abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54895549
Meet Ymme meet
23 Februari 2008.

Wie kan/wil?

[ Bericht 16% gewijzigd door ymme op 28-11-2007 16:09:00 ]
pi_54895751
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef ymme het volgende:
Meet Ymme meet
23 Februari 2008.

Wie kan/wil?
Helaas, die dag heb ik ook al een verjaardag!
Misschien dat de rest wel kan!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54895835
Ik kan dan ook niet. Vakantie
pi_54895937
voor zover ik weet kan ik
Ja doei.
pi_54896636
Op die dag vier ik mijn verjaardag, dus ik zal er ook niet bijzijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 november 2007 @ 17:01:21 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_54897167
quote:
Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Troel het volgende:
Ja. Vroeger stond het er namelijk wel in en om eerlijk te zijn erger ik me dood aan dat Duits. Sorry.
Jeetje, die Troel toch 't Was een klein grapje van mijn kant omdat ik Isa pas nog gezien heb hier in Duitsland

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 28-11-2007 20:26:36 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54915945
Ik vind wintersport wel erg leuk klinken. Is het erg als je niet kunt skieen?
pi_54916037
Nee joh, dan hebben wij veel meer te lachen En ik pas mijn skipak weer uitstekend (ja, dat heb ik deze week geprobeerd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 12:06:34 #109
13151 crew  Rewimo
pi_54916429
Wintersport is hartstikke leuk, ga je mee in maart?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_54916446
après ski dan maar

maarreh, serieus, ik ga niet mee skiën hoor

wil geen benen breken ed.
Ja doei.
pi_54916573
Maar skiën is nou net zo leuk! Allemaal gewoon in 1 klasje en dan met een leuke blonde "Biertje!?" skileraar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_54916638
Ik kan ook niet skieën, maar wil het wel leren. Ondanks dat ik een angsthaas ben.
***Levi was here***
pi_54916688
Ik ben ook een angsthaas hoor Maar ik ski wel!
pi_54916697
dalijk naar de ergo in het revalidatiecentrum en dan volgende week nog een keer ergo en psycholoog in het revalidatiecentrum en dan heb ik geloof ik het gehad
pi_54916797
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een angsthaas hoor Maar ik ski wel!
Maar ik sta te janken als ik op een iets wat glibberige ondergrond een stap omlaag moet doen. Ben ook bang voor bevroren, niet rechte ondergronden. Altijd handig als je gaat wintersporten. Heb "val-angst'. Weet niet of de term al bestond, zo niet, dan bij dezen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 november 2007 @ 12:25:48 #116
13151 crew  Rewimo
pi_54916938
Ik ben ook bang om te vallen. Is een simpele oplossing voor: niet vallen
pi_54916980
quote:
Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bang om te vallen. Is een simpele oplossing voor: niet vallen
Ik val ook niet, kijk wel uit, ben ik veel te bang voor!
***Levi was here***
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 13:34:32 #118
43556 miss_dynastie
pi_54918549
En net dé zondag van Sinterklaas kiest opa uit om voor het eerst op eigen initiatief zijn verjaardag te vieren
Ik ga gewoon op de dag zelf, maar ik vond het wel heel toevallig...
pi_54920760
Ik had ook last van angst om te vallen (met motorrijden nog steeds wel een beetje). Maar op een gegeven moment ging een knop om en kon het me niet meer schelen. Skieen is zo leuk, leren skieen is zo mogelijk NOG leuker! Je hebt dan de lol van het lopen klunsen. Tuurlijk val je, maar over het algemeen raak je juist uit balans als je heel langzaam gaat

Ik ga trouwens nu voor de 12e keer op wintersport en ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand iets brak terwijl we altijd met grote groepen zijn geweest. Tuurlijk zijn er wel mensen die iets breken, maar je moet er niet vanuit gaan dat JIJ iets zal breken. Proberen is de sleutel
pi_54938093
Sinterklaas! Ik ben mn lootje kwijt! En nu weet ik nog wel wie ik heb, maar niet wat de wensen zijn.
Kan het ding nog een keer gemaild worden?
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:15:47 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_54940202
UHm, ja, maar alleen als de persoon dat zelf doet ben ik bang. Wellicht kan je de dieetpiet vragen of hij weet wat de wensen waren?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54940305
Dan ga ik mijn mailbox nog maar een keertje doornemen. Het is vast nog ergens te vinden in de chaos die mailbox heet!
pi_54941926
Lianne, heb je geen zoekfunctie in je mailbox? Woorden als sint, lootje, verlanglijstje ed doen het best goed
pi_54942186
Sinterklaasmeet: Ikd acht dat het nog steeds aan het eind van de middag en de avond was, maar het is dus verplaatst naar de middag.

Dan kan ik helaas niet mee, ik zit tot zeker 1 uur vast in Groningen (ben koster bij de ochtenddienst en kan dus pas als laatste weg uit de kerk en TARA kan het ook niet overnemen, want die is al geluidsman op de 16e. Schiet niet op dus

Gelukkig zie ik een hele stapel van jullie morgen al
pi_54953816
Jammer freecell, maar vanuit Groningen is het idd niet meer te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55141146
Hoelaat is het volgende week te doen???? en tot hoelaat ongeveer???

En is iedereen btw voorzien van vervoer
vanaf mij is troel ongeveer half uurtje tot 3 kwartier rijden. Dus wil iemand vanuit station deurne opgehaald worden laat het maar weten.
pi_55142143
quote:
Op zondag 9 december 2007 11:02 schreef Riann het volgende:
Hoelaat is het volgende week te doen???? en tot hoelaat ongeveer???

En is iedereen btw voorzien van vervoer
vanaf mij is troel ongeveer half uurtje tot 3 kwartier rijden. Dus wil iemand vanuit station deurne opgehaald worden laat het maar weten.
Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).
***Levi was here***
pi_55143012
voor hier ook, van hoelaat tot hoelaat is het?

en als er mensen uit omgeving rotterdam moeten komen, ik ga met de auto, dus er kunnen nog 4 mensen mee (maar ik stop liever niet in utrecht zelf, maar gouda woerden en derlijke vind ik niet erg) en als iemand moet overstappen in rotterdam kan ik ook het laatste stuk wel rijden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55143133
Hoeveel mensen komen er eigenlijk?
Ik zou allemaal dingen meenemen, maar dan is het wel handig als ik weet voor hoeveel mensen dat is.
  † In Memoriam † zondag 9 december 2007 @ 13:20:05 #130
43556 miss_dynastie
pi_55143444
O jemig, ik had vannacht al gedroomd dat het vandaag was ipv volgende week en nu werd er ook 'opeens' in dit topic gepost.... * miss_dynastie probeert weer te kalmeren....
pi_55144059
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
O jemig, ik had vannacht al gedroomd dat het vandaag was ipv volgende week en nu werd er ook 'opeens' in dit topic gepost.... * miss_dynastie probeert weer te kalmeren....
Ok, adem in, adem uit.
Relax!
* Liejannuh schenkt een kopje thee in voor Miss Dynastie.
Vragen hoeven niet nu beantwoord te worden, mag ook ergens later deze week.
pi_55144129
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).
wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.
pi_55145207
Denk er wel aan dat er werkzaamheden zijn op de A2 (wanneer zijn die er niet ) zodat je niet erg kan doorrijden. ANWB.nl zegt trouwens dat je vanaf het station in Deurne 1 uur en kwartier erover doet. Dus Levi is heel realistisch in haar routetijd
pi_55145310
maareh, er werd eerder geroepen dat het in gala zou zijn... Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om dat te doen..

Ten eerste omdat ik niets gala achtigs meer heb, ten tweede omdat ik er wel twee keer 2,5 meer in de trein/tram moet zitten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † zondag 9 december 2007 @ 14:39:50 #135
43556 miss_dynastie
pi_55145419
Oh, sorry, ik kom absoluut niet in gala. Dan weet iedereen dat, hoeft niemand teleurgesteld te zijn
pi_55145476
Nee joh gala is een beetje TE. Ik heb niet eens een galajurk oid.
Maar kerstchic? is dat te doen voor iedereen? Dus beetje feestelijk Dan kan je ook een broek aan doen met wat leuks erop, is niet zo vervelend in de trein.
pi_55145624
Dat moet zeker weten wel lukken octo, dat vind ik ook niet zo'n probleem hoor... Kerstchic moet lukken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55151462
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:51 schreef Riann het volgende:

[..]

wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.
Troel woont in IJsselstein bij Utrecht, lieverd! Niet Ysselsteyn in Limburg...
Oei, was dat nog bijna mis gegaan...
***Levi was here***
pi_55152774
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nee joh gala is een beetje TE. Ik heb niet eens een galajurk oid.
Maar kerstchic? is dat te doen voor iedereen? Dus beetje feestelijk Dan kan je ook een broek aan doen met wat leuks erop, is niet zo vervelend in de trein.
Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala's

Afijn, Octo en Lianne, gaan wij ge-3-en die kant uit?
Ik heb geen rijbewijs
pi_55153475
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala's

Afijn, Octo en Lianne, gaan wij ge-3-en die kant uit?
Ik heb geen rijbewijs
Jij mag best in je galajurk komen hoor!
Ik doe wel iets leuks Indiaas aan ofzo. Geen sari trouwens, tenzij ik nog op de Haagse Markt kom en 6 meter stof koop.

Maar afijn, goed idee om met zn 3'en richting Utrecht af te reizen. Details bespreken we donderdag wel.
pi_55153647
quote:
Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij mag best in je galajurk komen hoor!
Ik doe wel iets leuks Indiaas aan ofzo. Geen sari trouwens, tenzij ik nog op de Haagse Markt kom en 6 meter stof koop.

Maar afijn, goed idee om met zn 3'en richting Utrecht af te reizen. Details bespreken we donderdag wel.
Oh ja, daarover moest ik nog even een PM versturen!
pi_55155662
Nou, ik doe dus mijn zwarte jurkje aan met kort vestje

En met z'n 3en rijden vind ik prima. Ideetje: Gothic-blackie, als jij naar station Delft komt dan kan je ook wel met ons meerijden.
Ik kan stefans auto trouwens meenemen
pi_55155806
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef octopussy het volgende:
Nou, ik doe dus mijn zwarte jurkje aan met kort vestje

En met z'n 3en rijden vind ik prima. Ideetje: Gothic-blackie, als jij naar station Delft komt dan kan je ook wel met ons meerijden.
Ik kan stefans auto trouwens meenemen
ja maar ik moet ook nog meer meeslepen, en het dootje, en taart en er zijn nog wat mensen die kleding van me krijgen, dus dat ook nog eens, maar ik ga wel ff kijken, ff overleggen met vriendje, want misschien is het wel een idee, dat hij me daar dan afzet of zo

edit: hmm vriendje kan me niet afzetten, het is dan feyenoord-az dus hij zit in de kuip... maar misschien red ik het wel, moet ik ff kijken hoe ik het in tassen kan stoppen, denk dat het tenminste wel lukt
  zondag 9 december 2007 @ 22:28:15 #144
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55156305
Kerstchic is prima

* Jojogirl gaat trouwens op tijd weer weg, want vriendje manlief heeft ineens bedacht toch zijn verjaardag dan te vieren en dus gaan we 's avonds uit eten (nouja, uit eten, pannenkoeken, want iets anders is met Finn beteje ingewikkeld )
  zondag 9 december 2007 @ 23:11:23 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_55157652
Da's geen probleem hoor Jojo, het was de bedoeling een beetje hetzelfde als vorig jaar aan te houden, dus redelijk op tijd te stoppen zodat iedereen nog een beetje op tijd thuis kan zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 9 december 2007 @ 23:14:48 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_55157760
Oja, en ik loop echt gewoon in mijn gewone kloffie, ik heb niet echt wat kerstchics in deze maat
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55157849
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik loop echt gewoon in mijn gewone kloffie, ik heb niet echt wat kerstchics in deze maat
dan koop je toch een goedkope kerstmuts? ben je toch een beetje kerst (de chique denken we er dan wel bij )
  zondag 9 december 2007 @ 23:21:32 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_55157932
Ik stop wel een kerstbal onder mijn trui
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55158788
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Troel het volgende:
lol, wel een kunststoffen graag, je weet maar nooit wanneer een kerstbal knapt of valt, en dat geeft toch pijnlijke wondjes.

ik heb trouwens voor de mensen die geen appeltaart met drank mogen (de drank is wel verdampt dus het zou geen probleem moeten zijn, en mijn mam doet deze keer ook een half kopje in plaats van een heel kopje om de krenten in te wellen) een speculaastaartje gekocht
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 00:04:52 #150
43556 miss_dynastie
pi_55158965
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:21 schreef Troel het volgende:
Of in je oren. Of zo'n ding: in je haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')