quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Je bent een held.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zo. Bob. via de PM even een eindje op weg geholpen bij het leren voor een tentamen.
Ik kan maar 1 ding tegelijk hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu msn nog.
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg ik heb internet gefixt!
Zoveel haast leken ze nu ook weer niet te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom doet fok! het wel en msn niet? Ik heb 't liever andersom..
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:48 schreef Strooper het volgende:
Gaat lekker hier deze week. Nu weer een ambulance met sirene bij de appartementen tegenover de flat.![]()
Helaas Alex. Het barrel is al weg.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kenteken en chassisnummer graag, dan bestel ik ff een nieuwe sirene voor je.
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM is een alternatief. Een matig alternatief, dat wel.
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Net nadat ik dat typte kapte internet er in z'n geheel mee. Ik hoop dat ik er nu iets langer van mag genieten dan vijf minuten...
Anne.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn vroegere allerbestest vriendin, die in Limburg woont, zegt dat ze me graag weer wil zien!![]()
Anne inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |