem Dan zit er niemand zonder kado!

Misschien kunnen we het anders bij Pandorah vieren? Dat is vlakbij, en dan hebben we net iets minder last van de strakke planning? Of zeg ik dan iets heel idioots?
pi_55171533
En Februari bij mij he! Meet ymme Meet
  maandag 10 december 2007 @ 16:48:29 #204
35189 Troel
scherp en bot
pi_55171709
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55171746
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:48 schreef Troel het volgende:
Zoals ik ook al op DW zei: vier het gewoon lekker bij Octopussy. Ik lever mijn kado wel bij iemand af.
Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.

Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
  maandag 10 december 2007 @ 16:51:37 #206
35189 Troel
scherp en bot
pi_55171765
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, maar nu voel jij je verongelijkt, en dat lijkt me niet nodig.

Luister, IK kan niet, dus dan kom IK niet. Duidelijk toch?
Het kadootje komt dan alsnog bij de juiste persoon terecht
Ow, maar dat komt niet door jou hoor, dus maak je daar niet druk over. Ik heb liever dat jij wel gewoon gaat, want dan leer je de rest ook kennen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55171806
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.

Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
pi_55171854
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je

Ik zou het jammer vinden als er nu ineens mensen afhaken Iedereen is welkom, en we doen het bij Troel omdat we haar er ook graag bij willen hebben en zo wil dat prima.

[ Bericht 12% gewijzigd door omearos op 10-12-2007 17:29:16 ]
pi_55171882
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ken er al best een stel joh. En degenen die ik niet ken, zijn op een willekeurig tijdstip welkom om in Den Haag te komen nassen.

Wel jammer voor jullie van mijn cakejes
Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
pi_55171909
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef omearos het volgende:

[..]

Pff, weet je wel hoe ver weg Den Haag is?
Enschede is pas ver maar je bent vast wel een keer in de buurt!
En er komt vast wel weer een meet!
pi_55172268
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:56 schreef omearos het volgende:
Coldfeet: voordat we gegeten hebben en beginnen met de pakjes zijn we ook weer even verder. Ik weet niet hoe lang je moet reizen, maar je kan rustig iets later komen nee, ik ben helemaal niet nieuwsgierig naar je
Oh, dit lees ik nu pas

Als ik met OV moet komen, ben ik er pas echt heel erg laat, en anders moeten al die andere dames op me wachten, dus dat lukt niet, als jullie om half 4/4 uur klaar willen zijn.
pi_55175502
Ik heb je al een oplossing ge-PM'ed ColdFeet. Desnoods pikken we je op bij de kerk.
En we kunnen toch een sinterklaas-afterparty doen ergens in Utrecht of omgeving? Ik heb de hele zondag vrij gehouden, dus tijd zat wat mij betreft voor een afterparty.
pi_55177687
Oei, ik geloof dat ik een discussie gemist heb

Mijn huis is nog steeds beschikbaar overigens, ook voor mensen die willen blijven slapen. Het is wat verder voor een aantal mensen, maar die kunnen ook langer blijven of zaterdag al komen wat mij betreft. En dan is Coldfeet hier mooi op tijd vanuit de dienst

Troel, is het voor jou een probleem om hierheen te komen? Je kan dan natuurlijk naar huis wanneer je moet slapen. Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:28:27 #214
43556 miss_dynastie
pi_55177993
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:14 schreef octopussy het volgende:
Ik had in het begin eerlijk gezegd al een beetje twijfels of het wel zo handig is om het bij jou thuis te doen ivm drukte en vermoeiend.
Wélke drukte? Ik dacht eigenlijk dat YPPY en ik er aardig in geslaagd waren de drukte te beperken door Troel alles uit handen te nemen (met de hulp van lieve anderen uiteraard die bereid zijn een helpende hand toe te steken). De drukte ontstaat hier pas nadat een tijd genoemd wordt die voor zover ik na kan gaan één iemand écht niet uitkomt, ik de indruk had dat we daar best uit konden komen, maar daarna ontstaat een hele discussie die volgens mij niet echt over oplossingen gaat. Ik had de indruk dat het feest tot op dit moment niet vermoeiend of druk was, maar dit soort discussies vreet natuurlijk wel energie. Helemaal naar jou reizen lijkt me een stuk vermoeiender dan een feestje bij je thuis waarbij alles je uit handen genomen wordt, maar ik kan me vergissen.
pi_55178417
Nou dat weet ik nog zo net niet. Een huis vol mensen (lees: kakelende kippen ) is ook best vermoeiend. En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).

Vind het jammer dat er zo kattig gereageerd word...
pi_55178553
O, ik had nog wel voor willen stellen na de surprises ergens anders heen te gaan voor een afterparty. Dan kan Troel er wel bij zijn en gaan we daarna ergens anders heen. Leek me wel zo praktisch.

Octo, op zich is de afstand niet ver, maar ik denk dat het ook al te ver zou zijn als het aan de andere kant van IJsselstein is. Het is gewoon zoveel lekkerder in je eigen huis. Maar als afterparty dus een barbecue bij jou met als kok?

(dit is yppy )
Je leeft maar 1 keer
pi_55178593
dat zeg ik..

Octo? Kan ik zaterdag mijn cadeautje voor mijn lootje bij jou afgeven? Weet niet of je thuis bent ('s middags of in de avond? moet om 8 uur in het theater in zoetermeer zijn, vandaar dat we in Den Haag zijn en hier ergens wat eten) en anders kan ik het wel opsturen als het goed is
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 21:51:26 #218
43556 miss_dynastie
pi_55178672
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef octopussy het volgende:
En daarbij is IJsselstein-Delft echt NIET ver (en Bert is ook welkom hier).
Vziw is Bert die dag helemaal niet aanwezig, waardoor het OV wordt en daarmee best een aardige reis, als ik 9292ov mag geloven. Maar goed, troel moet zelf maar beslissen of ze daar zin in/energie voor heeft, daar kan ik niet over oordelen.
pi_55178827
Moblo, je kan het cadeautje wel bij mij afgeven. Maar vind het wel erg jammer als je niet zou komen

Yppy, afterparty vind ik best hoor Hebben de dames geen zin om dan in Utrecht bij de Broadway oid te gaan eten?

Maar goed, misschien moet Troel eerst maar even gaan bedenken of ze het wel of niet wil laten doorgaan
pi_55178924
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Ja doei.
pi_55179626
Nou, ik heb even een uitje met de afdeling en er begint gelijk een rel om niks

Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.

Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
pi_55179873
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:

Ik snap de rel niet. Troel had ergens een keer aangegeven dat ze vroeg wilde beginnen (iets tussen 12 - en 1). Maar is het probleem dan als CF, octo en Liejannnuh wat later komen ivm kerkbezoek CF? Dan wachten die kadootjes toch maar even? Dat is toch geen probleem.

Dus: adem in, adem uit... gewoon tussen 1200 / 1300 bij Troel. Wij regelen boodschappen wel en gaan weer op tijd weg. En aftermeets ben ik altijd wel voor
en als 1 van de 2 toch eerder wil komen is dat op zich ook geen probleem, ik heb navigatie, dus zou waar nodig via delft kunnen rijden (ik rij toch liever in me eige auto erheen) (en met een van de twee bedoel ik lianne of octo want CF wil denk ik niet eerder er heen, ook met de kerk in gedachten)

[ Bericht 2% gewijzigd door gothic-blackie op 10-12-2007 22:54:13 ]
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 11 december 2007 @ 09:58:55 #223
35189 Troel
scherp en bot
pi_55185971
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
tot op heden heb ik geen rectificatie van het 'prima als je niet komt' van Troel gehad, dus dan houd ik het liever op een 'niet komen' als er zo kinderachtig gereageerd wordt op een poging het GEHEEL, wat al kort duurt, gezamelijk te doen...
Dat kun je vergeten. Jij geeft aan dat je er op deze manier geen zin in hebt, nou, als je geen zin hebt moet je niet komen. Sim-pel.

Ik heb ook al geschoven in de tijden, FYI, ik stelde eerste van 12 tot half 1 voor, dus jij bent echt niet de enige die een oplossing zocht. Bovendien kom jij met een oplossing die niet mogelijk is voor iedereen, want ook Jojogirl gaf al aan dat ze op tijd weg moest omdat ze nog uit eten ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55186036
Ja doei.
pi_55186060
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Pandorah het volgende:

Eensch. Rustig maar, allemaal... Als aanstichter van de rel wil ik maar even zeggen dat jullie t echt allemaal niet zo vreselijk persoonlijk moeten maken. MB niet, Troel niet, geen van de andere dames!!! Doe ik het ook niet

Jongens, ik wist niet a) dat er een 'bijzondere' dienst was bij ons in de kerk, b) dat de meet zo vreselijk vroeg begon, en c) dat het zo strak afgebakend is allemaal. Misverstand, misschien ergen overheen gelezen? Who knows.

Afijn, ik kan er pas laat bij zijn, en dus is het waarschijnlijk handiger als de anderen gewoon zoonder mij gaan, anders zijn we allemaal te laat, en ik geloof niet dat Troel dat prettig vindt. After all, het is toch 'haar' feestje!

No hard feelings hier, sorry als dat bij jullie wel zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')