De set van technoboy was voorbij voor ik het wist, ben toen echt heerlijk los gegaan. Maar welke nummers ik allemaal gehoord heb van hem weet ik niet. Je hoort op zo' n feest altijd zoveel nummers die je wilt onthouden.quote:Op maandag 19 november 2007 09:10 schreef Sethje het volgende:
pfff ik ben echt zo veel vlagen vergeten, sommige nrs staan me heel erg bij, anderen totaal niet
haha ja ik kwam jou ook ineens tegen uit het niets tijdens neophyte ofzo?quote:Op maandag 19 november 2007 09:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De set van technoboy was voorbij voor ik het wist, ben toen echt heerlijk los gegaan. Maar welke nummers ik allemaal gehoord heb van hem weet ik niet. Je hoort op zo' n feest altijd zoveel nummers die je wilt onthouden.
Yhep, je had nog het laatste bier gehaaldquote:Op maandag 19 november 2007 09:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha ja ik kwam jou ook ineens tegen uit het niets tijdens neophyte ofzo?
Technoboy was wel zo heerlijk rammen joh
Ik hoop dat die set toch naar buiten komtquote:Op maandag 19 november 2007 09:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Prophet & Zany
01. Zany & The Prophet - 384.000
02. Pavo - Tekno Music
03. Cherrmoon Traxx - Acid Dream (Prophetz Qlimax Re-Edit)
04. Noisecontrollers - Rushroom
05. Frontliner - Tuuduu
06. Unknown - Alleen?
07. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz
08. Zany & DV8 - Distorted
09. Unknown - I Feel Hypnotic
10. Pavo - Elektronic
11. Jochem Myer vs Wildstylez - Mag ik héél, héél even de Truth?
12. Bonza Channel 1
13. Tatarola - Who'z Calling (Zenith Rmx)
14. Return Corps - Wrong Frequency (Zany Rmx)
15. Jack Overdose - Octavius Augustus
16. SMD - Helemaal Kapot
17. D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
18. Zany & DV8 - The Anthem
19. The Prophet vs Wildstylez - Alive!
20. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Rmx)
21. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Rmx)
23. Zany & DV8 - Notning Else Matters
24. Zany - Wilde Gullie Bass?
11 wil ik wel eens horen als Jochem Myjer fan
Is die set ergens te krijgen?quote:Op maandag 19 november 2007 11:56 schreef Sethje het volgende:
Josh&Wesz vs Glowiej @ Zino-Pascal Rolay B-Day
01 - Double U Jee - Dom, Lomp & Famous (Josh&wesz Remix) Intro Edit
02 - 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
03 - Josh&Wesz vs Glowiej - I Got You
04 - Noisecontrollers - Crump
05 - Headhunterz - Power of the Mind
06 - Headhunterz - Forever as One
07 - D-Block&S-te-Fan - Ride with Uz
08 - Frontliner - Tuuduuu
09 - Josh&Wesz vs Glowiej - Tempopusher
10 - Tatanka - Let's Rock
11 - VA - Do the Mess-Up
12 - Josh&Wesz – Sonic
Dit was dus vet
En zoals bart hierboven al zegt; Showtek viel alleen maar niet door de mand omdat ze producties van anderen draaiden
Ja maar die tracklist smaakt naar meerquote:Op maandag 19 november 2007 12:03 schreef Sethje het volgende:
Nope jammer genoeg niet, maar ik wilde deze heerlijke tracklist wel even met jullie delen
Ghehe, zal wel mijn collega zijn geweest. Als het een grote gast was, dan was ik het nietquote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.S. @ Boy volgens mij stond ik vlak naast jullie groep bij prophet vs Zany want ik zag wel een omleidings-shirt, maar het gezicht dat dat shirt aanhad kwam me niet bekend voor![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 19 november 2007 11:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
*bla bla bla*
Ik weet hetquote:Op maandag 19 november 2007 12:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja maar die tracklist smaakt naar meer
Volgens mij niet...quote:Op maandag 19 november 2007 12:33 schreef Pittie het volgende:
Dat nummer uit de topictitel is die al ergens te krijgen?
Nee, in de liveset van D&S.. Verder word hij ook niet uitgebracht omdat die vocal niet te clearen valt van Within Temptation.quote:Op maandag 19 november 2007 12:33 schreef Pittie het volgende:
Dat nummer uit de topictitel is die al ergens te krijgen?
Shame... want hij is wel leukquote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, in de liveset van D&S.. Verder word hij ook niet uitgebracht omdat die vocal niet te clearen valt van Within Temptation.
Nee, is iemand anders, en aangezien ik me later heb aangemeld ben ik de echte ripperquote:Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
is da_rippah weer een ander of gewoon een tikfout en stond je dr dus al in of niet?
The Real Ripperquote:Op maandag 19 november 2007 14:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nee, is iemand anders, en aangezien ik me later heb aangemeld ben ik de echte ripper![]()
hehe ik vond het juist het tegenovergestelde. okay, je ziet altijd wel mensen lopen die vh pad af zijn maar op qlimax vond ik iedereen er relatief nuchter bijlopenquote:Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef renz0r het volgende:
Drugs: Fuck, wat een op 1 gehoopt pillen slikkend hoopje man! Veel spacende mensen en dealende mensen gezien!
ik wou net zeggen dan was Thrillogy 100x ergerquote:Op maandag 19 november 2007 15:27 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
hehe ik vond het juist het tegenovergestelde. okay, je ziet altijd wel mensen lopen die vh pad af zijn maar op qlimax vond ik iedereen er relatief nuchter bijlopen
Heeft gewoon een herkenbare sound. Maar het begint allemaal te veel op elkaar te lijken. Vooral de kick en de vocal komt nou te vaak terug. Maar als HH draait, draait ie wel vernieuwend. Dat kun je van Showtek niet zeggen. De laatste keren dat ik ze gehoord heb leek het allemaal verdacht veel op elkaar.quote:Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als iedereen hier nogmaar een beetje blijft klagen op showtek wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om nog eens mijn gal te spuwen op de goedkope troep van headhunterz...
Ojah tvp!
Droomden ze dr maar over, dan werd het misschien nog watquote:Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
saaitek
nee maar ff seriues, Headhunterz moet ook op gaan letten dat hij niet teveel in herhaling valt máár 9 vd 10 showtek producties zijn saai en te soft, uitzonderingen daargelaten ( early soundz,save the day).
Headhunterz producties daarentegen zijn idd niet vernieuwend (vooral de laatste paar) maar wel dik omdat hij gewoon garant staat voor zwaar dikke kicks waar de gebroeders Janssen nog niet over mogen dromen.
Grotendeels mee eens, maar dan nog word er te overdreven over showtek gedaan... je had ook de mensen hier vorig jaar rond deze tijd moeten horen over bijvoorbeeld fts...Dat destijds gewoon een heerlijke plaat was. Niet te vergeten het defqon anthem dat naar mijn mening een van de betere anthems is. Nu snap ik het hele punt van die remix uberhaupt al niet? Zany maakt een voor mij soort gelijke remix van nothing else mathers en je hoort veel minder geklaag... Technoboy maakt een remix van zon oud nr... Mensen hier vinden het zelfs mooi... Alsof het niet genoeg is maakt zany zelfs al zijn tweede domme remix in de zin van 342.000 (of wtf ook ;-) )...quote:Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
saaitek
nee maar ff seriues, Headhunterz moet ook op gaan letten dat hij niet teveel in herhaling valt máár 9 vd 10 showtek producties zijn saai en te soft, uitzonderingen daargelaten ( early soundz,save the day).
Headhunterz producties daarentegen zijn idd niet vernieuwend (vooral de laatste paar) maar wel dik omdat hij gewoon garant staat voor zwaar dikke kicks waar de gebroeders Janssen nog niet over mogen dromen.
Hey, ik ben eens blij dat er een serieuze discussie ontstaat.quote:Op maandag 19 november 2007 16:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
- statement -
Njah ik ga er eigenlijk veel te serieus op in, maar ik vind het gewoon flauw om via slappe geintjes als saaitek deze naar mijn mening top producers tekort te doen.![]()
Ik vind dat je wel gelijk hebt wat betreft Showtek en hun statement over de muziek. Ze hebben gezegd dat ze alleen maar eigen meuk gaan draaien en doen dit voornamelijk ook. (Misschien gaat het wel een trend worden en gaan er meer volgen??)quote:
Ja maar die plaat zit tenminste wel goed in elkaarquote:Op maandag 19 november 2007 16:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Zany maakt een voor mij soort gelijke remix van nothing else mathers en je hoort veel minder geklaag...
Pardon? Herinnert u zich nog Puta Madre, Green Stuff, FTS, Wonderfull Days? Allemaal plaatjes die zomaar in de top 40 terecht hadden kunnen komen.. En wat gebeurde er met de hardcore en jumpscene toen deze in de top 40 terechtkwamen?quote:Bovendien is showtek hierdoor dan ook een van de weinigen die hardstyle niet aan het verkrachten is...
Zou jij naar een concert gaan van een band gaan waar ze iedere keer: Precies dezelfde songs spelen, precies dezelfde voetstappen zetten elke keer dezelfde versies spelen, geen extra show-dingen doen etc.? (wilde al U2 aanhalen als voorbeeld maar dat kan ik als U2 liefhebber beter niet doen, ow wacht ik heb alle U2 albums dus eigenlijk zou ik dat ook eentonig moeten vinden...)quote:Dit doen men door 1 vooral hun eigen shit te draaien... Of je het nu wel of niet mee eens bent, hiermee maken ze wel een statement. Ze begrijpen zelf ook wel dat het hierdoor niet "spannender" word om showtek te zien, maar gaan er toch principiel aanstaan.
Hoeft ook niet, kijk maar naar A-lusion's Perfect It... Enige verschil is dat A-lusion tenminste nog andere kicks gebruikt in de nummers en iets wat bij het nummer past en niet constant dezelfde kick gebruikt.quote:2 Gaat men dus niet mee in de trent van het steeds maar harder proberen te maken van de hardstyle.
Vette plaat maar stamt alweer uit een paar jaar terug dus geen wonder dat het zo klinktquote:kijk alleen al naar Duro met platen als cocaine motherfucker en oldschool bla bla bla...Men blijft gewoon het meest bij het concept dat ik nu juist zo kan waarderen. Hardstyle zoals hardstyle eens bedoeld was... Dus toch nog zoveel mogelijk de volle kicks, die juist het verschil met hardcore maken.
Zie bovenstaand waarom ik de naam Saaitek wel kan waarderenquote:Njah ik ga er eigenlijk veel te serieus op in, maar ik vind het gewoon flauw om via slappe geintjes als saaitek deze naar mijn mening top producers tekort te doen.![]()
Precies, gewoon de rechtertrap na de fouillering. Paar vrienden vooruit sturen die sms waar ze staan en klaarquote:Op maandag 19 november 2007 17:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Nou zo slim vond ik het niet, zodra ik die hond zag gewoon de andere trap genomen
Dat is inderdaad jmmer, maar helaas dan. Ik ga zometeen op weg richting Praag, es kijken of ze daar ook een beetje aan hardstyle doenquote:Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee, in de liveset van D&S.. Verder word hij ook niet uitgebracht omdat die vocal niet te clearen valt van Within Temptation.
maak jij eerst maar een nieuw Qlimax-topic aan, want je heb hem volgepostquote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef 16meter het volgende:
Hoe zit het met de hardstyle top 50 van 2007 die er zou komen, of was het een top 30?
Misschien grappig om er een paar aparte lijstjes bij te doen, bv slechtste plaat, beste basslijn, beste melodie, mooiste vocal, beste DJ, beste feest.
te laat, helaasch.quote:Op maandag 19 november 2007 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maak jij eerst maar een nieuw Qlimax-topic aan, want je heb hem volgepost![]()
Die heeft hij niet eens gedraaid.quote:Op maandag 19 november 2007 18:21 schreef 16meter het volgende:
Headhunterz begint wel eentonig te worden ja... Blame it on the muzic was daarentegen wel lekker om te horen.
Maar steeds weer Scantraxx Rootz, Rock Civ, Forever Az one, ST Reloaded blabla Part 48-en-een-half, The Sacrifice en nu dan Digiwave erbij begint me een beetje m'n neus uit te komen.
?quote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je krijgt steeds meer klootjesvolk,stilstaners of hoe je ze ook wil noemen puur omdat de hardstyle tegenwoordig makkelijk toegankelijk is, je koopt hardstyle tegenwoordig gewoon op compilatie CD's in de winkel
Wie dan wel. Ik weet zeker dat ik m gehoord heb.quote:
Lol, draaien ze Ouwe Gekquote:Op maandag 19 november 2007 21:47 schreef Sethje het volgende:
waaaaaaa nu Troubleboy & Faistos - FUCK YEAH op fearfm
tering die zaagt wel zo hard he
fausto draait vooral combinatie van harddance, hardtrance en soms hardstylequote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef 16meter het volgende:
Faistos en Fausto die haal ik altijd door elkaar.
Is die Fausto nou wel of niet hardstyle DJ? Die was ook op InQontrol dacht ik?
Ja gozer ik kan een willekeurige MP3 ook wel ScopeDJ - Rock Hypnotic k(PROMO ORIGINALEDIT).mp3 noemen....quote:Op maandag 19 november 2007 22:11 schreef Silaz het volgende:
Trouwens; ''Take On My Bootleg (Original Edit) [Promo CD-R]''![]()
Psies, vergeet niet dat Qlimax ontzettend commercieel is, net zoals de Sensations. Daar komen dus ook al die plebs op af... hopelijk bijven die allemaal thuis of in de lokale kroeg met oud&nieuw!quote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
En daarom heb ik ook zin in Qrimetime omdat ik verwacht dat er daar toch meer de liefhebbers op afkomenen daarom vind ik feestjes als audio attack zo vet, daar komen liefhebbers
hoi!quote:
Fausto is de hardtrance dj die op Qlimax stond. Faistos is de (nog) relatief onbekende hardstyle DJ. Jonge talentvolle DJ die produceert en draait onder meerdere namen (o.a. frecuencerz - Estilo novo)quote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef 16meter het volgende:
Hij is zelf minder van de newstyle maar op Fear draait ie als Frequencerz en draait zodoende meer nrs ala frequencerzquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
hoi!![]()
[..]
Fausto is de hardtrance dj die op Qlimax stond. Faistos is de (nog) relatief onbekende hardstyle DJ. Jonge talentvolle DJ die produceert en draait onder meerdere namen (o.a. frecuencerz - Estilo novo)aantal keer live aan het werk gezien al draaide ie toen wel wat minder newstyle dan in zn setjes op Fearfm.
Amen, alhoewel je het niet echt goed kan vergelijken aangezien de dj's die je eerst noemt al heel wat langer meedraaien.quote:Persoonlijk krijg ik steeds meer waardering voor DJ's als Deepack, Luna, Dana en Isaac. Deze DJ's draaien dat wat ze leuk vinden ongeacht welk label en of een plaat al ouder is dan 2 maanden en dat maakt hun setjes tenminste niet zo voorspelbaar. DJ's als the prophet, zany, headhunterz etc. daarvan weetje onderhand gewoon dat ze vrijwel alleen de laatste producties uit de eigen stal zullen draaien.
Geinig nummer zoquote:Op maandag 19 november 2007 19:52 schreef nattermann het volgende:
Waarom is de plaat uit dit filmpje nog niet uit![]()
Nah Deepack is ook al heel wat jaartjes aan de weg aan het timmeren hoor. 2001 kwam de eerste plaat van ze uit. Enige verschil is dat zij niet in de hardcore-scene actief zijn geweestquote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen, alhoewel je het niet echt goed kan vergelijken aangezien de dj's die je eerst noemt al heel wat langer meedraaien.
Dat setje van van Deepack laatst op Fresh.fm.
In de periode 2001-2003 werd je zelfs doodgegooid met hardhouse/hardstyle compilatie-CD's! Bitte ein beat, ID&T Hardhouse, ID&T Hardstyle, Harder Mach, Hardstyle The Ultimate Collection, CD's van feesten, en weet ik wat voor compilaties ik uit die tijd nog in mijn kast heb staan. Wat dat betreft valt het anno 2007 nog wel mee.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
?
hardstyle compilaties verschijnen volgens mij sinds 2002 op regelmatige basis dus op dat vlak is de hardstyle denk ik niet toegankelijker geworden
de toegankelijkheid is naar mijn mening juist de 2 jaren vergroot door die nieuwe generatie producers met hun blije melodietjes
Was een idee, om een hardstyle top 100 te maken allertijden, maar te weinig interessequote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef 16meter het volgende:
Hoe zit het met de hardstyle top 50 van 2007 die er zou komen, of was het een top 30?
Misschien grappig om er een paar aparte lijstjes bij te doen, bv slechtste plaat, beste basslijn, beste melodie, mooiste vocal, beste DJ, beste feest.
Dat waren mijn eerste feesten... in Locomotionquote:
Ja, hij noemde Deepack al als een DJ die draaide wat hij lekker vond klinken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nah Deepack is ook al heel wat jaartjes aan de weg aan het timmeren hoor. 2001 kwam de eerste plaat van ze uit. Enige verschil is dat zij niet in de hardcore-scene actief zijn geweest
quote:Dat waren mijn eerste feesten... in Locomotion
Toen nog met Deaz D, Norman, Charly Lownoise, Gizmo en ga zo maar door
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier 1 van mijn filmpjes
Ik durf um hier bijna niet meer te posten, maar doe het toch!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=nGpNi0E1d_0
Vind het stiekum zelfs een lekker nummer worden en zo soft klinkt ie zeker niet...!
Opzeker draaide hij anders. Niet slecht naar promo bedoeld, maar als hij een HS feest afsluit heeft hij toch een aantal altijd dezelfde platen bij. Demons, Up Yours, etc. Het zijn geen slechte nummers, maar om maar weer in de zeikmodus te vallen, het word een beetje standaard hequote:Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
neophyte draaide toch wle wat andere platen dan promo vorig jaar, ten minste naar wat ik me kan herinneren, ik vond dit jaar heel anders dan vorig jaar qua aflsuiter
Op de DVD van z'n album The Revolutionist legt ie ook uit waarom. Die tracks doen het altijd goed, en het ligt wel redelijk in de lijn van hardstyle. Om van 150 bpm opeens te gaan pompen naar 180 bpm vond ie geloof ik niet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:58 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Opzeker draaide hij anders. Niet slecht naar promo bedoeld, maar als hij een HS feest afsluit heeft hij toch een aantal altijd dezelfde platen bij. Demons, Up Yours, etc. Het zijn geen slechte nummers, maar om maar weer in de zeikmodus te vallen, het word een beetje standaard he
Faistos is van de Frequencerzquote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef 16meter het volgende:
Gewoon er door drukken joh, als er eenmaal een overzicht is en mensen kunnen stemmen dan doen ze het wel. Gemak dient de mens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was een idee, om een hardstyle top 100 te maken allertijden, maar te weinig interesse![]()
Improve, dikke tekst, dikke meloquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:36 schreef 16meter het volgende:
Listen up, wait and see, is everybody ready to play with me?
Improve yourself, to the beat, don't let it go, just wait and see.![]()
vind de beginmelo heel erg nicequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nGpNi0E1d_0
Vind het stiekum zelfs een lekker nummer worden en zo soft klinkt ie zeker niet...!
MICquote:Op maandag 19 november 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
Frequencerz @ Fear FM
Zentiments @ Fear FM
lsdb was eerderquote:
quote:
Ik zie jou ook altijd op LSDB reagerenquote:
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gewoon er door drukken joh, als er eenmaal een overzicht is en mensen kunnen stemmen dan doen ze het wel. Gemak dient de mens.
Zal eens kijken wanneer ik tijd over heb.
Die van Showtek klinkt idd niet slechtquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:40 schreef MrDice het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=grNwKZjrmqk&feature=related
Brennan Heart![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U&feature=related
Nieuwe plaat van Showtek?Wat een heerlijk tempo
![]()
Zou wat zijn als ik niet op m'n eigen site zou reageren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd op LSDB reageren
Ik ga CD spelers kopenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef NrSiX het volgende:
moet je zeker weten doen! waarom geen cdspelers btw?
Goede beslissing, heb ik zelf ook + 1 ttquote:Op woensdag 21 november 2007 09:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga CD spelers kopen![]()
Alleen nog ff kijken welke
waarom ben je niet aanwezig in het djtopic dan, post eens een plaatje van je eigen settingquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
http://www.technight.fr/vente/images/cdj1000mk3top_large.jpg hier heb ik er 2 van thuis staan
Ga zo door zou ik dan willen zeggen, LSDB is een leuke site. Altijd snel met de FearFM sets e.d.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik niet op m'n eigen site zou reageren.
Dikke shit pik, maar zo duur manquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
http://www.technight.fr/vente/images/cdj1000mk3top_large.jpg hier heb ik er 2 van thuis staan
Precies.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan het niet opbrengen om er mee leren om te gaan![]()
en ik heb er geen geld voor
dus ik laat het allemaal lekker aan anderen over
je moet jezelf een doel voor ogen stellen als je wel meer wilquote:Op woensdag 21 november 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb hier ook al een jaar lang twee simpele draaitafels staan en nu met eigen slipmattenMaar draaien lukt nog niet, maar ik neem er de tijd niet voor. Ik draai dan samen met een goede vriend van me, om de kosten ook te delen. Maar het is elke keer meer zuipen dan goed draaien.
hoe duur waren die, volgens mij over de 1000 ofniet??quote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
Lekker deuntje zekerquote:Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zo, die nieuwe Headhunterz vs Wildstylez is ganz geil!![]()
!
http://nl.youtube.com/watch?v=Jk0MBSP-V7c
.
Zeker weten.quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker weten.
K.Y.H.U. (Keep Your Head Up?) van Wildstylez klinkt ook heel lekker trouwens.
Grappig melodietje. Beetje Caribisch.![]()
Clubbin' (op dezelfde vinyl) is eigenlijk nog wel meer beuken.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geweldige track is datFlink beuken, en een heerlijke melodie!
Hot dammit, I just love the way he rocks itquote:Op woensdag 21 november 2007 20:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja klopt. Prophet draaide hem ook al op DefQon1.
Ja klopt With the hardest coming from The Prophet en dan die kicks.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hot dammit, I just love the way he rocks it
blijft een heerlijke set![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind KYHU toch leuker. Dat melodietje doet 't m
Ik denk dat ie ze niet thuis heeft staanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe duur waren die, volgens mij over de 1000 ofniet??
quote:01. Technoboy - Into Deep
02. Girls from Hardasia - Little beat more
03. Noisecontrollers - Malboro Man
04. The KGB's - Superdisco
05. Brainkicker & Bassmodulators - Fight the Futher
06. Builder - Her Voice
07. Headhunterz - Digiwave
08. Hunter - I shot the blender
09. Zany & DV8 - Fever
10. A-Lusion - 4 Elements
11. Brainkicker & Bassmodulators - Ring that Shit
12. Blademasterz - Masterblade
13. Clive King & Xzellar - Evolution of Leaps FWD
14. Headhunterz - Forever az one
15. Donkey Rollers - Followers
16. Davide Sonar - Reactor
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef JortK het volgende:
Fresh FM... Isaac komt ook mee met Zany
haha heb ze hier wel thuis staan, ook nog 2 denons, maar ze zijn van mijn broertjequote:Op woensdag 21 november 2007 20:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ze niet thuis heeft staananders had ie wel een plaatje van zijn setting neergezet + eerste zoekresultaat op google + nooit posts hier. Maar goed hij mag het tegendeel bewijzen van me =]
* JortK ookquote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx luistert al een half uurtje
Kan niet wachten op de fotoquote:Op woensdag 21 november 2007 22:41 schreef signom het volgende:
[..]
haha heb ze hier wel thuis staan, ook nog 2 denons, maar ze zijn van mijn broertjeIk zelf heb niet echt tijd om te draaien, hoewel ik het af en toe wel erg vet vind. Ik zal van de week eens een foto maken van de hele setting. Btw die pioneers zijn inderdaad bijna 1200 p/s. ik begrijp ook niet waarom hij er zoveel geld aan uitgeeft eigenlijk..
Lekka lekkaquote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef signom het volgende:
btw setje van de speedfreak is weer lekker hoor! en over 10min zany @ freshfm
Ich bin dabei want dat is 10 minuten bij mij vandaanquote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Ajjj HHG feestje, met Dana....
Bass was ook 1e nummers iets te hard....klonk nergens naquote:Op woensdag 21 november 2007 23:13 schreef CrustyClown het volgende:
Zo wat was dat net bij Ride with Uz, leek net alsof ik het nummer in mijn auto aanzette, mijn oordopjes gaven echt een overstuurde bass ....
Overigens zany komt met tony naar het HHG feestje, altijd dolle pret zeg ik zo maar
Volgens de statistieken heb ik showtek al 8 keer dit jaar gehoord en gezien...dus jaquote:Op donderdag 22 november 2007 13:07 schreef MrDice het volgende:
Dat is het nadeel van in het hoge noorden wonen... echt geen zin om elke week 2+ uren te rijden om ergens een vette dj-act te zien. Wat dat betreft hebben jullie het allemaal maar luxe. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan.
Veel plezier Sethje, hopen dat ie zo goed draait als op Qlimax!
Ja dat is waar, ik baal ook dat ik niet in de buurt van Hengelo enzo woon, altijd dikke shit daar en ZAK enzo... maar hier doen we het met de Timeout en Zalinaz enzo..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:07 schreef MrDice het volgende:
Dat is het nadeel van in het hoge noorden wonen... echt geen zin om elke week 2+ uren te rijden om ergens een vette dj-act te zien. Wat dat betreft hebben jullie het allemaal maar luxe. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan.
Dat mag ik hopen jaquote:Veel plezier Sethje, hopen dat ie zo goed draait als op Qlimax!
7 December ook een lekkere line upquote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Sethje het volgende:
Ja dat is waar, ik baal ook dat ik niet in de buurt van Hengelo enzo woon, altijd dikke shit daar en ZAK enzo... maar hier doen we het met de Timeout en Zalinaz enzo..
Ik ben erbijquote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
7 December ook een lekkere line up![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ghehe, antwoord is gegeven
Leuk dat jij ook nog leeft
ijsmeis zie je gauw over het hoofdquote:Op donderdag 22 november 2007 15:16 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ze zou toch niet zomaar Fok!moord plegen zonder het ons te melden??? Zal eens zien of ik IJsmeis kan spotten bij Showtek. Bij Decibel niet gelukt, maar daar liepen ook wel erg veel mensen rond...
Ja dat had ik dus ook op X-Qlusive en Qlimax... 2x de verkeerde.quote:Op donderdag 22 november 2007 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind jou anders ook altijd verdraaid lastig te vinden op zo'n feest hoor boymeestal is eht letten op het shirt, dan zie je 1 van jouw shirts blijk jij er niet in te zitten
Over nieuwe shirtjes gesproken. Mijn nieuwe creatie ligt bij de drukker en is eind deze week klaar. Lopen dadelijk 12 stuks in Nederland rondquote:Op donderdag 22 november 2007 17:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind jou anders ook altijd verdraaid lastig te vinden op zo'n feest hoor boymeestal is eht letten op het shirt, dan zie je 1 van jouw shirts blijk jij er niet in te zitten
This tower was raised in the year blank-blankquote:
En hier het gedicht waar ze het uit hebben gejatquote:Op donderdag 22 november 2007 20:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
This tower was raised in the year blank-blank
The year of the crow
The year of our disgrace
I am tucked up here in the shadow of the cross with my ear muffs,
With my quilt and palliase,
Kneeling up but looking down
Like a man at prayer
![]()
THE MARLBORO MAN
Super...
geweldigquote:Op donderdag 22 november 2007 19:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over nieuwe shirtjes gesproken. Mijn nieuwe creatie ligt bij de drukker en is eind deze week klaar. Lopen dadelijk 12 stuks in Nederland rond
[ afbeelding ]
Er is ook een versie voor de dames, maar die is niet boeiend lijkt me
quote:Op donderdag 22 november 2007 20:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, nou ja de vrouwen versie, mocht ijsmeis nog rondlopen
[ afbeelding ]
mooie site btwquote:Op donderdag 22 november 2007 20:14 schreef mstx het volgende:
[..]
En hier het gedicht waar ze het uit hebben gejat
http://www.poetrymagazines.org.uk/magazine/record.asp?id=18445
Volgens mij hebben ze die vocal direct uit die mp3 gehaald
Je moet eens een merchandisingsite openen, kun je concurreren met hardstyleshopquote:Op donderdag 22 november 2007 20:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow, nou ja de vrouwen versie, mocht ijsmeis nog rondlopen
[ afbeelding ]
Nou een goeie vriend is bezig met http://www.hardstyleshirts.nl , dus misschien dat ik daar mijn medewerking aan verleen. Hij en zijn oprichters hadden al interesse om mijn omleidings-shirtje te gebruiken, maar ja weet niet. Dan heeft iedereen 'm . Het is dan niet speciaal.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:19 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Je moet eens een merchandisingsite openen, kun je concurreren met hardstyleshop
Hier het beruchte shirtjequote:Op donderdag 22 november 2007 22:34 schreef Da_Ripper het volgende:
hey Boy, wat is dat toch met dat omleidingsshirt, ik 'zie' hem regelmatig hier voorbij komen op FOK! Waarom heeft iedereen het over dat shirt? Heppie anders n img?![]()
Het zijn ook dominante vrouwen die 'm dragenquote:Op vrijdag 23 november 2007 08:51 schreef NrSiX het volgende:
lol die is wel coolmaar bij dat vrouwen shirt krijg ik een voorbind-dildo gedachte erbij
Haha, dat zal dus nu 1 keer in het jaar zijn dat ik een shirtje doorverkoopquote:Op vrijdag 23 november 2007 09:41 schreef MrDice het volgende:
Boy... je maakt de shirts in eerste instantie voor je eigen groep. Daarmee ga je dan naar een X aantal feesten, zolang jullie het leuk vinden. Vervolgens gooi je hem 'op de markt' ter verkoop, en maak je voor je groep weer een nieuwe...
We zullen zien. Had vanmorgen nog een creatieve ingevingquote:Zo blijf je altijd de eerste en blijft het uniek. Dat je dan een jaar later nog je eigen creaties tegen kan komen lijkt me alleen maar super stoer! En altijd voor bijdrage per shirt gaan. Rijk hoef je er niet van te worden, en als het dan wel een groot succes wordt levert dit je het meeste op.
Ik zou ook nooit shirts kopen op een site. Bedoel, als je kijkt hoeveel mensen ermee lopen. Ik heb al tig keer die FTS shirtjes gezien.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:53 schreef Sethje het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat mensen zo'n shirt willen eigenlijk :$
Haha precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zou ook nooit shirts kopen op een site. Bedoel, als je kijkt hoeveel mensen ermee lopen. Ik heb al tig keer die FTS shirtjes gezien.
Ook de shirtjes met "hardstyle rockers" en "100% discoshit" heb ik al vele male op feesten voorbij zien komen.... . Een kameraad heeft die ook, enige reactie die je krijgt is van mensen die hetzelfde shirtje dragen
ja ik weet dattie niet erg origineel is maar die plaat is voor mij persoonlijk echt een classicquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook de shirtjes met "hardstyle rockers" en "100% discoshit" heb ik al vele male op feesten voorbij zien komen.... . Een kameraad heeft die ook, enige reactie die je krijgt is van mensen die hetzelfde shirtje dragen
Weet je, iedereen draagt zijn shirtje voor een reden. De een vindt het mooi, de andere vindt het shirtje iets uitbeeld hoe hij of zijn denkt over hardstyle. Ik vindt het altijd leuk om zulke shirtjes te kijken. Een vriendin heeft ook een hele goeiequote:Op vrijdag 23 november 2007 11:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ja ik weet dattie niet erg origineel is maar die plaat is voor mij persoonlijk echt een classic![]()
Maar hoeveel shirtjes maak je zo in een jaar dan? voor elk (groot) feest weer een nieuwe?? Kan me wel herinnere dat ik er ooit 1tje van jou op pf heb gezien van zany met al zijn nummers door elkaar gehusselt zegma![]()
Sta je op die van defqon of heb je het nog niet gecheckt?quote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ook een keer in beeld gebracht op qlimax, dus misschien sta ik, naast de defqon dvd, ook op de qlimax DVD![]()
Ja echt een fractie van een seconde. Althans een kameraad met mijn shirtje. op 31:44 volgens mij , bij pinas.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:04 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Sta je op die van defqon of heb je het nog niet gecheckt?
Ik weet precies welke nummers je bedoeld, maar als ik eenmaal namen moet gaan roepen, dan ben ik het kwijt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Weet iemand hoe de volgende nummers heten (hier volgt een poging ze te beschrijving:')):
Eerste nummer draaide tatanka op Tommorowland 2006, met de vocal do you want bass, here motherfucker en kick this beat motherfucker...
Tweede nummer is volgens mij wel bekend maar ik kan de naam maar niet vinden: vocal gaat van Let me out the house x2 and housemusic was born and THIS is fresh etc.
Bij voorbaat dank 14.gif!
2e is DJ Isaac - Housenationquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Weet iemand hoe de volgende nummers heten (hier volgt een poging ze te beschrijving:')):
Eerste nummer draaide tatanka op Tommorowland 2006, met de vocal do you want bass, here motherfucker en kick this beat motherfucker...
Tweede nummer is volgens mij wel bekend maar ik kan de naam maar niet vinden: vocal gaat van Let me out the house x2 and housemusic was born and THIS is fresh etc.
Bij voorbaat dank 14.gif!
ff checken vanavondquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja echt een fractie van een seconde. Althans een kameraad met mijn shirtje. op 31:44 volgens mij , bij pinas.
Echt heeeeel kort.....echt kort...
je hebt de dvd daar liggen, maar je gaat 'm vanavond kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
2e is DJ Isaac - Housenation
1e ken ik idd wel, maar weet zo niet meer hoe die heet
-edit-
Heb de defqon dvd hier liggen, het is Tuneboy - Housensation (DJ Isaac RMX)
[..]
ff checken vanavond![]()
hehe ik heb hier geen.. uhm owjaquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je hebt de dvd daar liggen, maar je gaat 'm vanavond kijken![]()
WOehoe, ik heb het 2e nummer goed![]()
Ik mis Rock Hypnotic en High Rollerzquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb vandaag maar eens gestemd op de hardstyle top 50 2007 van FearFm.
Track 1: 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix)
Track 2: Outsiders - Maneater
Track 3: Wild Motherfuckers - Fother Mucker
Track 4: Scope DJ - Lockdown
Track 5: Zatox & Activator - Don't Let It Go
Track 6: Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
Track 7: Noisecontrollers - Crump
Track 8: Brennan Heart aka Blademasterz - One Blade
Track 9: Technoboy - Vita
Track 10: Acti & Vorti - Raw
Ik vond het ook heel moeilijk en rock hypnotic is nog niet officeel gereleasedquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik mis Rock Hypnotic en High Rollerz
Doe ik als ik thuis benquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:Iedereen moet even stemmen
http://www.fearfm.nl/top50/hardstyle/
Track 1: Builder - Her voice (Supa bass remix)quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:Iedereen moet even stemmen
Mmmm beetje jammer dat Jean zoveel aan het woord is (by the way crappy stream zeg), maar als je zo die charley en theo ziet ga ik steeds harder balen dat ik ze vorig jaar op Decibel gemist hebquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Leuk filmpje bij Jensen. Theo en Charly
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)de_djs.avi_plain.xml
ik sta ook op de DefQon.1 DVD van dit jaar, maar niet vanwege mijn shirtquote:Op vrijdag 23 november 2007 10:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ook een keer in beeld gebracht op qlimax, dus misschien sta ik, naast de defqon dvd, ook op de qlimax DVD![]()
gaan we ff doen, zal hem zo hier ook wel ff postenquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:Iedereen moet even stemmen
ik had hem al op tv gezien, wel grappig...quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
dat heb ik ook een beetje.. Lockdown is echt een heerlijke plaat maar we horen hem nu al sinds mei geloof ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ben vast wel wat dikke vergeten, maar goed, je moet er 10 kiezen!! owja, In Our Memories is nog niet uit, maar die komt begin december, dus die mag er nog gewoon bijen Protocol minder uitgemolken dan Lockdown, dus daarom die op 10
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:31 schreef Nashje het volgende:
14 december Nacht van Time-Out met Headhunterz, Tatanka en Noisecontrollers live. En dat allemaal.... met gratis entree.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
gratis wtf. heb ik nog nooit meegemaakt daaro
wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan Jean, die gast kan zoveel lullen (verzinnen) Niemand gelooft die onzin hoop ik?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
I got de skills, techniklie jeweet.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Jean
http://www.youtube.com/watch?v=8q0fKqICI84
dan ben ik nog niet met wintersport, kan best eigenlijkquote:
Boel deuntjes uit de tijd dat ik met hardstyle begonquote:Qlubtempo 2001-2007 3cd
CD1:
01. Hennes & Cold - The Second Trip (D.J. Scot Project Mix) [4:49]
02. Derb - Derbus [5:06]
03. DJ Tom X - Cocaine (Derb Mix) [3:01]
04. A*S*Y*S - Acid Nightmare [3:31]
05. Luna meets Trilok & Chiren - DHHD The Anthem [3:52]
06. Ard & Jorn - 16 (DJ Nagoom Mix) [3:07]
07. DJ Isaac - On The Edge [4:28]
08. Kai Tracid - Destiny's Path (Warmduscher Remix) [3:18]
09. Pavo & Zany - Shutterspeed [3:25]
10. DHHD - Funky Shit [4:11]
11. TechnoBoy - Ravers' Rules [3:10]
12. Hardheadz - Wreck the Remix (The Beholder & Max Enforcer Remix) [5:11]
13. The Beholder&Balistic - Decibel Anthem 2002 [3:45]
14. DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming! (Mirko Milano Remix) [4:45]
15. Chiren - Equalize It [3:06]
16. DHHD - Rush (Luna & Chiren's StraightOn Mix) [2:40]
17. Bison meets The Quakers - I Got Tonight (Morpheus Mix) [4:19]
18. Pavo & Zany - PORN [2:52]
19. The KGB'S - The Disco Fan [3:47]
20. Deepack - Here's Johnny [5:04]
CD2:
01. Showtek - Seid Ihr Bereid [3:25]
02. Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (DJ Scot Project Remix) [5:08]
03. Pep 'n Up - Time & Space (Warp Brothers Remix) [2:49]
04. Hardheadz - Hardhouz Generation [3:22]
05. Yoda Inc. - Definitely (Scot Project Remix) [5:00]
06. Jimmy the Sound - M.O.D.U.L.O. [4:00]
07. The Pitcher - Pump It Loud [2:24]
08. Space Frog - Follow Me (Derb Remix) [2:44]
09. TNT - First Match [3:54]
10. ZX aka Zenith vs Avex - Scream [4:01]
11. DJ Zany - Sky High [3:40]
12. Tuneboy - Housesensation [4:52]
13. Julian DJ & Davide Sonar - Go, Go, Go [3:25]
14. Dj Act - QT# 13 [5:05]
15. DJ Duro & The Prophet - Shizzle My Dizzle [2:18]
16. Builder - Skyscraper (Luca Antolini Mix) [3:52]
17. Tuneboy - Sexbuster (Technoboy Mix) [5:43]
18. Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003) [4:14]
19. High Voltage - Bombs Away [4:24]
20. Donkey Rollers - Muthaf*ck (DJ Zany Remix) [3:34]
CD3:
01. Elektrochemie LK - Schall (Remix) [3:05]
02. Mirko Milano - Stop & Go (Thomas P Heckman Mix) [1:22]
03. DJ Arne L II & Mirko Milano - Cubus [1:36]
04. DJ Arne L II - Rest in Peace (Gravediggers have more fun) [2:56]
05. Mauro Picotto - Taub [2:08]
06. Shadow Warriors - Oval Sun (Marc la Cruz Mts George Acosta Mix) [2:42]
07. DJ Scot Project - Overdrive (Original Mix) [3:40]
08. Warmduscher - 10 Kleine Bassdrums [3:03]
09. Norman Bass - How you Like Bass? (Warp Brothers Club Mix) [2:54]
10. Bassdriver - Fatal Invasion (Deserted Mix) [4:17]
11. Tatanka & Ado the Dream - Kriminal Flash [2:35]
12. Pacific Link - Espace (Hardstyle Mix) [2:14]
13. Ramirez - El Ritmo Barbaro (Moratto Remix) [2:14]
14. Toolboy - Fear the Drill [3:00]
15. Droid - Viva Robot (C1P8 Mix) [3:43]
16. Schalldruck - Turntable Junkie (Uberdruck Mix) [3:07]
17. Ultratech - Better [3:30]
18. Twisters Silence - Listen to me Mama [6:14]
19. Daniele Mondello - Assasins [3:19]
20. Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise [2:12]
21. DJ Duro - Just Begun (Showtek Mix) [4:29]
22. Tuneboy - Demolition (Original Mix) [2:38]
23. The Hose - Loudness (Loud Mix) [6:26]
24. Brain Ovulation - Kicks&Bass [3:23]
release Date 30-11-2007
Aandacht tekort Janquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Jean
Lekker CD'tje inderdaadquote:Op zondag 25 november 2007 09:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Boel deuntjes uit de tijd dat ik met hardstyle begon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fucking prachtig, de master of the wheels of steel.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Jean
Over MILF gesproken iddquote:Op zondag 25 november 2007 12:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Fucking prachtig, de master of the wheels of steel.![]()
![]()
Wat had die gozer op, de mafkees.![]()
Gister naar Fausto en Dana geweest in Brothers. Was wel leuk.
Fausto vond ik weer niks, totdat hij tegen het einde hardstyle begon te draaien. Dana was ook wel ok, typisch discotheeksetje (voorspelbaar) maar was wel even knallen.
Jammer dat er paupers zijn die bier in het rond moeten gooien en peuken op DJs moeten gooien.![]()
Pauperpubliek.
Blijft leuk om naar te kijken trouwens, die Dana.
is ze al moeder dan?quote:
quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 13:21 schreef renz0r het volgende:
XXlerator
zaterdag 1 december 2007
22:00 - 05:00
Matrixx
Nijmegen
Activator
Blackmail
D-Block & S-te-Fan
Dr. Rude
Evil Activities
Genius
Luna
Noisecontrollers
Outblast
Ben er bij!
quote:1. Lethal MG, Manu Kenton & DJ Ghost - Indian Tonic
2. Urisk & Vitani meet Glowiej - Vibes 1.0
3. Grandmaster Q - Something To Party
4. A-lusion - Be Yourself
5. Deepack & Charly Lownoise feat. MC Villain - Can't Hold Us Down
6. The KGB's - Superdisco (Original Mix)
7. The Hose - Pressure (Original Mix)
8. Deepack - Tha Roof Iz On Fire! (Frank-E & Mars-L meets Calypso Mix)
9. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
10. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
11. Noisecontrollers - Crump
12. Nagoom - Elements
13. Mindcontroller - Stand Your Ground!
14. Tat & Zat - Gold Medley Strange (Interfront)
15. The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!! Rmxx!! (The Beholder & Max Enforcer Remix)
Die ga ik zeker binnenhalen kopen dan ja.quote:Op zondag 25 november 2007 09:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Boel deuntjes uit de tijd dat ik met hardstyle begon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zany en Beholder dat moet een knalplaat wezenquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vrijdag naar Q-nation geweest bij Zany.
FF met tony gesproken, hij wou dat ik ook voor hem een shirtje ging maken ala Zany stijl die ik heb.
En mooiste moment was dat de dj;s na zany de beste plaat aller tijde inzette ..... Dutchmaster - ZANY ken z'n bier niet op echt zo mooi
Ook de nieuwe van Zany en beholder gehoord. Die klinkt echt mega vet
Als het niet Scope of Jones is is het al niet goed meer geloof ik hequote:Op zondag 25 november 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
nou nou
zeker weer zon topper als annihilating
![]()
quote:- Yves De Ruyter
- Ruthless
- Showtek
- Prophet and Headhunterz Live
- Tatanka
- Donkey Rollers
- Luna
- Alpha Twins
- Dana
- Promo
De beste plaat aller tijdenquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En mooiste moment was dat de dj;s na zany de beste plaat aller tijde inzette ..... Dutchmaster - ZANY ken z'n bier niet op echt zo mooi
Haha, super vet. Ik had vrijdag ook eigenlijk wel even naar de Q gewild, jammer genoeg niet meer geweest. Had wel een leuk feestje geworden denkquote:Op zondag 25 november 2007 16:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vrijdag naar Q-nation geweest bij Zany.
FF met tony gesproken, hij wou dat ik ook voor hem een shirtje ging maken ala Zany stijl die ik heb.
Ook de nieuwe van Zany en beholder gehoord. Die klinkt echt mega vet
Nee maar jij zegt van dat moet een topper worden terwijl in het verlden de zany & beholder platen niet echt heel bijzonder zijn geweestquote:Op zondag 25 november 2007 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Als het niet Scope of Jones is is het al niet goed meer geloof ik he
Hier komen alle livesets te staanquote:Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Shit, gemist! Hopelijk is het opgenomen
Tatanka nu aan het luisterenquote:Op zondag 25 november 2007 20:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uitzendschema Q-base Livesets Zondag 25 November
Luister zondag 25 november naar de voorlopig laatste Q-BASE liveset uitzending.
Uitzendschema zondag 25 november:
20:00u - 22:00u Tatanka (Hangar)
22:00u - 23:00u T-Junction & Osiris (Bunker 6)
23:00u - 00:00u Outblast (Bunker 2)
Tatanka @ Q-Dance, Luna @ FearFMquote:Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef 16meter het volgende:
Huh Tatanka? Hier staat Luna..
Geloof me, deze is lekkerquote:Op zondag 25 november 2007 17:13 schreef Sethje het volgende:
nou nou
zeker weer zon topper als annihilating
![]()
quote:Technoboy @ time-out 24-11-07
1: The kgbs - superdisco (technoboy remix)
2: Pavo – tekno music
3: Headhunterz – subsonic
4: The prophet & technoboy – PSYCH EXX
5: Hunter - i shot the blender (technoboy remix)
6: The hose - the pressure (ORIGINAL MIX)
7: Builder - her voice (super bass mix)
8: 2 best enemys - les drums (tby remix)
9: Technoboy – angel heart
10: Return corps & hollow - wrong frequency (zany remix)
11: Showtek – brain craking (2007 remix)
12: Citizen – 1980
13: Tuneboy - wackyjackie (technoboy remix)
14: Hardstyle masterz feat max enforcer - light of the dark (BLACKOUT MIX)
15: Brainkicker vs hardstatic - the weasel
16: Headhunterz – hate me or love me
17: Tatanka – let’s rock (tat’n’zat remix)
18: Abject – tuuduu
19: The kgbs - infinity (original mix)
20: Headhunterz & tatanka – call it music
21: Zany & tatanka - front 2 back (worstenbroodjes remix)
22: Headhunterz – reloaded part 2
23: Tatanka – tatisfaction
24: Citizen - if i say stop (original mix)
25: Headhunterz & wildstylez – blame it on the music
Heb de linknaam veranderd, nieuwe link:quote:Op zondag 25 november 2007 20:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier komen alle livesets te staan
[..]
Tatanka nu aan het luisteren
Ik ook en hij is lekkerrrrrr.quote:Tatanka nu aan het luisteren
Wat een geile bedoeling, shit!quote:Op zondag 25 november 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers liveset op FearFM @ Qlimax 2006
Huhbabba.... uhm deze was toch nooit eerder gereleasedquote:Op zondag 25 november 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
Donkey Rollers liveset op FearFM @ Qlimax 2006
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.htmlquote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Huhbabba.... uhm deze was toch nooit eerder gereleasedIk had destijds alleen de DVD-rip versie ervan zeg maar... Na ja, als hij uitkomt
Wat heb ik staan springen tijdens die set zeg, een maand lang niet meer aan conditietraining hoeven doen erna
![]()
Overigens TB-setje ziet er idd behoorlijk heerlijk uit zeg !!
Uhu, ik zag hetquote:Op zondag 25 november 2007 21:41 schreef signom het volgende:
[..]
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.html
hier staat ie
http://www.musicincontrol(...)ecial-op-fearfm.htmlquote:Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Uhu, ik zag het. Maar waarom nu ineens de Donkey's set wel? Heeft Q/Zany hem dan nu wel vrijgegeven?
Topper!quote:Op zondag 25 november 2007 21:18 schreef signom het volgende:
[..]
Heb de linknaam veranderd, nieuwe link:
http://www.musicincontrol(...)-2006-alle-sets.html
Luna komt er zo bij, en de rest ook nog uiteraard
haha same here.quote:Op zondag 25 november 2007 21:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]Wat heb ik staan springen tijdens die set zeg, een maand lang niet meer aan conditietraining hoeven doen erna
![]()
En dan weet je dat iemand als een beest stond te draaienquote:Op maandag 26 november 2007 08:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha same here.Naderhand kon ik alleen nog herinnere dat ze met Followers startte en eindigde met Immeasurably. Voorderest alleen maar als een gek staan stampe.
Waar zijn D&S?quote:Op maandag 26 november 2007 11:12 schreef Sethje het volgende:
Vrijdag A-Lusion in de Zino en Zaterdag DBSTFN :cheer:
Ze staan op Fusion in Oisterwijk (bij Tilburg) en op XXlerator. Ik ga naar Fusion, is 5 minuutjes fietsen voor mequote:
Een erg geile bedoeling jaquote:Op maandag 26 november 2007 11:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
fakking niet normaal hoe geil al die Qlimax 2006 setjes!!
Donkeys
Dat bedoel ik dus... waarom woon ik nou niet bij zoiets in de buurtquote:Op maandag 26 november 2007 11:26 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ze staan op Fusion in Oisterwijk (bij Tilburg) en op XXlerator. Ik ga naar Fusion, is 5 minuutjes fietsen voor mewel een keer fijn dichtbij. Verder lineup: Coone, Alpha2 en Promo.
Ja normaal zitten we ieder weekend bijna altijd minstens een half uur tot een uur in de auto voordat we er zijn dus een keertje dicht bij huis is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 26 november 2007 12:44 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... waarom woon ik nou niet bij zoiets in de buurt![]()
Maarre, veel plezier!
Hmm, dat is hem dus niet..quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:24 schreef NrSiX het volgende:
[..]
[quote] 2e is DJ Isaac - Housenation
1e ken ik idd wel, maar weet zo niet meer hoe die heet
-edit-
Heb de defqon dvd hier liggen, het is Tuneboy - Housensation (DJ Isaac RMX)
Vast welquote:Word wel een mooi feestje denk ik
foto!quote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef Sethje het volgende:
Ennn Zaterdag krijgen we de nieuwe DBSTFN shirts, en daarmee zijn we één van de, of zoniet, de eersten [pimp modus on]
Ja lekker is dat. Heb verdorie onmiddelijk gereageerd toen ze me mailden over die shirts... Ik zou reactie krijgen met betaalgegevens... mooi nog steeds niet ontvangen. Er achteraan gegaan, dat ik nog maar even geduld had...quote:Op maandag 26 november 2007 13:32 schreef Sethje het volgende:
Ennn Zaterdag krijgen we de nieuwe DBSTFN shirts, en daarmee zijn we één van de, of zoniet, de eersten [pimp modus on]
Komt in de loop van zondagquote:
Ach voel je je achtergesteldquote:Op maandag 26 november 2007 13:37 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. Heb verdorie onmiddelijk gereageerd toen ze me mailden over die shirts... Ik zou reactie krijgen met betaalgegevens... mooi nog steeds niet ontvangen. Er achteraan gegaan, dat ik nog maar even geduld had...
Grmbl, ik ook wil hebben shirt NU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |