hoi!quote:
Fausto is de hardtrance dj die op Qlimax stond. Faistos is de (nog) relatief onbekende hardstyle DJ. Jonge talentvolle DJ die produceert en draait onder meerdere namen (o.a. frecuencerz - Estilo novo)quote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef 16meter het volgende:
Faistos en Fausto die haal ik altijd door elkaar.
Is die Fausto nou wel of niet hardstyle DJ? Die was ook op InQontrol dacht ik?
Hij is zelf minder van de newstyle maar op Fear draait ie als Frequencerz en draait zodoende meer nrs ala frequencerzquote:Op maandag 19 november 2007 22:59 schreef NLS04 het volgende:
[..]
hoi!![]()
[..]
Fausto is de hardtrance dj die op Qlimax stond. Faistos is de (nog) relatief onbekende hardstyle DJ. Jonge talentvolle DJ die produceert en draait onder meerdere namen (o.a. frecuencerz - Estilo novo)aantal keer live aan het werk gezien al draaide ie toen wel wat minder newstyle dan in zn setjes op Fearfm.
Amen, alhoewel je het niet echt goed kan vergelijken aangezien de dj's die je eerst noemt al heel wat langer meedraaien.quote:Persoonlijk krijg ik steeds meer waardering voor DJ's als Deepack, Luna, Dana en Isaac. Deze DJ's draaien dat wat ze leuk vinden ongeacht welk label en of een plaat al ouder is dan 2 maanden en dat maakt hun setjes tenminste niet zo voorspelbaar. DJ's als the prophet, zany, headhunterz etc. daarvan weetje onderhand gewoon dat ze vrijwel alleen de laatste producties uit de eigen stal zullen draaien.
Geinig nummer zoquote:Op maandag 19 november 2007 19:52 schreef nattermann het volgende:
Waarom is de plaat uit dit filmpje nog niet uit![]()
Nah Deepack is ook al heel wat jaartjes aan de weg aan het timmeren hoor. 2001 kwam de eerste plaat van ze uit. Enige verschil is dat zij niet in de hardcore-scene actief zijn geweestquote:Op maandag 19 november 2007 23:15 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen, alhoewel je het niet echt goed kan vergelijken aangezien de dj's die je eerst noemt al heel wat langer meedraaien.
Dat setje van van Deepack laatst op Fresh.fm.
In de periode 2001-2003 werd je zelfs doodgegooid met hardhouse/hardstyle compilatie-CD's! Bitte ein beat, ID&T Hardhouse, ID&T Hardstyle, Harder Mach, Hardstyle The Ultimate Collection, CD's van feesten, en weet ik wat voor compilaties ik uit die tijd nog in mijn kast heb staan. Wat dat betreft valt het anno 2007 nog wel mee.quote:Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
?
hardstyle compilaties verschijnen volgens mij sinds 2002 op regelmatige basis dus op dat vlak is de hardstyle denk ik niet toegankelijker geworden
de toegankelijkheid is naar mijn mening juist de 2 jaren vergroot door die nieuwe generatie producers met hun blije melodietjes
Was een idee, om een hardstyle top 100 te maken allertijden, maar te weinig interessequote:Op maandag 19 november 2007 19:57 schreef 16meter het volgende:
Hoe zit het met de hardstyle top 50 van 2007 die er zou komen, of was het een top 30?
Misschien grappig om er een paar aparte lijstjes bij te doen, bv slechtste plaat, beste basslijn, beste melodie, mooiste vocal, beste DJ, beste feest.
Dat waren mijn eerste feesten... in Locomotionquote:
Ja, hij noemde Deepack al als een DJ die draaide wat hij lekker vond klinken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Nah Deepack is ook al heel wat jaartjes aan de weg aan het timmeren hoor. 2001 kwam de eerste plaat van ze uit. Enige verschil is dat zij niet in de hardcore-scene actief zijn geweest
quote:Dat waren mijn eerste feesten... in Locomotion
Toen nog met Deaz D, Norman, Charly Lownoise, Gizmo en ga zo maar door
quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hier 1 van mijn filmpjes
Ik durf um hier bijna niet meer te posten, maar doe het toch!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=nGpNi0E1d_0
Vind het stiekum zelfs een lekker nummer worden en zo soft klinkt ie zeker niet...!
Opzeker draaide hij anders. Niet slecht naar promo bedoeld, maar als hij een HS feest afsluit heeft hij toch een aantal altijd dezelfde platen bij. Demons, Up Yours, etc. Het zijn geen slechte nummers, maar om maar weer in de zeikmodus te vallen, het word een beetje standaard hequote:Op dinsdag 20 november 2007 12:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
neophyte draaide toch wle wat andere platen dan promo vorig jaar, ten minste naar wat ik me kan herinneren, ik vond dit jaar heel anders dan vorig jaar qua aflsuiter
Op de DVD van z'n album The Revolutionist legt ie ook uit waarom. Die tracks doen het altijd goed, en het ligt wel redelijk in de lijn van hardstyle. Om van 150 bpm opeens te gaan pompen naar 180 bpm vond ie geloof ik niet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:58 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Opzeker draaide hij anders. Niet slecht naar promo bedoeld, maar als hij een HS feest afsluit heeft hij toch een aantal altijd dezelfde platen bij. Demons, Up Yours, etc. Het zijn geen slechte nummers, maar om maar weer in de zeikmodus te vallen, het word een beetje standaard he
Faistos is van de Frequencerzquote:Op maandag 19 november 2007 21:54 schreef 16meter het volgende:
Faistos en Fausto die haal ik altijd door elkaar.
Is die Fausto nou wel of niet hardstyle DJ? Die was ook op InQontrol dacht ik?
Gewoon er door drukken joh, als er eenmaal een overzicht is en mensen kunnen stemmen dan doen ze het wel. Gemak dient de mens.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Was een idee, om een hardstyle top 100 te maken allertijden, maar te weinig interesse![]()
Improve, dikke tekst, dikke meloquote:Op dinsdag 20 november 2007 07:36 schreef 16meter het volgende:
Listen up, wait and see, is everybody ready to play with me?
Improve yourself, to the beat, don't let it go, just wait and see.![]()
vind de beginmelo heel erg nicequote:Op dinsdag 20 november 2007 13:33 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=nGpNi0E1d_0
Vind het stiekum zelfs een lekker nummer worden en zo soft klinkt ie zeker niet...!
MICquote:Op maandag 19 november 2007 23:17 schreef mstx het volgende:
Frequencerz @ Fear FM
Zentiments @ Fear FM
lsdb was eerderquote:
quote:
Ik zie jou ook altijd op LSDB reagerenquote:
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 20 november 2007 17:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Gewoon er door drukken joh, als er eenmaal een overzicht is en mensen kunnen stemmen dan doen ze het wel. Gemak dient de mens.
Zal eens kijken wanneer ik tijd over heb.
Die van Showtek klinkt idd niet slechtquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:40 schreef MrDice het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=grNwKZjrmqk&feature=related
Brennan Heart![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=YXK7IdATw-U&feature=related
Nieuwe plaat van Showtek?Wat een heerlijk tempo
![]()
Zou wat zijn als ik niet op m'n eigen site zou reageren.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik zie jou ook altijd op LSDB reageren
Ik ga CD spelers kopenquote:Op woensdag 21 november 2007 09:34 schreef NrSiX het volgende:
moet je zeker weten doen! waarom geen cdspelers btw?
Goede beslissing, heb ik zelf ook + 1 ttquote:Op woensdag 21 november 2007 09:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga CD spelers kopen![]()
Alleen nog ff kijken welke
waarom ben je niet aanwezig in het djtopic dan, post eens een plaatje van je eigen settingquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
http://www.technight.fr/vente/images/cdj1000mk3top_large.jpg hier heb ik er 2 van thuis staan
Ga zo door zou ik dan willen zeggen, LSDB is een leuke site. Altijd snel met de FearFM sets e.d.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik niet op m'n eigen site zou reageren.
Dikke shit pik, maar zo duur manquote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
http://www.technight.fr/vente/images/cdj1000mk3top_large.jpg hier heb ik er 2 van thuis staan
Precies.quote:Op woensdag 21 november 2007 15:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik kan het niet opbrengen om er mee leren om te gaan![]()
en ik heb er geen geld voor
dus ik laat het allemaal lekker aan anderen over
je moet jezelf een doel voor ogen stellen als je wel meer wilquote:Op woensdag 21 november 2007 16:04 schreef Pelgrim het volgende:
Ik heb hier ook al een jaar lang twee simpele draaitafels staan en nu met eigen slipmattenMaar draaien lukt nog niet, maar ik neem er de tijd niet voor. Ik draai dan samen met een goede vriend van me, om de kosten ook te delen. Maar het is elke keer meer zuipen dan goed draaien.
hoe duur waren die, volgens mij over de 1000 ofniet??quote:Op woensdag 21 november 2007 12:27 schreef signom het volgende:
Lekker deuntje zekerquote:Op woensdag 21 november 2007 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Zo, die nieuwe Headhunterz vs Wildstylez is ganz geil!![]()
!
http://nl.youtube.com/watch?v=Jk0MBSP-V7c
.
Zeker weten.quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2007 19:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker weten.
K.Y.H.U. (Keep Your Head Up?) van Wildstylez klinkt ook heel lekker trouwens.
Grappig melodietje. Beetje Caribisch.![]()
Clubbin' (op dezelfde vinyl) is eigenlijk nog wel meer beuken.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geweldige track is datFlink beuken, en een heerlijke melodie!
Hot dammit, I just love the way he rocks itquote:Op woensdag 21 november 2007 20:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ja klopt. Prophet draaide hem ook al op DefQon1.
Ja klopt With the hardest coming from The Prophet en dan die kicks.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hot dammit, I just love the way he rocks it
blijft een heerlijke set![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 20:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vind KYHU toch leuker. Dat melodietje doet 't m
Ik denk dat ie ze niet thuis heeft staanquote:Op woensdag 21 november 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe duur waren die, volgens mij over de 1000 ofniet??
quote:01. Technoboy - Into Deep
02. Girls from Hardasia - Little beat more
03. Noisecontrollers - Malboro Man
04. The KGB's - Superdisco
05. Brainkicker & Bassmodulators - Fight the Futher
06. Builder - Her Voice
07. Headhunterz - Digiwave
08. Hunter - I shot the blender
09. Zany & DV8 - Fever
10. A-Lusion - 4 Elements
11. Brainkicker & Bassmodulators - Ring that Shit
12. Blademasterz - Masterblade