quote:Op woensdag 21 november 2007 22:36 schreef JortK het volgende:
Fresh FM... Isaac komt ook mee met Zany

haha heb ze hier wel thuis staan, ook nog 2 denons, maar ze zijn van mijn broertjequote:Op woensdag 21 november 2007 20:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ze niet thuis heeft staananders had ie wel een plaatje van zijn setting neergezet + eerste zoekresultaat op google + nooit posts hier. Maar goed hij mag het tegendeel bewijzen van me =]
 Ik zelf heb niet echt tijd om te draaien, hoewel ik het af en toe wel erg vet vind. Ik zal van de week eens een foto maken van de hele setting. Btw die pioneers zijn inderdaad bijna 1200 p/s. ik begrijp ook niet waarom hij er zoveel geld aan uitgeeft eigenlijk..
 Ik zelf heb niet echt tijd om te draaien, hoewel ik het af en toe wel erg vet vind. Ik zal van de week eens een foto maken van de hele setting. Btw die pioneers zijn inderdaad bijna 1200 p/s. ik begrijp ook niet waarom hij er zoveel geld aan uitgeeft eigenlijk..  

* JortK ookquote:Op woensdag 21 november 2007 22:38 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx luistert al een half uurtje

Kan niet wachten op de fotoquote:Op woensdag 21 november 2007 22:41 schreef signom het volgende:
[..]
haha heb ze hier wel thuis staan, ook nog 2 denons, maar ze zijn van mijn broertjeIk zelf heb niet echt tijd om te draaien, hoewel ik het af en toe wel erg vet vind. Ik zal van de week eens een foto maken van de hele setting. Btw die pioneers zijn inderdaad bijna 1200 p/s. ik begrijp ook niet waarom hij er zoveel geld aan uitgeeft eigenlijk..

Lekka lekkaquote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef signom het volgende:
btw setje van de speedfreak is weer lekker hoor! en over 10min zany @ freshfm

Ich bin dabei want dat is 10 minuten bij mij vandaanquote:Op woensdag 21 november 2007 22:51 schreef CrustyClown het volgende:
Ajjj HHG feestje, met Dana....

Bass was ook 1e nummers iets te hard....klonk nergens naquote:Op woensdag 21 november 2007 23:13 schreef CrustyClown het volgende:
Zo wat was dat net bij Ride with Uz, leek net alsof ik het nummer in mijn auto aanzette, mijn oordopjes gaven echt een overstuurde bass ....
Overigens zany komt met tony naar het HHG feestje, altijd dolle pret zeg ik zo maar

. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan.
. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan. 

Volgens de statistieken heb ik showtek al 8 keer dit jaar gehoord en gezien...dus jaquote:Op donderdag 22 november 2007 13:07 schreef MrDice het volgende:
Dat is het nadeel van in het hoge noorden wonen... echt geen zin om elke week 2+ uren te rijden om ergens een vette dj-act te zien. Wat dat betreft hebben jullie het allemaal maar luxe. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan.
Veel plezier Sethje, hopen dat ie zo goed draait als op Qlimax!

Ja dat is waar, ik baal ook dat ik niet in de buurt van Hengelo enzo woon, altijd dikke shit daar en ZAK enzo... maar hier doen we het met de Timeout en Zalinaz enzo..quote:Op donderdag 22 november 2007 13:07 schreef MrDice het volgende:
Dat is het nadeel van in het hoge noorden wonen... echt geen zin om elke week 2+ uren te rijden om ergens een vette dj-act te zien. Wat dat betreft hebben jullie het allemaal maar luxe. Snap dan ook wel dat acts als Showtek kunnen gaan vervelen. Ik zie ze hooguit 4x per jaar, dus daar is niet zoveel mis mee dan.
Dat mag ik hopen jaquote:Veel plezier Sethje, hopen dat ie zo goed draait als op Qlimax!
 lekker setje was dat
 lekker setje was dat

7 December ook een lekkere line upquote:Op donderdag 22 november 2007 13:27 schreef Sethje het volgende:
Ja dat is waar, ik baal ook dat ik niet in de buurt van Hengelo enzo woon, altijd dikke shit daar en ZAK enzo... maar hier doen we het met de Timeout en Zalinaz enzo..

Ik ben erbijquote:Op donderdag 22 november 2007 13:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
7 December ook een lekkere line up

quote:Op donderdag 22 november 2007 14:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ghehe, antwoord is gegeven
Leuk dat jij ook nog leeft
 Ze zou toch niet zomaar Fok!moord plegen zonder het ons te melden??? Zal eens zien of ik IJsmeis kan spotten bij Showtek. Bij Decibel niet gelukt, maar daar liepen ook wel erg veel mensen rond...
  Ze zou toch niet zomaar Fok!moord plegen zonder het ons te melden??? Zal eens zien of ik IJsmeis kan spotten bij Showtek. Bij Decibel niet gelukt, maar daar liepen ook wel erg veel mensen rond...

ijsmeis zie je gauw over het hoofdquote:Op donderdag 22 november 2007 15:16 schreef MrDice het volgende:
[..]

meestal is eht letten op het shirt, dan zie je 1 van jouw shirts blijk jij er niet in te zitten
 meestal is eht letten op het shirt, dan zie je 1 van jouw shirts blijk jij er niet in te zitten  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |