pfff.. ik wou dat ik dat had... viel uiteindelijk pas om half 4 in slaap.. en om 7 uur ging de wekker weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:00 schreef Bob. het volgende:
Ochtendvrolijkheid, heb ik wel vaker last van.
brakkende gaarheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
pfff.. ik wou dat ik dat had... viel uiteindelijk pas om half 4 in slaap.. en om 7 uur ging de wekker weer![]()
Op de foto lijkt het wel zo, maar, dat is toch hip?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:14 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt alleen wel een beetje te kort geworden.![]()
Tofquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:14 schreef Bob. het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt alleen wel een beetje te kort geworden.![]()
Ben je zo lang?quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:16 schreef Bob. het volgende:
Dus of hij is gekrompen door een jaar in mijn kast te liggen. Of ik ben weer gegroeid. Goh. Dan moet nu ondertussen wel de 2 meter halen.![]()
Ja, en dat is vooral koud. Daar ben ik niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Op de foto lijkt het wel zo, maar, dat is toch hip?. Weekend.
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.quote:
Langer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet als iemand die moet bukken om in de trein te kunnen. Je komt over als iemand van 176 cm lang.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Langer!
En nu ga ik weer even een tentamentje maken, dagdag.![]()
Alweer?quote:
Nope, ben elke vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, en dat is vooral koud. Daar ben ik niet zo'n fan van.![]()
En hoef je niet te werken vandaag?![]()
Wij zijn pas geleden voorzienquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:58 schreef teigan het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog interesse in een bank?
Gratis af te halen bij ons vanaf hopelijk volgende week...
Moet daar wat doen voor de afstudeeropdracht. En aangezien het concept maandag ingeleverd moet worden, begint het allemaal een beetje krap te worden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Wat ga je in Winschoten doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |