Ik dacht in de omgeving van Ljouwert?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het 17-jairge krasmeisje ' Dangel' woont op de VeluweEn haar vriend Unimog in Stadskanaal.
Op de fiets?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef Dangel het volgende:
plezierritje van vanmiddag gaat niet door.
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de fiets?!
Fiets kapot?
Lullig men
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lala.
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijken
Klopt. Te weinig bedrijfswagens momenteel, door verschillende oorzaken.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me wel op dat ritjes van de zaak bij jou heel vaak op het laatste moment niet doorgaan
Ik laat mn alter ego rijdenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)quote:Opdonderdag 8 november 2007 13:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?
*proest*quote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)
Die ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die jongen die al PTA mod was voordat ie een rijbewijs had?
zelf deo opspuiten is meestal een goede hintquote:Op donderdag 8 november 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je uit bent geweest, dan is het toch niet zo raar om daarna even te gaan douchen?
De jongen naast mij had dat overduidelijk niet gedaan....
Ik heb er vandaag vanaf 1 uur weer een stuk of 400 woorden bijgetypt, nu nog even tekst voor een ander college doorlezen en dan ga ik ook soggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
Ha die heb ik ooit gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.quote:
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.
En niet overdrijven he..
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.quote:
Dat doe ik al voor de 3e dag op rijquote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
* Peterselieman gaat naar de site van de UK en zoekt het stukje opquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Laat ze maar lachen, ik weet beterquote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.
Ik ga weer even verder lezen over sociale stratificatie!
Niet echt fijn nee.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
2e keer deze week dat hier thuis de bom is gebarsten.![]()
Nee vanavond, ze hebben zelfs de Maaslandkering dicht gegooit, en dat is voor het eerst dat het nodig is en ze hebben langs de hele kust bewaking en de laatste keer dat dat was was in 1976. Vandaag iets in combi met springtij ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goedquote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Dank je.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Wonen in een huis met heel oude bomen er omheen + storm.quote:
Sommige mensen zouden dat een probleem noemenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg overal zin in sex van.
Zolang ik me nog keurig inhoud is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat een probleem noemen
quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Je bent een held.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zo. Bob. via de PM even een eindje op weg geholpen bij het leren voor een tentamen.
Ik kan maar 1 ding tegelijk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu msn nog.
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb internet gefixt!
Zoveel haast leken ze nu ook weer niet te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom doet fok! het wel en msn niet? Ik heb 't liever andersom..
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
Helaas Alex. Het barrel is al weg.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...
Anne.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn vroegere allerbestest vriendin, die in Limburg woont, zegt dat ze me graag weer wil zien!![]()
Anne inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |