zelf deo opspuiten is meestal een goede hintquote:Op donderdag 8 november 2007 15:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je uit bent geweest, dan is het toch niet zo raar om daarna even te gaan douchen?
De jongen naast mij had dat overduidelijk niet gedaan....
Ik heb er vandaag vanaf 1 uur weer een stuk of 400 woorden bijgetypt, nu nog even tekst voor een ander college doorlezen en dan ga ik ook soggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
Ha die heb ik ooit gezienquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.quote:
Ik overdrijf nietquote:Op donderdag 8 november 2007 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ja, daar komen we allemaal wel eens, bij tijd en wijle.
En niet overdrijven he..
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.quote:
Dat doe ik al voor de 3e dag op rijquote:Op donderdag 8 november 2007 16:00 schreef Grulez het volgende:
Ff soggen zonder studieverplichtingen...
* Peterselieman gaat naar de site van de UK en zoekt het stukje opquote:Op donderdag 8 november 2007 16:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand de nieuwe UK al gelezen? De Kim in het stukje Mijn grote liefde is m'n huisgenootje!
Laat ze maar lachen, ik weet beterquote:Op donderdag 8 november 2007 16:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt, mensen van het topic die mij hebben gezien (en dat zijn er ondertussen al heel wat) lachen je vierkant uit lieverd.
Ik ga weer even verder lezen over sociale stratificatie!
Niet echt fijn nee.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:34 schreef ChipsZak. het volgende:
2e keer deze week dat hier thuis de bom is gebarsten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |