Dit kanaal is niet +i.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:21 schreef teh_m0nkey het volgende:
Bleekwater is net naar Groningen verhuisd om te studeren, doe hem eens een uitnodiging voor deze topic.
Datquote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef Grulez het volgende:
mooie tt
Hetzelfde had ik ook... Ik ging uit huis, en niet lang daarna, gingen mijn ouders ook verhuizen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:24 schreef teigan het volgende:
Raar is dat hè Grulez..
Mijn ouders zijn een jaar of 3 geleden verhuist uit het huis waar ik vanaf mijn vierde gewoond heb, en waar mijn moeder is opgegroeid, en het is toch wel heel vreemd dat dat nu niet meer hun huis is..
Altijd hollen of stilstaan hier.. om 4 uur met een pakketje bij mij komen terwijl ze weten dat de pakketenboer om 3 uur zn zut op haaltquote:
Het hoeft deze keer niet in je sig hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Dit keer is het de beurt aan Finland.
2e keer dat dit op die school gebeurt.
Dat plaatje is er door een FA Dagonet uitgehaald.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het hoeft deze keer niet in je sig hoor
Wehehe.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat plaatje is er door een FA Dagonet uitgehaald.
Hahaquote:
Bluf als je 'em terugzetquote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha
Mja, vond t beetje nutteloos dattie eruit werd gehaald, er worden vaak genoeg zulke dingen gepost, maar ach. Ik laat t maar.![]()
En wattan als ik het doe?quote:
Ik gok eentje van 48 uur. Maar kan ook een waarschuwing via PM worden, als je die nog niet al hebt gehadquote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En wattan als ik het doe?![]()
Zou ik dan een ban krijgen denk je?![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok eentje van 48 uur. Maar kan ook een waarschuwing via PM worden, als je die nog niet al hebt gehad
Nijntje pwnd die gasten gewoon.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Btw, nee ik heb nog geen waarschuwing gehad.
Hij was ineens vervangen door nijntje. (![]()
)
Maar..quote:
Dat misschien wel. Maar ze zijn in ieder geval intressanter dan dat Nijntje-figuur.quote:
Die gedachtengang interesseert mij ook enorm, maar om ze nou extra onverdiende aandacht te geven door ze in mn sig te plaatsen? Neh.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar ze zijn in ieder geval intressanter dan dat Nijntje-figuur.![]()
Gedachtengang enzulks![]()
Welkom dan maar.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef FoRAiN het volgende:
Goeiedag!
Ik loop al "lang" op Fok rond en wist niet eens dat er een Stad topic was :|
Tjaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die gedachtengang interesseert mij ook enorm, maar om ze nou extra onverdiende aandacht te geven door ze in mn sig te plaatsen? Neh.
Mss bezoek ik het Minerva wel eens.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef nietzman het volgende:
Je weet hoe het afliep met de vorige gozert die rondliep met een morbide fascinatie voor die twee hè?
Welkomquote:Op woensdag 7 november 2007 21:16 schreef FoRAiN het volgende:
Goeiedag!
Ik loop al "lang" op Fok rond en wist niet eens dat er een Stad topic was :|
Oh, daar verdwaal je zodra je twee deuren doorbent, daar maak ik me niet zoveel zorgen over.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mss bezoek ik het Minerva wel eens.![]()
![]()
![]()
Ik onderzoek natuurlijk wel eerst de boel he.quote:Op woensdag 7 november 2007 21:58 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh, daar verdwaal je zodra je twee deuren doorbent, daar maak ik me niet zoveel zorgen over.
Ja, wel okay. Blijf lekker bezig de afgelopen tijd.quote:
Gaat goed hoor!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey CZ., hoe gaat het met jou en TheSorrow? Zie 'm nooit meer hier!
Gelukkig! En tssk op dat laatste.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaat goed hoor!
Vrijdagavond issie hier weer t/m zondag!![]()
Hij vind deze reeks niet zo geweldig![]()
![]()
Ja dikke vette Tsssk mag wel gezegd wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gelukkig! En tssk op dat laatste.
Wij zien elkaar komend weekend niet..
NOG meer in de UNIbieb?quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat ik harder moet werken aan m'n scriptie.
Het kan, ongelooflijk maar waar.quote:
Ja wel goed, volgens mijn berekening moest ik wel een voldoende hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
@Bob.: Hoe ging je tentamen?
Goed ideequote:Op woensdag 7 november 2007 23:35 schreef nietzman het volgende:
Zullen we een duim-clubje oprichten?
Altijd die Nietz weer he.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
Dat Nietzman vergeet het clubje op te richten?
ik heb maandag ook een toets maar geen tijd om te leren door de feestjesquote:Op woensdag 7 november 2007 23:39 schreef Grulez het volgende:
Morgen ook maar weer aan de studie... wellicht.
Prioriteiten stellen pop... Liefde gaat vóór leren.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat ik harder moet werken aan m'n scriptie.
Eerst foto's,dan aankleden.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar ik ga me nu even aankleden anders kom ik straks te laat en dat moeten we niet hebben.
Dankjequote:Op donderdag 8 november 2007 09:27 schreef teigan het volgende:
Succes ChipsZak.
Helaas ik ben al aangekleed.quote:
Een aSj-badjas lijkt me uitermate puikend.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Helaas ik ben al aangekleed.
En ik denk niet dat je mijn badjas had willen zien.![]()
Al issie wel erg tof, met zn neon-groenheid met neonblauwe koeienvlekken.
Ik vind die docent zooo schattig.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP, bijgelezen enzo
Straks college samen met DaD
Hoogkerk, om precies te zijn is mn adres Sterf 666quote:Op donderdag 8 november 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Heee Dangel, meid, waar woon jij dan in Groningen
Dit weekend word ook enorm kut hoor, zonder hemquote:Op donderdag 8 november 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind die docent zooo schattig..
En Alex, door nu even een weekendje over te slaan ben ik straks waarschijnlijk weer veel relaxter, wat Do2 ook ten goede komt. De afgelopen twee weken waren zooo kut..
Oh, Ik woon aan de pwnd l33tquote:Op donderdag 8 november 2007 11:33 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoogkerk, om precies te zijn is mn adres Sterf 666
En we zijn nog bijna even oud ook! N3uken?quote:
Maar ik ben bang voor je ware 'ik' heb ik het ideequote:Op donderdag 8 november 2007 11:36 schreef Dangel het volgende:
[..]
En we zijn nog bijna even oud ook! N3uken?
Terwiojl deze account juist mn evil ik isquote:Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik ben bang voor je ware 'ik' heb ik het idee![]()
Da's nie woarquote:Op donderdag 8 november 2007 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Terwiojl deze account juist mn evil ik is
Het 17-jairge krasmeisje ' Dangel' woont op de Veluwequote:Op donderdag 8 november 2007 12:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's nie woar!! Er zal vast wel een beetje 'Fries' in je zijn
Ik dacht in de omgeving van Ljouwert?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het 17-jairge krasmeisje ' Dangel' woont op de VeluweEn haar vriend Unimog in Stadskanaal.
Op de fiets?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef Dangel het volgende:
plezierritje van vanmiddag gaat niet door.
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de fiets?!
Fiets kapot?
Lullig men
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lala.
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijken
Klopt. Te weinig bedrijfswagens momenteel, door verschillende oorzaken.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me wel op dat ritjes van de zaak bij jou heel vaak op het laatste moment niet doorgaan
Ik laat mn alter ego rijdenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)quote:Opdonderdag 8 november 2007 13:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?
*proest*quote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)
Die ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die jongen die al PTA mod was voordat ie een rijbewijs had?
zelf deo opspuiten is meestal een goede hintquote:Op donderdag 8 november 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je uit bent geweest, dan is het toch niet zo raar om daarna even te gaan douchen?
De jongen naast mij had dat overduidelijk niet gedaan....
Ik heb er vandaag vanaf 1 uur weer een stuk of 400 woorden bijgetypt, nu nog even tekst voor een ander college doorlezen en dan ga ik ook soggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
Ha die heb ik ooit gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.quote:
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.
En niet overdrijven he..
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.quote:
Dat doe ik al voor de 3e dag op rijquote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
* Peterselieman gaat naar de site van de UK en zoekt het stukje opquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Laat ze maar lachen, ik weet beterquote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.
Ik ga weer even verder lezen over sociale stratificatie!
Niet echt fijn nee.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
2e keer deze week dat hier thuis de bom is gebarsten.![]()
Nee vanavond, ze hebben zelfs de Maaslandkering dicht gegooit, en dat is voor het eerst dat het nodig is en ze hebben langs de hele kust bewaking en de laatste keer dat dat was was in 1976. Vandaag iets in combi met springtij ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goedquote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Dank je.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Wonen in een huis met heel oude bomen er omheen + storm.quote:
Sommige mensen zouden dat een probleem noemenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg overal zin in sex van.
Zolang ik me nog keurig inhoud is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat een probleem noemen
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Je bent een held.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zo. Bob. via de PM even een eindje op weg geholpen bij het leren voor een tentamen.
Ik kan maar 1 ding tegelijk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu msn nog.
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb internet gefixt!
Zoveel haast leken ze nu ook weer niet te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom doet fok! het wel en msn niet? Ik heb 't liever andersom..
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
Helaas Alex. Het barrel is al weg.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...
Anne.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn vroegere allerbestest vriendin, die in Limburg woont, zegt dat ze me graag weer wil zien!![]()
Anne inderdaad.quote:
Terwijl er een bok/geit is gemaakt op de voorkant van die kroeg/café/ding.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:23 schreef Grulez het volgende:
Was lekker in t zwarte schaap.
Tof. Waar heb ik dat aan te danken?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je krijgt de groetjes van Tjebbe.
Ja geen idee. Ik kom er ook niet echt achter.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof. Waar heb ik dat aan te danken?
Tsja...quote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Terwijl er een bok/geit is gemaakt op de voorkant van die kroeg/café/ding.
Dat heb ik nooit gesnapt.
Rare jongen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik kom er ook niet echt achter..
Ja, jij mag ook wel slapen hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 22:30 schreef nietzman het volgende:
Ik ook?
Armpjes om je spice girls cd heen slaan, die beschermen je wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Ik durf niet meer alleen.
Ik kan TARA ook niet uitlenen, want ik wul ook niet alleenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:08 schreef nietzman het volgende:
Ik durf niet meer alleen.
Gehehequote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Armpjes om je spice girls cd heen slaan, die beschermen je wel.![]()
Bruut.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Peterselieman het volgende:
Kan er niet meer van maken helaas![]()
Ik wou even testen of je ook met hangende pootjes terug zou komen!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef Bob. het volgende:
He Nietz, lang niet gesproken.
Ik doe niet aan hangende pootjes.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik wou even testen of je ook met hangende pootjes terug zou komen!
heej, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zoveel haast leken ze nu ook weer niet te hebben![]()
Goed! Heerlijk geslapen, en over 3,5 uur al weekendquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:00 schreef Bob. het volgende:
Ochtendvrolijkheid, heb ik wel vaker last van.
En hoe gaat het met jou deze ochtend Dangeltje?
Mooie ochtend dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Goed! Heerlijk geslapen, en over 3,5 uur al weekendMn huis enauto hebben destorm overleefd en zo
Dus ik ben ook vrolijk
Fotoooooooooooquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mooie ochtend dan.![]()
Ik ben ook extra gelukkig want ik heb mijn neger-met-afro shirtje terug gevonden.
pfff.. ik wou dat ik dat had... viel uiteindelijk pas om half 4 in slaap.. en om 7 uur ging de wekker weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:00 schreef Bob. het volgende:
Ochtendvrolijkheid, heb ik wel vaker last van.
brakkende gaarheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
pfff.. ik wou dat ik dat had... viel uiteindelijk pas om half 4 in slaap.. en om 7 uur ging de wekker weer![]()
Op de foto lijkt het wel zo, maar, dat is toch hip?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:14 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt alleen wel een beetje te kort geworden.![]()
Tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:14 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt alleen wel een beetje te kort geworden.![]()
Ben je zo lang?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:16 schreef Bob. het volgende:
Dus of hij is gekrompen door een jaar in mijn kast te liggen. Of ik ben weer gegroeid. Goh. Dan moet nu ondertussen wel de 2 meter halen.![]()
Ja, en dat is vooral koud. Daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het wel zo, maar, dat is toch hip?. Weekend.
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.quote:
Langer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Langer!
En nu ga ik weer even een tentamentje maken, dagdag.![]()
Alweer?quote:
Nope, ben elke vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, en dat is vooral koud. Daar ben ik niet zo'n fan van.![]()
En hoef je niet te werken vandaag?![]()
Wij zijn pas geleden voorzienquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog interesse in een bank?
Gratis af te halen bij ons vanaf hopelijk volgende week...
Moet daar wat doen voor de afstudeeropdracht. En aangezien het concept maandag ingeleverd moet worden, begint het allemaal een beetje krap te worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Wat ga je in Winschoten doen dan?
Schuldig voelen omdat je een keertje wat langer slaaptquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen tot kwart voor 9 en nu voel ik me schuldig dat ik pas om 10 uur in de ub zat..
Klein sadistje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:25 schreef Renesite het volgende:
Vrolijk word je als je op eens een stortbui buiten hoort los gaan en je de schoolkinderen hoort schreeuwen en gieren omdat ze zeike nat worden
Compassie, compassie, compassie [/mantra].quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schuldig voelen omdat je een keertje wat langer slaapt
Jij hebt ook niet een weekend met je vriendin afgezegd om te kunnen studeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar heb ik nou helemaal geen last van, he.
Was op de Iepenlaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:02 schreef teigan het volgende:
[..]
heej, heb ik wat gemist?
Was dat mij mijn flatjes? Of was het op de Iepenlaan?
Het zou pas raar zijn als ik me niet schuldig zou voelen, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat je je tegenover mij schuldig voelt?
Je hebt iets langer op bed gelegen, lief. Je bent niet 2 dagen wezen stappen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als ik me niet schuldig zou voelen, toch?
Ook over het afzeggen an sich.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt iets langer op bed gelegen, lief. Je bent niet 2 dagen wezen stappen.
Niets om je schuldig over te voelen, dus.
Vind het ook geen stijlquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen tot kwart voor 9 en nu voel ik me schuldig dat ik pas om 10 uur in de ub zat..
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis maar dat kan niet.
Ik heb zin om heen en weer over de afsluitdijk te gaan nuquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is met jouw auto in ieder geval een heel avontuur
Ga vanavond misschien met de auto naar Limburg, ach het is geen Polen maar ze spreken er ook raar en het is ook heuvelachtig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?
terugweg was tof![]()
Woei alle kanten op
Je zal met dit weer maar naar Polen moeten rijden zeg
Ik zou via Limburg naar Polen, aangezien mn reisgenote daar woontquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga vanavond misschien met de auto naar Limburg, ach het is geen Polen maar ze spreken er ook raar en het is ook heuvelachtig...
Zou je der heen maar ga je om een of andere reden niet, sorry lees niet alles!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou via Limburg naar Polen, aangezien mn reisgenote daar woont
Ik ben ook niet naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?
terugweg was tof![]()
Woei alle kanten op
Je zal met dit weer maar naar Polen moeten rijden zeg
Dan moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin om heen en weer over de afsluitdijk te gaan nu
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou je der heen maar ga je om een of andere reden niet, sorry lees niet alles!
Het maakt mij niet uit waar je naar toe gaat, jij weet wat de goede kant op is. Wees tevreden met je keuzes.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ook niet naar huis gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |