Of ze zijn gewoon al klaar. Dat kan ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:24 schreef BossFight het volgende:
Het geklopboor lijkt er al mee opgehouden te zijn.
Misschien is het apparaat stuk, daar zou ik wel vrolijk van worden.
maar ik welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:20 schreef BossFight het volgende:
Zondag in cafe oranje?
Ik was zondag helemaal niet in Cafe Oranje...
Volgens mij denken ze nog steeds dat je daar woont, vanwege die foto in dat topic van je laatst...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:20 schreef BossFight het volgende:
Zondag in cafe oranje?
Ik was zondag helemaal niet in Cafe Oranje...
Ja, om half 1 weerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Hé, ga jij eens werken.
Oja, dat zei je net.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef JDude het volgende:
Ja, om half 1 weer. Nu zit ik in m'n autootje de tijd te doden.
2 warme worstenbroodjes gaarne!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, om half 1 weer. Nu zit ik in m'n autootje de tijd te doden.
Die zijn koud voordat ze bij jou zijn gearriveerd. Geloof me.quote:
Kermis? Ik las op Bn/De Stem dat het gewoon een verkapte sex-beurs is!quote:
Ik stond inderdaad in Wijk aan Zee. Da's net niet in Breda.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Die zijn koud voordat ze bij jou zijn gearriveerd. Geloof me.
er was bier en voetbal.. dus wel redelijk gezellig ja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef BossFight het volgende:
Ahh zo.
Nou mooi, was het gezellig enzo?
Hij woont toch daarboven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij denken ze nog steeds dat je daar woont, vanwege die foto in dat topic van je laatst...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:35 schreef bassieVL het volgende:
hoi, een weekendje weg uit breda en pas een paar posts verder.
Nou, eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Het schiet tegenwoordig niet meer echt op, volgens mij heeft K. een leven gekregen
Dan moet ik toch nog es naar de kermis!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Helsie het volgende:
[..]
Kermis? Ik las op Bn/De Stem dat het gewoon een verkapte sex-beurs is!
SPELLINGSNAZI MAAKT EEN FOUTquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog es naar de kermis!
Nee die buttplug viel net van die grijparm af voor die in het bakkie lag.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:32 schreef Kuukske het volgende:
Snert met stokbrood.. Misschien dat ik dat van het weekend maar eens op tafel zet.
Ook net wakker zeker??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen.
Moggûhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef BossFight het volgende:
Goedemorgen.
Jij kent haar broertje denk ik! En miss op zelfde basisschool gezten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Ritchie het volgende:
Klein meisje Peggy.. toevallig met een spaanse ( oid ) vader ?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Mijn god. Ik ben zielig. Ik zit hier met wat sla, een oud bruin broodje en een schnitzel.
Van de catering.
En dan ook nog eens een uitgestorven Avans. Je had beter naar huis kunnen komenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Mijn god. Ik ben zielig. Ik zit hier met wat sla, een oud bruin broodje en een schnitzel.
Van de catering.
Mwheheh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook geen vakantie. Maar wel een lang weekend.
Ja, lach maarquote:
Daar werk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga straks vrijwillig naar Oosterhout.
Same here, tot een uur of 9....quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Same here, tot een uur of 9....
jeej...
Die had ik gisteren, begin nu net een beetje nuchter te worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef Ritchie het volgende:
ik mag tot 4 uur.. daarna borrel =)
Ik heb mooie sporttietjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
En geen dikke mannen met hangtieten-tieten!
Dan zien we de A27 ook! Snel rijden zal er vanmiddag wel niet inzitten, einde vakantie, vrijdagmiddag en zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Heheh. Nouja, we moeten eerst naar Zeist.
It contains a six-packquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
geen 6-pack rizzo?
Haha dat wist ik BF , die tekenfilm is al wat jaartjes oud ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:28 schreef BossFight het volgende:
Zonder dat onze frans het eigenlijk door had heeft hij de naam van een karakter uit de Thundercats als naam tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Snarf.
En jij bent de expert!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Om het topic maar eens een subtiel schopje te geven:
Ik denk dat het wel meevalt.
dit ziet er erger uit: http://www.bndestem.nl/breda/ "Dode vrouw gevonden in Bredase woning"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Om het topic maar eens een subtiel schopje te geven:
Ik denk dat het wel meevalt.
Of thuisgeslapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Hé veldmuis. Uitgeslapen?
Die groene dingen stammen nog uit de tijd dat het de snelweg was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef snarfbreda het volgende:
Die hebben ze toevallig van de week vervangen zag ik.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef mcDavid het volgende:
dém, je kunt ook geen 100 meter door breda lopen zonder een FOK!er tegen het lijf te lopen heh [ afbeelding ]
Alleen in oostelijke richting staat er eentje naast de weg die nog wel werkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Die in die groene kast niet nee.
Je had er al lang moeten zijn!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:18 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag weer naar ons wonderschone Breda
Nostalgie!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Die groene dingen stammen nog uit de tijd dat het de snelweg was.
Hendigsjieke Paintskills!quote:
Geen idee, ik kom er nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef JDude het volgende:
Vandaag even in Oosterhout geweest (daar waren de winkels open).
Tering zeg, ligt het aan mij of is het Tokkie-gehalte daar echt 10 keer hoger dan in Breda?
Nouja, niet dat er ook echt 120 werd gereden en zo, maar het had wel de functie van de A58 nu. Want het duurde nog effekes voor ze die door het bos en de Galderse meren en zo mochten doortrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Heh, is de zuidelijke rondweg snelweg geweest?
Ik leer keiveul bij hier!
Nja. Vooruit dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:50 schreef snarfbreda het volgende:
Om de resterende muggen te vermoorden.
Ik heb je idd zien lopen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:24 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Het was weer top in Breda gisteren.. zelfs nog even over de kermis gelopen..
mm niet gezien.. sorryquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:27 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Ik heb je idd zien lopen.blinde
![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Het is koud. Waarom?
Mja. Goede vraag wel eigenlijk.quote:
Radiator open?quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Goede vraag wel eigenlijk.
Maar ik heb de verwarming op 22 graden gezet en nóg bibber ik van mijn stoeltje af.
Dat ben ik alquote:Op maandag 29 oktober 2007 11:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
ons kuukske gaat tch nie ziek worden hé....
De radiator is gloeiend heet.quote:
Moet je er gewoon lekker tegenaan gaan zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ben ik al.
[..]
De radiator is gloeiend heet.
BrEeZaHquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:31 schreef Swiffer het volgende:
en spaar meteen centjus voor de volgende verhoogde energierekening
Wat moet jij met verdwaalde dildo's Frans?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:32 schreef snarfbreda het volgende:
Ik kan vandaag wel het chasséterrein af gaan speuren naar verloren losgeld en verdwaalde dildo's![]()
Oh ja, ik met me grote bek altijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:38 schreef BossFight het volgende:
[..]
Wat moet jij met verdwaalde dildo's Frans?![]()
Wil je deze eenzame zielen een warm en knus thuis geven?!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:42 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Oh ja, ik met me grote bek altijd![]()
Ik ben blij dat ik dit niet snap.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:28 schreef BossFight het volgende:
Paar keer langs die kermis gefietst.
Hek eromheen en uit laten hongeren.
Meteen 90% van al het tuig in Breda weg gewerkt volgens mij.
Hay.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:12 schreef Swiffer het volgende:
Mogge!
In de woonkamer. Puzzelende. En af en toe ff kijken bij de aannemer hoe 'ie onze keuken aan het renoveren is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:01 schreef BossFight het volgende:
Waar heb jij trouwens heel de ochtend uitgehangen jongedame?!
Oké dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:02 schreef snarfbreda het volgende:
haha , ik had mijn oude username weer gevonden.
Oja!quote:
met jou eraan vast!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:31 schreef BossFight het volgende:
Gooien ze je rugzak in de sloot.
Nope, gaat nu barsten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Het groepje kan niet samenwerken?
Ik zag het ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:11 schreef MdO82 het volgende:
Bah, slecht weer en wat ongelukken rond Breda en de gehele Z. Rondweg staat zo vast als een huis
Wel alle auto's tellen héquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Wel leuk, aan de rondweg wonen.
Dat mag jij wel doen.quote:
Met de fiets reed ik ook vrolijk overal langs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:17 schreef bassieVL het volgende:
Nergens last van met de treinZelfs nog geen vierkante wielen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gewoon vakantie. Ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |