Ik dacht in de omgeving van Ljouwert?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Het 17-jairge krasmeisje ' Dangel' woont op de VeluweEn haar vriend Unimog in Stadskanaal.
Op de fiets?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef Dangel het volgende:
plezierritje van vanmiddag gaat niet door.
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de fiets?!
Fiets kapot?
Lullig men
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijkenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lala.
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, in de auto van de zaak. Beide onderwegvoor een andere klus. Mn chef is nu met een ambu weg, daar mag ik niet in rijden.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef Dangel het volgende:
[..]
memo aan mezelf, straks edithistorie bekijken
Klopt. Te weinig bedrijfswagens momenteel, door verschillende oorzaken.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me wel op dat ritjes van de zaak bij jou heel vaak op het laatste moment niet doorgaan
Ik laat mn alter ego rijdenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
17-jarige meisjes mogen helemaal niet autorijden, foeifoei.![]()
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)quote:Opdonderdag 8 november 2007 13:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het niet voor niks heeft weg gehaald, dus waarom?
*proest*quote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Because I caaaaaan. EN als Tineke niet wil dat ik het lees, dan laat ze me dat wel weten van te voren, en zal ik het dus ook niet lezen:)
Die ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die jongen die al PTA mod was voordat ie een rijbewijs had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |