Nee vanavond, ze hebben zelfs de Maaslandkering dicht gegooit, en dat is voor het eerst dat het nodig is en ze hebben langs de hele kust bewaking en de laatste keer dat dat was was in 1976. Vandaag iets in combi met springtij ofzo.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goedquote:Op donderdag 8 november 2007 17:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Die grote voorspelde(wat een woord, volgens mij heb ik het nog fout geschreven ook. DaD?) storm? Die komt toch pas later in November?
Dank je.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:06 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voorspelde is in dit geval een bijvoeglijk naamwoord. En bijvoeglijke naamwoorden moeten altijd zo kort mogelijk geschreven worden. Het is dus goed
Ja, ik antwoord even voor DaD.
Wonen in een huis met heel oude bomen er omheen + storm.quote:
Sommige mensen zouden dat een probleem noemenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik krijg overal zin in sex van.
Zolang ik me nog keurig inhoud is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat een probleem noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |