Helaas, die dag heb ik ook al een verjaardag!quote:Op woensdag 28 november 2007 16:02 schreef ymme het volgende:
Meet Ymme meet
23 Februari 2008.
Wie kan/wil?
Jeetje, die Troel tochquote:Op woensdag 28 november 2007 15:11 schreef Troel het volgende:
Ja. Vroeger stond het er namelijk wel in en om eerlijk te zijn erger ik me dood aan dat Duits. Sorry.
Maar ik sta te janken als ik op een iets wat glibberige ondergrond een stap omlaag moet doen. Ben ook bang voor bevroren, niet rechte ondergronden.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook een angsthaas hoorMaar ik ski wel!
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook bang om te vallen. Is een simpele oplossing voor: niet vallen
Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).quote:Op zondag 9 december 2007 11:02 schreef Riann het volgende:
Hoelaat is het volgende week te doen???? en tot hoelaat ongeveer???
En is iedereen btw voorzien van vervoer
vanaf mij is troel ongeveer half uurtje tot 3 kwartier rijden. Dus wil iemand vanuit station deurne opgehaald worden laat het maar weten.
Ok, adem in, adem uit.quote:Op zondag 9 december 2007 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
O jemig, ik had vannacht al gedroomd dat het vandaag was ipv volgende week en nu werd er ook 'opeens' in dit topic gepost.... * miss_dynastie probeert weer te kalmeren....
wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.quote:Op zondag 9 december 2007 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat haalt in 30-45 minuten... zou er meer tijd voor uittrekken als ik jou was (uurtje lijkt me realistischer).
quote:Op zondag 9 december 2007 13:51 schreef Riann het volgende:
[..]
wij zijn eergister in 25 min naar venray gereden en dat ligt op de weg maar ik trek er wel 3 kwartier voor uit. En ik hoef niet over de snelweg is alleen maar om. Dat heb jij denk ik in gedachten.
Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala'squote:Op zondag 9 december 2007 14:42 schreef octopussy het volgende:
Nee joh gala is een beetje TE. Ik heb niet eens een galajurk oid.
Maar kerstchic? is dat te doen voor iedereen? Dus beetje feestelijkDan kan je ook een broek aan doen met wat leuks erop, is niet zo vervelend in de trein.
Jij mag best in je galajurk komen hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bummer, ik heb echt een kast vol galajurken na vele jaren studentengala's
Afijn, Octo en Lianne, gaan wij ge-3-en die kant uit?
Ik heb geen rijbewijs
Oh ja, daarover moest ik nog even een PM versturen!quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij mag best in je galajurk komen hoor!
Ik doe wel iets leuks Indiaas aan ofzo. Geen sari trouwens, tenzij ik nog op de Haagse Markt kom en 6 meter stof koop.
Maar afijn, goed idee om met zn 3'en richting Utrecht af te reizen. Details bespreken we donderdag wel.
ja maar ik moet ook nog meer meeslepen, en het dootje, en taart en er zijn nog wat mensen die kleding van me krijgen, dus dat ook nog eens, maar ik ga wel ff kijken, ff overleggen met vriendje, want misschien is het wel een idee, dat hij me daar dan afzet of zoquote:Op zondag 9 december 2007 22:09 schreef octopussy het volgende:
Nou, ik doe dus mijn zwarte jurkje aan met kort vestje
En met z'n 3en rijden vind ik prima. Ideetje: Gothic-blackie, als jij naar station Delft komt dan kan je ook wel met ons meerijden.
Ik kan stefans auto trouwens meenemen
dan koop je toch een goedkope kerstmuts? ben je toch een beetje kerst (de chique denken we er dan wel bijquote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Troel het volgende:
Oja, en ik loop echt gewoon in mijn gewone kloffie, ik heb niet echt wat kerstchics in deze maat
lol, wel een kunststoffen graag, je weet maar nooit wanneer een kerstbal knapt of valt, en dat geeft toch pijnlijke wondjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |