ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Natuurlijk helpt dat nietAls er iemand eigenwijs is ben jij het wel.
Sure, jij bent niet eigenwijs. En ik weeg 62 kilo. Daarom posten we hier ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bent
Nou, ik denk dat ik dit maar gewoon doe, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:08 schreef Pandorah het volgende:
CF: dan kom je toch ietsie later als je met een van de dames kan meerijden. Dat komt vast goed
Aggut, het enige wat ik gezegd heb is dat als ze geen zin heeft dat ze niet moet komen, niet dat ze niet welkom is, want dat is ze wel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben niet eigenwijs maar als iemand zo duidelijk maakt dat je niet welkom bent
Lieve Troel, als je dat nou eens expliciet tegen haar zegt, komen we misschien wel ergens...quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Aggut, het enige wat ik gezegd heb is dat als ze geen zin heeft dat ze niet moet komen, niet dat ze niet welkom is, want dat is ze wel.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waaraan ik overigens wil toevoegen dat ik t echt jammer vind dat jij er niet bij bent, Levi. Volgens mij ben je een tof mens. Hopelijk komt het er nog eens van!
Hup, aan het werk jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lieve Troel, als je dat nou eens expliciet tegen haar zegt, komen we misschien wel ergens...
Ja, ik heb een beetje last van schuldgevoel. Verdikkie, ik zit de halve dag op Fok! terwijl ik eigenlijk een college moet voorbereiden![]()
Ik dacht, ik doe er even was kusknuffelkroel-vibes doorheen hier, wel zo gezelligquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat lief!
![]()
Je maakt me verlegen...zit met een boei achter mijn pc...
Op beide: ik doe m'n best!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef teigan het volgende:
Coldfeet, aan het werk..
ik ben trouwens wel blij met jouw bemiddelingspoging, ook al kom je dan zelf niet, wat ik trouwens heel jammer zou vinden..
Hoeveel staat er op je slides?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op beide: ik doe m'n best!
Al 9 slides... Hoeveel moet je er hebben voor 3 kwartier college?
En hoeveel praat je naast wat er op je slides staatquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op beide: ik doe m'n best!
Al 9 slides... Hoeveel moet je er hebben voor 3 kwartier college?
Veel. Ik hou m'n slides zo beknopt mogelijk en probeer veel plaatjes & grafieken enzo te laten zien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef Troel het volgende:
[..]
En hoeveel praat je naast wat er op je slides staat
Hoofdgerecht spareribs met friet is 14,50 en daar heb je echt genoeg aan, bij mij kan er dan (meestal) geen voorgerecht of toetje meer bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
hoe duur is eten daar?heb namelijk niet echt veul geld
Hebben ze ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:36 schreef omearos het volgende:
En andere hoofdgerechten?
* omearos gaat zich niet wagen aan spare-ribs met haar beugel
Ziet er leuk uit. Ben alleen bang dat het nogal boven mijn budget isquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben ze ookwww.broadwayamericansteakhouse.nl
heb ik ook last van hoor.. zodra er meer dan 3 mensen door elkaar praten, in een kroeg of op een verjaardag, versta ik niets meer, mits iemand het echt tegen mij heeft, oog in oogquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef Pandorah het volgende:
Nah, Stairway vond ik nou tig jaar geleden geweldig maar nu niet meer zo. Je kan elkaar niet zo goed verstaan door die muziek. Dan ga ik liever naar Broerse of El Mundo (tapas eten maar dan een goed restaurant).
Maar goed, veel tenten beneden aan de gracht vind ik niet zo leuk met een groep omdat je door die zogenaamde grot elkaar slecht kan verstaan als het druk is. Maar goed, laten we gewoon bij Broadway gaan eten ondanks dat ik wellicht mensen niet zo goed kan verstaan.
en ik red een hele porsie spare ribs ook niet, dus als het alleen drankjes zijn voor jezelf moblo, lukt het dan wel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef octopussy het volgende:
Zet mij ook maar op het lijstje voor eten![]()
Moblo, misschien kunnen we een portie delen? Ik zit nogal snel vol de laatste tijd
jaaaa je komtquote:Op woensdag 12 december 2007 08:49 schreef motorbloempje het volgende:ok, ik kom, maar zodra er een onvertogen woord valt schuur ik weer weg op mijn zwarte scheurijzer
nee we vinden je allemaal heel erg liefquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef motorbloempje het volgende:dat is nog maar afwachten natuurlijk, misschien vind je me wel een naar tyfuswijf
Ik kom laat aan en ga vroeg weg, als ik kom. Hoef ik iig niet lang met je te pratenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:31 schreef motorbloempje het volgende:dat is nog maar afwachten natuurlijk, misschien vind je me wel een naar tyfuswijf
Goed gedaan, meid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |