Mooi eindelijk eens een discussie
Elke artiest gaat vervelen als je hem te vaak ziet binnen een korte tijd, de kunst als artiest is om dit te voorkomen door veel verschillende nrs te draaien. wanneer je je dan zoals showtek al beperkt tot eigen nrs dan gaat het snel vervelen, dat snap ik.
Ik denk dat showtek net zoiets is als the matrix ( van die film hou je of je haat hem), dit is volgens mij bij showtek ook zo want of je houdt van die wat zachtere platen die ze toch doorgaans maken in hun welbekende stijl, of je moet er niets van hebben en gaat toch meer voor het stevige ragwerk.
op Qlimax was ik blij dat ze weinig eigen nrs draaiden. al was de FTS remix zeker lekker en zo waren er nog een paar.
Zany is op dit moment zo hot dat hij overal staat dus begint hetzelfde te gebeuren als bij showtek, kijk maar naar boy's reactie. Zany gaat toch al een beetje showtek achterna want ook van Zany komt een Album uit, dus het wachten is nog op een world tour.
Maar van Zany pikt men het nog omdat hij hardere platen maakt en Nederland wil nou eenmaal steeds harder, maar de vraag is hoe lang gaat dit nog verder zo.
Het riekt toch allemaal een beetje naar commercie niet meer plaatjes maken omdat je inspiratie kwijt moet en het mooi vindt om het publiek los te zien gaan, maar toch een beetje plaatjes maken die goed verkopen.
nadeel hiervan is dat ook het volk wat er op de feesten afkomt veranderd ik zag tijdens showtek bijv allerlei mensen naar voren lopen die bij headhunterz heeeel snel weer terug naar achter gingen.
Je krijgt steeds meer klootjesvolk,stilstaners of hoe je ze ook wil noemen puur omdat de hardstyle tegenwoordig makkelijk toegankelijk is, je koopt hardstyle tegenwoordig gewoon op compilatie CD's in de winkel

Dus ik steun de opmerking hierboven over deepack en luna dat deze mannen het niet echt doen voor de poen, maar gewoon lekker platen draaien die zij leuk vinden; oud of nieuw het maakt niet uit, als er maar sfeer is.
En daarom heb ik ook zin in Qrimetime omdat ik verwacht dat er daar toch meer de liefhebbers op afkomen

en daarom vind ik feestjes als audio attack zo vet, daar komen liefhebbers

zo nu heb ik eigenlijk nog niets toegevoegd aan deze discussie behalve een lange post