abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 november 2007 @ 12:34:58 #26
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54714158
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:33 schreef Pittie het volgende:
Dat nummer uit de topictitel is die al ergens te krijgen?
Volgens mij niet...
  maandag 19 november 2007 @ 12:38:37 #27
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54714246
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:33 schreef Pittie het volgende:
Dat nummer uit de topictitel is die al ergens te krijgen?
Nee, in de liveset van D&S.. Verder word hij ook niet uitgebracht omdat die vocal niet te clearen valt van Within Temptation.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 19 november 2007 @ 12:47:13 #28
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54714472
quote:
Op maandag 19 november 2007 12:38 schreef Sethje het volgende:

[..]

Nee, in de liveset van D&S.. Verder word hij ook niet uitgebracht omdat die vocal niet te clearen valt van Within Temptation.
Shame... want hij is wel leuk
  maandag 19 november 2007 @ 13:21:58 #29
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_54715191
Suggesties voor in de OP:
TT = D-Block&S-te-Fan - War coz I'm hard
* Da_Ripper acht zichzelf ook een Hardstyle Liefhebber
Wat je vindt, ...
  Redactie Frontpage maandag 19 november 2007 @ 13:41:52 #30
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_54715586
Filmpje toegevoegd Thx.

is da_rippah weer een ander of gewoon een tikfout en stond je dr dus al in of niet?
pi_54716464
Damn Qlimax was vet zeg... volgend jaar zeker weer. De lichtshow, de keiharde beats gewoon perfect eigenlijk he
  maandag 19 november 2007 @ 14:37:47 #32
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_54716826
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:41 schreef PartyAnimal87 het volgende:
is da_rippah weer een ander of gewoon een tikfout en stond je dr dus al in of niet?
Nee, is iemand anders, en aangezien ik me later heb aangemeld ben ik de echte ripper
Wat je vindt, ...
  maandag 19 november 2007 @ 14:51:35 #33
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54717131
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:37 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Nee, is iemand anders, en aangezien ik me later heb aangemeld ben ik de echte ripper
The Real Ripper
pi_54717918
quote:
Op zondag 18 november 2007 22:55 schreef renz0r het volgende:

Drugs: Fuck, wat een op 1 gehoopt pillen slikkend hoopje man! Veel spacende mensen en dealende mensen gezien!
hehe ik vond het juist het tegenovergestelde. okay, je ziet altijd wel mensen lopen die vh pad af zijn maar op qlimax vond ik iedereen er relatief nuchter bijlopen
pi_54718271
War coz i'm hard. bombbbbb
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 19 november 2007 @ 15:47:24 #36
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54718351
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:27 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

hehe ik vond het juist het tegenovergestelde. okay, je ziet altijd wel mensen lopen die vh pad af zijn maar op qlimax vond ik iedereen er relatief nuchter bijlopen
ik wou net zeggen dan was Thrillogy 100x erger
  maandag 19 november 2007 @ 15:53:23 #37
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_54718465
Als iedereen hier nogmaar een beetje blijft klagen op showtek wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om nog eens mijn gal te spuwen op de goedkope troep van headhunterz...

Ojah tvp!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 19 november 2007 @ 15:54:51 #38
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54718482
saaitek

nee maar ff seriues, Headhunterz moet ook op gaan letten dat hij niet teveel in herhaling valt máár 9 vd 10 showtek producties zijn saai en te soft, uitzonderingen daargelaten ( early soundz,save the day).

Headhunterz producties daarentegen zijn idd niet vernieuwend (vooral de laatste paar) maar wel dik omdat hij gewoon garant staat voor zwaar dikke kicks waar de gebroeders Janssen nog niet over mogen dromen.

[ Bericht 96% gewijzigd door Sethje op 19-11-2007 16:04:10 ]
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_54718931
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als iedereen hier nogmaar een beetje blijft klagen op showtek wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om nog eens mijn gal te spuwen op de goedkope troep van headhunterz...

Ojah tvp!
Heeft gewoon een herkenbare sound. Maar het begint allemaal te veel op elkaar te lijken. Vooral de kick en de vocal komt nou te vaak terug. Maar als HH draait, draait ie wel vernieuwend. Dat kun je van Showtek niet zeggen. De laatste keren dat ik ze gehoord heb leek het allemaal verdacht veel op elkaar.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 19 november 2007 @ 16:21:47 #40
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_54718968
prophet vs Zany liveset gaat in ieder geval gereleased worden via the prophet staat op zijn site
er staat ook oop dat ze gepland stonden voor 1.30 uur en maar een uur en een kwartier hebben gedraaid, hmm even denken welke 2 andere artiesten hebben teveel tijd gekregen ( naar mijn mening) owja wacht ik weet het al Showtek

maar goed punt over headhunterz is zeker genoteerd, hij meot weer eens een totaal andere plaat uitbrengen dan iemand van hem verwacht
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  maandag 19 november 2007 @ 16:22:36 #41
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_54718998
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
saaitek

nee maar ff seriues, Headhunterz moet ook op gaan letten dat hij niet teveel in herhaling valt máár 9 vd 10 showtek producties zijn saai en te soft, uitzonderingen daargelaten ( early soundz,save the day).

Headhunterz producties daarentegen zijn idd niet vernieuwend (vooral de laatste paar) maar wel dik omdat hij gewoon garant staat voor zwaar dikke kicks waar de gebroeders Janssen nog niet over mogen dromen.
Droomden ze dr maar over, dan werd het misschien nog wat
  maandag 19 november 2007 @ 16:24:07 #42
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_54719036
quote:
Op maandag 19 november 2007 15:54 schreef Sethje het volgende:
saaitek

Grotendeels mee eens, maar dan nog word er te overdreven over showtek gedaan... je had ook de mensen hier vorig jaar rond deze tijd moeten horen over bijvoorbeeld fts...Dat destijds gewoon een heerlijke plaat was. Niet te vergeten het defqon anthem dat naar mijn mening een van de betere anthems is. Nu snap ik het hele punt van die remix uberhaupt al niet? Zany maakt een voor mij soort gelijke remix van nothing else mathers en je hoort veel minder geklaag... Technoboy maakt een remix van zon oud nr... Mensen hier vinden het zelfs mooi... Alsof het niet genoeg is maakt zany zelfs al zijn tweede domme remix in de zin van 342.000 (of wtf ook ;-) )...
Erg jammer dat met een gekleurde bril naar dingen kijken en de meut die elkaar maar gewoon een beetje napraat.

Njah van en dat softe, dat klopt opzich ook wel magoed dat is gewoon een kwestie van smaak. Bovendien is showtek hierdoor dan ook een van de weinigen die hardstyle niet aan het verkrachten is... Dit doen men door 1 vooral hun eigen shit te draaien... Of je het nu wel of niet mee eens bent, hiermee maken ze wel een statement. Ze begrijpen zelf ook wel dat het hierdoor niet "spannender" word om showtek te zien, maar gaan er toch principiel aanstaan. 2 Gaat men dus niet mee in de trent van het steeds maar harder proberen te maken van de hardstyle. Want laten we nu niet doen of showtek geen harde muziek kan maken kijk alleen al naar Duro met platen als cocaine motherfucker en oldschool bla bla bla...Men blijft gewoon het meest bij het concept dat ik nu juist zo kan waarderen. Hardstyle zoals hardstyle eens bedoeld was... Dus toch nog zoveel mogelijk de volle kicks, die juist het verschil met hardcore maken.

Njah ik ga er eigenlijk veel te serieus op in, maar ik vind het gewoon flauw om via slappe geintjes als saaitek deze naar mijn mening top producers tekort te doen.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  maandag 19 november 2007 @ 16:50:13 #43
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54719374
Zit ook wat in, Colour of the harder styles vind ik echt een vette plaat. Evenals Oldschool Phenomenom.
FTS vond ik op het begin echt wel vet maar die is echt kapot gedraaid. Zelfde geld voor Nothing Else Matters. Die 348.000 vind ik ook niet bijzonder. Ik vond zowiezo dat Zany teveel produceert. Beter maar 1 plaat in de 3 maanden die megadik is, dan steeds van die "halve" nummers als Annialating, Fever etc.

En verder ishet een verschil van smaak idd. Bij showtek kun je gewoon voorspellen wat je gaat horen zeg maar, dat vind ik een slechte eigenschap. Al is dat bij D&S bijvoorbeeld ook wel zo maar die draaien zwaar nieuwe shit altijd waardoor dat (in mijn ogen) niet vervelend is. Zelfde geldt voor HH, maar wat ik hierboven ook al zei, hij moet dalijk wel weer met een echt supervette release komen. Maar net als Blame it on the muzic vind ik echt wel een topper.

En dat nummer van Status Quo, Whatever you want, geremixed door TBY is echt zwaar drama wat een veel te vorlijke eentonige kutplaat.
Mijn party reviews
pi_54719380
quote:
Op maandag 19 november 2007 16:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

- statement -

Njah ik ga er eigenlijk veel te serieus op in, maar ik vind het gewoon flauw om via slappe geintjes als saaitek deze naar mijn mening top producers tekort te doen.
Hey, ik ben eens blij dat er een serieuze discussie ontstaat.

Maar ik heb het ook niet meer op Zany, hij heeft nou ook het nummer 348.000. Nou als er 1 plaat verdomd veel lijkt op " nothing else matters" dan is het deze wel. Ik vind het jammer dat sommige nummers zo simpel geremixt worden. Het lijkt erop alsof dj's bijna geen moeite doen. Dj's moeten zo snel mogelijk nieuwe nummers uitbrengen om vernieuwend te zijn voor het publiek. Ik snap dat niet. Ik heb genoten toen Luna in OUtland gewoon nummers uit 2005 draaide. Heerlijk vond ik dat.

Precies wat de grote dj;s ook in het boekje vermeldde wat je kreeg bij afloop van qlimax. Het gaat gewoon allemaal snel in Nederland. Het moet meteen hard zijn. Ik hoop echt dat ze wat rustiger aan gaan doen en niet constant hun eigen producties gaan draaien die net uit de computer komen rollen.

En ik heb het meeste gevoel dat Zany en Showtek dit alle drie doen. Daardoor heb ik het op dit moment echt niet zo meer op Zany. Ik ben dan nog wel groot fan van ' m. Heb 3 t-shirts van ' m, maar op dit moment blijven ze nog lekker ff in de kast.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_54719464
quote:

[..]

Verhaal
Ik vind dat je wel gelijk hebt wat betreft Showtek en hun statement over de muziek. Ze hebben gezegd dat ze alleen maar eigen meuk gaan draaien en doen dit voornamelijk ook. (Misschien gaat het wel een trend worden en gaan er meer volgen??)
En over de nummers, tja er worden toch ook genoeg posts gemaakt met nummers van showtek die wel goed zijn en tja sommige nummers gaan op elkaar lijken ja. Een vernieuwd iets verzinnen is niet zo makkelijk als je denkt. In dit opzicht gaat HH erg veel op Showtek lijken, ook soms weinig vernieuwends. Lekkere beats, maar toch weer diezelfde sampeltjes.

Showtek bashen is iig erg 'makkelijk', omdat hun sets (en nummers) idd erg veel op elkaar lijken (krijg je ervan als je alleen je eigen nummers draait, in dat geval is mijn Queen collectie (21 cd's) ook erg saai, eentoning, sommige nummers komen daar ook erg vaak terug).

Ik vind trouwens dat een hoop DJ's vaak schuldig zijn aan 'saaie' sets hoor, maar ja dat krijg je ervan als je ze te vaak ziet
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 19 november 2007 @ 16:59:50 #46
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54719503
Ik heb Zany nu laatste maanden gezien op Decibel, Euphoria, Reset en nogmaals Euphoria.

Decibel was zwaar dik, vette afwisseling met op dat moment nieuwe nummers ( RWU,Crump,Take on my bootleg) maar daarna bij Euphoria,Reset en Euphoria was het gewoon bijna hetzelfde, ik kreeg er het "Showtek-gevoel" van die dat mij eerder geflikt hebben. Hij wist die 3x als aflsuiter totaal geen sfeer te brengen,w ist niet de nummers te draaien die het publiek graag wilde horen, en bleef hangen in zijn "Zany-saaie-beukstijl" alleen maar van die Annihaliting nummers..echt zo boring. En dan loopt ie in dat Qlimax boekje te zeuren dat er hardcore word gedraaid terwijl hij er zelf net zo hard aan meedeed bij 24 en RESET, ben dan ook principieel en draai alleen HS.
Mijn party reviews
pi_54720459
trouwens ik vond die controle wel erg slim zaterdag, denk je dat je "binnen" bent, staat er beneden bij die trap nog een drugshond die elke 5min. er wel een aantal mensen tussenuit pakte.
  maandag 19 november 2007 @ 17:59:08 #48
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_54720565
Nou zo slim vond ik het niet, zodra ik die hond zag gewoon de andere trap genomen
Wat je vindt, ...
pi_54720671
oh ik dacht dat er bij die andere trap ook één stond, naja dan was het iets minder slim, maar desondanks werden er toch erg veel mensen gepakt door die hond
  maandag 19 november 2007 @ 18:13:15 #50
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_54720870
quote:
[..]
Zany maakt een voor mij soort gelijke remix van nothing else mathers en je hoort veel minder geklaag...
Ja maar die plaat zit tenminste wel goed in elkaar
quote:
Bovendien is showtek hierdoor dan ook een van de weinigen die hardstyle niet aan het verkrachten is...
Pardon? Herinnert u zich nog Puta Madre, Green Stuff, FTS, Wonderfull Days? Allemaal plaatjes die zomaar in de top 40 terecht hadden kunnen komen.. En wat gebeurde er met de hardcore en jumpscene toen deze in de top 40 terechtkwamen?
quote:
Dit doen men door 1 vooral hun eigen shit te draaien... Of je het nu wel of niet mee eens bent, hiermee maken ze wel een statement. Ze begrijpen zelf ook wel dat het hierdoor niet "spannender" word om showtek te zien, maar gaan er toch principiel aanstaan.
Zou jij naar een concert gaan van een band gaan waar ze iedere keer: Precies dezelfde songs spelen, precies dezelfde voetstappen zetten elke keer dezelfde versies spelen, geen extra show-dingen doen etc.? (wilde al U2 aanhalen als voorbeeld maar dat kan ik als U2 liefhebber beter niet doen, ow wacht ik heb alle U2 albums dus eigenlijk zou ik dat ook eentonig moeten vinden...)
quote:
2 Gaat men dus niet mee in de trent van het steeds maar harder proberen te maken van de hardstyle.
Hoeft ook niet, kijk maar naar A-lusion's Perfect It... Enige verschil is dat A-lusion tenminste nog andere kicks gebruikt in de nummers en iets wat bij het nummer past en niet constant dezelfde kick gebruikt.
quote:
kijk alleen al naar Duro met platen als cocaine motherfucker en oldschool bla bla bla...Men blijft gewoon het meest bij het concept dat ik nu juist zo kan waarderen. Hardstyle zoals hardstyle eens bedoeld was... Dus toch nog zoveel mogelijk de volle kicks, die juist het verschil met hardcore maken.
Vette plaat maar stamt alweer uit een paar jaar terug dus geen wonder dat het zo klinkt .
quote:
Zie bovenstaand waarom ik de naam Saaitek wel kan waarderen

Oja en TVP
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')