Mwheheh.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:02 schreef JDude het volgende:
Ik heb ook geen vakantie. Maar wel een lang weekend.
Ja, lach maarquote:
Daar werk ikquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga straks vrijwillig naar Oosterhout.
Same here, tot een uur of 9....quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Same here, tot een uur of 9....
jeej...
Die had ik gisteren, begin nu net een beetje nuchter te worden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:57 schreef Ritchie het volgende:
ik mag tot 4 uur.. daarna borrel =)
Ik heb mooie sporttietjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:04 schreef veldmuis het volgende:
En geen dikke mannen met hangtieten-tieten!
Dan zien we de A27 ook! Snel rijden zal er vanmiddag wel niet inzitten, einde vakantie, vrijdagmiddag en zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Heheh. Nouja, we moeten eerst naar Zeist.
It contains a six-packquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
geen 6-pack rizzo?
Haha dat wist ik BF , die tekenfilm is al wat jaartjes oud ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:28 schreef BossFight het volgende:
Zonder dat onze frans het eigenlijk door had heeft hij de naam van een karakter uit de Thundercats als naam tegenwoordig.
[ afbeelding ]
Snarf.
En jij bent de expert!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Om het topic maar eens een subtiel schopje te geven:
Ik denk dat het wel meevalt.
dit ziet er erger uit: http://www.bndestem.nl/breda/ "Dode vrouw gevonden in Bredase woning"quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Om het topic maar eens een subtiel schopje te geven:
Ik denk dat het wel meevalt.
Of thuisgeslapen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Hé veldmuis. Uitgeslapen?
Die groene dingen stammen nog uit de tijd dat het de snelweg was.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef snarfbreda het volgende:
Die hebben ze toevallig van de week vervangen zag ik.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef mcDavid het volgende:
dém, je kunt ook geen 100 meter door breda lopen zonder een FOK!er tegen het lijf te lopen heh [ afbeelding ]
Alleen in oostelijke richting staat er eentje naast de weg die nog wel werkt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Die in die groene kast niet nee.
Je had er al lang moeten zijn!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:18 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Vandaag weer naar ons wonderschone Breda
Nostalgie!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
Die groene dingen stammen nog uit de tijd dat het de snelweg was.
Geen idee, ik kom er nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:47 schreef JDude het volgende:
Vandaag even in Oosterhout geweest (daar waren de winkels open).
Tering zeg, ligt het aan mij of is het Tokkie-gehalte daar echt 10 keer hoger dan in Breda?
Nouja, niet dat er ook echt 120 werd gereden en zo, maar het had wel de functie van de A58 nu. Want het duurde nog effekes voor ze die door het bos en de Galderse meren en zo mochten doortrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
Heh, is de zuidelijke rondweg snelweg geweest?
Ik leer keiveul bij hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |