Schuldig voelen omdat je een keertje wat langer slaaptquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen tot kwart voor 9 en nu voel ik me schuldig dat ik pas om 10 uur in de ub zat..
Klein sadistje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:25 schreef Renesite het volgende:
Vrolijk word je als je op eens een stortbui buiten hoort los gaan en je de schoolkinderen hoort schreeuwen en gieren omdat ze zeike nat worden
Compassie, compassie, compassie [/mantra].quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schuldig voelen omdat je een keertje wat langer slaapt
Jij hebt ook niet een weekend met je vriendin afgezegd om te kunnen studeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daar heb ik nou helemaal geen last van, he.
Was op de Iepenlaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:02 schreef teigan het volgende:
[..]
heej, heb ik wat gemist?
Was dat mij mijn flatjes? Of was het op de Iepenlaan?
Het zou pas raar zijn als ik me niet schuldig zou voelen, toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wil je daarmee zeggen dat je je tegenover mij schuldig voelt?
Je hebt iets langer op bed gelegen, lief. Je bent niet 2 dagen wezen stappen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het zou pas raar zijn als ik me niet schuldig zou voelen, toch?
Ook over het afzeggen an sich.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt iets langer op bed gelegen, lief. Je bent niet 2 dagen wezen stappen.
Niets om je schuldig over te voelen, dus.
Vind het ook geen stijlquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vandaag uitgeslapen tot kwart voor 9 en nu voel ik me schuldig dat ik pas om 10 uur in de ub zat..
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis maar dat kan niet.
Ik heb zin om heen en weer over de afsluitdijk te gaan nuquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is met jouw auto in ieder geval een heel avontuur
Ga vanavond misschien met de auto naar Limburg, ach het is geen Polen maar ze spreken er ook raar en het is ook heuvelachtig...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?
terugweg was tof![]()
Woei alle kanten op
Je zal met dit weer maar naar Polen moeten rijden zeg
Ik zou via Limburg naar Polen, aangezien mn reisgenote daar woontquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ga vanavond misschien met de auto naar Limburg, ach het is geen Polen maar ze spreken er ook raar en het is ook heuvelachtig...
Zou je der heen maar ga je om een of andere reden niet, sorry lees niet alles!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou via Limburg naar Polen, aangezien mn reisgenote daar woont
Ik ben ook niet naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet naar huis gaan is de verstandigste keuze. Zou je dat wel doen dan?
terugweg was tof![]()
Woei alle kanten op
Je zal met dit weer maar naar Polen moeten rijden zeg
Dan moet je dat gewoon doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb zin om heen en weer over de afsluitdijk te gaan nu
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zou je der heen maar ga je om een of andere reden niet, sorry lees niet alles!
Het maakt mij niet uit waar je naar toe gaat, jij weet wat de goede kant op is. Wees tevreden met je keuzes.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ook niet naar huis gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |