Vergeet de engeltjes niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ésque![]()
Dankjewel, met een kopje Seventhee gaat de middag altijd een stuk harder (en vreemder) (en gekleurder) (en vol stipjes) Whieej!![]()
ja je zou je naam even moeten veranderen iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeet de engeltjes niet!
Seventhee.. hahaha!
dat is al sinds 2 wekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
Fok is lekker snel weer vandaag
Hmmja, en dan ook op een plek waar iedereen langslooptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
Dylan, zie sig
CasB zit met z'n rug naar zijn collega's toe?
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagairequote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
Wel rustig hier.
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagaire
aww moeten wij even bellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
Same here... Ach ja, het is bijna weekend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
nein, und hier haben wire der voratkastquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
Das lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 50 minuten en dan weer naar huis
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je zeggen int duits
Hey meisje , je heb wat verloren
wass dann ?
De oorlog !
whehe![]()
![]()
en dan maar kijken wat ze doet
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!quote:
foto!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
whatever floats your boatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:54 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.
Pics !! Jetzt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:56 schreef Tomfan het volgende:
Iest dass maedel ja auch ein biesschen roendboerstig ?
heb je een plaatje ter verduidelijking ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
boat? je kan surfen op die tubgirl, maar een boot kan ze niet aan denk ik
![]()
ja foto, en dat zeg jij. en trouwens ik weet niet eens hoe ik dat moet doen.quote:
cupasoup automaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.
ze weet inmiddels wel de koffieautomaat te vinden. das het belangrijkste toch ?
sorry ist ganz unmeuglichquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je een plaatje ter verduidelijking ?
ok, ok, laat maar dan hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja foto, en dat zeg jij. en trouwens ik weet niet eens hoe ik dat moet doen.
ja ik zit nog steeds op een foto van je collega te wachtenquote:
hehequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zit nog steeds op een foto van je collega te wachten![]()
maar ik kan hier echt geen foto maken. , ik zou het wel zo doen als het kon hoor, geef ik erom,
nou nou , ik vind het inbreuk vd privacy dat jij dylan als avatar kiestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe
ik vind t toch een beetje een inbreuk op de privacy van mn collega's om hier foto's van ze te posten
ja je kan natuurlijk ook de toetsen van het toetsenbord lijmenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ik zit uit verveling mn vingers aan elkaar te plakken met plakband :/ iemand nog andere ideetjes?
(kut man typen is fucking moeilijk nu , koste me wel 10 min dit oid)
ech nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:36 schreef unox_worst het volgende:
pokerstars helpt je ook goed de dag door![]()
Dat is helemaal geneens Dylan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , ik vind het inbreuk vd privacy dat jij dylan als avatar kiestdus kom maar op met die foto
enneh voor je het zegt, elle heeft toestemming van de dolfijn
Neuh fok doet gewoon 10 minuten over mijn postsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
wat heeft iedereen het weer druk zeg
ja maar ik heb niets waarmee ik een foto kan uploaden. telefoon kan ik hiermee vergeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef Tomfan het volgende:
Je zegt gewoon dat ze zich moet voorstellen op een Publc Folder ofzo en dat het gebruikelijk is daar een foto bij te doen ! Jij maakt die foto en laat die hier zien ...
Soo Siempel ...
Also sie hat keine grosse Titten sondern kleine erbsen ...
Voordeel dat ik beheerder benquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ech niet
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Gambling"
For assistance, contact your network support team.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
dat het gebruikelijk is om met elke stagair op de foto te gaan.
oh sorryquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is helemaal geneens Dylan!![]()
Ow. T zijn Neal Cassady en Jack Kerouacquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sorryja je avatar doet het hier op het werk nieteens, dus kan eigelijk niet zien welke er nu op staaat
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow. T zijn Neal Cassidy en Jack KerouacWeet je dat ook weer.
Pannekoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
voordeel dat ik hier helemaal aleen zit en we geen netwerkbeheerder oid hebben at allquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Voordeel dat ik beheerder ben![]()
Paddestoelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
hey die zijn verboden , althans bijnaquote:
Revolutie! Protesteren! Demonstreren! Vrijheid in eigen hoofd!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey die zijn verboden , althans bijna
ah okequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jack Kerouac de schrijver en Neal Cassady een vriend en inspiratiebron van de eerste
ja idd Red de Paddo!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Revolutie! Protesteren! Demonstreren! Vrijheid in eigen hoofd!
Al gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd Red de Paddo!
tekenen die hap
oke mazzelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef Dylanesque het volgende:
ik kom erop terug, ik ga naar huis
Ik zie dat er in 2009 een verfilming van komtquote:
Oeh dat lust ik ook welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef diertjuh het volgende:
Tvptje plaatsten voor volgende week alvast.
En ik heb eigenlijk zin in een biertje..![]()
ik realiseer me dat ik mn poolse biertje op mn werk heb laten liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef diertjuh het volgende:
Tvptje plaatsten voor volgende week alvast.
En ik heb eigenlijk zin in een biertje..![]()
dat zeggen mensen nou nooit over harry potterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zie dat er in 2009 een verfilming van komtMaar het lijkt me geen goed boek om te verfilmen, het mooiste eraan is de manier van schrijven
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen mensen nou nooit over harry potter
nou t kan denk ik geen kwaad om eens lid te worden van de biep, en dat boek te lenen.
Donde esta? Waarom zo negatief over je werk? Trouwens Goedesmorgens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb weer zoveel zin in mijn werk dat ik nu nog aan de Amstel lig te lurken ...
Morgen weer een KUTdag op het werk ... mjah ...
Thank God it's friday ...
And thank god Ieke will be there ...
Und jah die Deutsche Stagiaire
Ik hoop dat ik snel een andere baan vind ...
Lekker in bed blijven liggen, moet best eens mogen. Je kut voelen is ook maar kutquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb weer zoveel zin in mijn werk dat ik nu nog aan de Amstel lig te lurken ...
Morgen weer een KUTdag op het werk ... mjah ...
Thank God it's friday ...
And thank god Ieke will be there ...
Und jah die Deutsche Stagiaire
Ik hoop dat ik snel een andere baan vind ...
Ik ken het, heb daarnet een kopje thee gehaald, maar ondertussen ook al aan het lurken uit mijn flesje waterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ahh moggeIk zit al aan een glaasje water
![]()
Lekker frisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het, heb daarnet een kopje thee gehaald, maar ondertussen ook al aan het lurken uit mijn flesje water![]()
Vroeg begonnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:32 schreef PirE het volgende:
Goedemorgen![]()
. Na een uurtje productiviteit ben ik weer klaar voor vandaag en ik moet nog tot 16:30
![]()
![]()
Ja dat is zo, en het zorgt er ook nog is voor dat je wakker blijft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker frisWater komt hier ijs- en ijskoud uit de automaat, das wel weer lekker
Ik begin altijd om 7:30, dan kan ik even rustig op gang komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vroeg begonnen![]()
Nouja, ik heb nog niks gedaan en moet ook tot 16.30, verder niks doen..
Verkapte vorm van; dan-kan-ik-eerder-naar-huisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 7:30, dan kan ik even rustig op gang komen![]()
Ik doe uit noodzaak helemaal niksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Zo net m'n hagelnieuwe N95 maar voor reparatie opgestuurd![]()
Uit protest doe ik vandaag helemaal NIKS!
zo...dat is er uit![]()
Nouja, Russische schrijverquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:04 schreef Sgele het volgende:
Dostoevsky...psychologie toch?
Vorige week volgens mij iets over in de NRC Next gelezen...maar omdat ik niet daarmee bezig ben kan ik er ook naast zitten natuurlijk
Moggequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte vorm van; dan-kan-ik-eerder-naar-huis
Ik ken het... Hier ookquote:
jongens jongens en meisjes natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:58 schreef Dylanesque het volgende:
Goedemorgen!
Morge WL nog steeds van de partij bij deze threadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
mogge, goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
Morge WL nog steeds van de partij bij deze thread![]()
het is weer gelukkig vrijdag ik hoop dat jullie niet te lang door moeten vandaagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge, goed dat je er weer bent
ik moet tot 17:30 helaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef DavyE het volgende:
[..]
het is weer gelukkig vrijdag ik hoop dat jullie niet te lang door moeten vandaag![]()
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?quote:
De week volmakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?
Ik hoor op dit moment alleen maar mensen op de gang praten die geen reet te doen hebben![]()
Hahaaaa buurman! Hoe is tquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
jongens jongens en meisjes natuurlijk
deel 47 al na een laaaange tijd van drukte kom ik ook maar eens aanschuiven. Het begint hier weer een beetje rustiger te worden volgens mij komt de herfst of winter dip eraan![]()
Dylanesque hoe gaat ie lang gesproken!![]()
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen huldequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hahaaaa buurman! Hoe is t
Jaja deeltje 47, ben je verbaasd over hoe je reeks het doet?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:49 schreef PirE het volgende:
[..]
De week volmaken![]()
, anders kom ik niet aan mijn 40 uur
.
Tjah... moet toch watquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen hulde![]()
je moet wat hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen hulde![]()
nou ik moet straks even naar de markt,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?
Ik hoor op dit moment alleen maar mensen op de gang praten die geen reet te doen hebben![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik moet straks even naar de markt,
nee loempiasquote:
Een duidelijk voorbeeld dat we echt niks beters te doen hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zelfde reactie op t zelfde moment![]()
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een duidelijk voorbeeld dat we echt niks beters te doen hebben?
chill heb vandaag een halve dag dus ga ik ff kijken of er nog wat te bikken valtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee loempiasvan vis ga ik over mn nek
Dylanesque weet jij toevallig nog een tentje waar je een goede snack kan halen hier bij Den Haag CSquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezen
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezen
Hmm een stukje richting Theresiastraat heb je snackbar de Vrijheid natuurlijk, maar ik weet niet of je die 5 a 10 minuten wil lopen.. anders heb je natuurlijk burger king, smullers en diverse broodjes- en sushidingen op CS zelf, en de Lebkov e.d. aan de Turfmarkt.. waar heb je trek inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dylanesque weet jij toevallig nog een tentje waar je een goede snack kan halen hier bij Den Haag CS![]()
Ah hier is dat eindelijk de reden om m'n boeken van Jung te gaan lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ookWelk Archetype gaan we dan voor?
Lebkov is dat niet alleen voor je koffie te halen ik wist niet dat dat een eettent isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm een stukje richting Theresiastraat heb je snackbar de Vrijheid natuurlijk, maar ik weet niet of je die 5 a 10 minuten wil lopen.. anders heb je natuurlijk burger king, smullers en diverse broodjes- en sushidingen op CS zelf, en de Lebkov e.d. aan de Turfmarkt.. waar heb je trek in
Oh nee, werk verschaffingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah hier is dat eindelijk de reden om m'n boeken van Jung te gaan lezen
Nouja lebkov heeft alleen sandwiches en koffiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:21 schreef DavyE het volgende:
[..]
Lebkov is dat niet alleen voor je koffie te halen ik wist niet dat dat een eettent is![]()
Theresiastraat waar is dat dan? ben een complete noob als het gaat om het stratenboek van Den Haag. tjsa
krijg je ervan als je uit Leiden komt.
Het spui en de mediamarkt kan ik namelijk pas maar vinden. Ik moet toch eerst met de tram naar cs komen. Ik hoop dat het straks niet regent
Heb een boek over zowel die collective conciousness als eentje over de archetypes, gekocht in een vlaag van interesse, maar ben er nog niet aan toegekomen. Weekendvoerquote:
Als vegetariër zeg ik natuurlijk nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wat vinden jullie, moet ik de duitse stagaire haring laten eten ??
Quote Wikipedia: Vegetariërs weren regelmatig ook tabak, alcohol, koffie, drugs, suikerrijke producten en andere ongezonde zaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als vegetariër zeg ik natuurlijk nee.
Ik ben benieuwd hoe de boeken zullen zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb een boek over zowel die collective conciousness als eentje over de archetypes, gekocht in een vlaag van interesse, maar ben er nog niet aan toegekomen. Weekendvoer
is goed ik ga wel ff op de kaart kijken snackbar de Vrijheid here we comequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja lebkov heeft alleen sandwiches en koffie
Theresiastraat is zegmaar gewoon verder vanaf CS; niet de kant van het spui op, maar de andere kantach, je vind t wel joh
een duitse stagaire zozo WL en die mag jij ff begeleidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wat vinden jullie, moet ik de duitse stagaire haring laten eten ??
lekker , alleen geen koffie meer voor dylanesque volgens wikipediaquote:
nee hoor, heb wel het een en ander uitgelegd dat wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
een duitse stagaire zozo WL en die mag jij ff begeleiden![]()
Ik drink ook al nooit koffiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker , alleen geen koffie meer voor dylanesque volgens wikipedia
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Quote Wikipedia: Vegetariërs weren regelmatig ook tabak, alcohol, koffie, drugs, suikerrijke producten en andere ongezonde zaken.
zo zo
in het duits moest je dan alles uitleggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, heb wel het een en ander uitgelegd dat wel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat voor (7)teas heb je vandaag in de aanbieding
Oeh herfststorm, die was vorig jaar erg lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou zeggen kies uit![]()
hey je kan tegenwoordig ook wikipedia aanpassen hoorquote:
Maar niet heel Wikipedia is van toepassing op mijzelf. Mijn posts meestal wel. Dus nu ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je kan tegenwoordig ook wikipedia aanpassen hoor
meuningquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Dan moet je naar t Plein, daar zit er eentje (richting Spuistraat, naast de FRS)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:18 schreef DavyE het volgende:
tsjonge ik sta tehier waar zit een subway zaak in den haag!!
[ afbeelding ]
Omschrijving:
Lekkere broodjes op van Subway: allemaal 15 cm honey oat brood en dan de bbq rib, kalkoen ham bacon melt en de steak cheese. Op de bbq rib hadden we als saus de bbq-saus. Op de steak cheese de sweet onion saus en op de kalkoen ham bacon melt de chipotle southwest saus. En als groente hadden we op alle broodjes ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, paprika en rode ui.![]()
Ik kijk thuis wel evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
iets leuk voor op je werk: http://www.topsocialite.com/the-20-hottest-women-of-the-90s/
met nr2 ben ik het overigens niet eens, met #1 wel
tram 9 dan moet ik denk ik stoppen bij kalvermarkt stadhuis en dan het stukkie lopen naar het Plein, dat weet ik gelukkig nog wel te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan moet je naar t Plein, daar zit er eentje (richting Spuistraat, naast de FRS)
Met welke tram ga je, of zit je de buurt van t Plein?
Vanaf t stadhuis is t dichtbij idd, eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
tram 9 dan moet ik denk ik stoppen bij kalvermarkt stadhuis en dan het stukkie lopen naar het Plein, dat weet ik gelukkig nog wel te vindenBedankt Dylanesque voor de routebeschrijving ik ga daar ff een broodje halen
![]()
![]()
Yo bedankt zal wel lukkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vanaf t stadhuis is t dichtbij idd, eet smakelijk(zal wel druk zijn bij de subway denk ik
)
vrijdag = leegte + tijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:40 schreef Dangel het volgende:
lekkage = emmer + spons
valt vast wel mee iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
Yo bedankt zal wel lukken![]()
ik denk het ook ik ga deze tent hiero op 12.30 dus ik hoop dat het om 13.00 al wat rustiger is maar ja is vrijdag
dat zeg ik lekker nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik kijk thuis wel evenWie staan er op 1 en 2 dan?
bitch!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeg ik lekker niet![]()
nou t werd zojuist doner kebab voor mij![]()
![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:27 schreef DavyE het volgende:
Allen een goed weekend toegewenst en rustig aan he![]()
![]()
Veel sterkte in de laatste uren voor weekend
ik weet niet of ik maandag op dit forum zal zitten, ik kijk wel weer wanneer er geen reet te doen is.
mzzl jongens en meisjes![]()
nee , je klikt maar evenquote:
Herfst is iets met kaneel en appel enzo, lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:18 schreef Seventees het volgende:
Herfstthee.
Geen idee of daar ook mango in zit, maar we moeten het er maar mee doen![]()
Nog geen pm van Mango Magno terug gehad btw.
* Seventees blijft hopen.
Als je met je rug naar een muur zit dan kan het bestquote:
nou ok omdat jij het bent.quote:
Zit ik niet.. glazen ruit naar de balie toequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als je met je rug naar een muur zit dan kan het best![]()
Daar staat wel hele mooie vrouwen bij jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok omdat jij het bent.
een kleine opsomming.
20: Carmen Electra
19: Shannon Doherty
18: Marisa Tomei
17: Cindy Crawford
16: Winona Ryder
15: Kathy Ireland
14: Shannon Elizabeth
13: Claudia Schiffer
12: Laetitia Casta
11: Shania Twain
10: Heather Graham
9: Christina Applegate
8: Sarah Michelle Gellar
7: Liz Phair
6: Heather Locklear
5: Jennifer Love Hewitt
4: Tiffany Amber Thiessen
3: Alicia Silverstone
2: Gillian Anderson
1: Jenny McCarthy
zo dat was 20x copy paste![]()
Ik denk dat je nog even door moet werken wil je één van de 20 kunnen betalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ja waar kan ik er een bestellen ??![]()
![]()
hey je ontneemt ieder grijntje hoopquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even door moet werken wil je één van de 20 kunnen betalen
Zuur, ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zit ik niet.. glazen ruit naar de balie toe![]()
Das waar, maar ik zou toch niet graag mn leventje delen met iemand uit die top20.. zou gek worden van jaloeziequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je ontneemt ieder grijntje hoop
ennuh ik wil best huisman worden hoorzij verdienen zat
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:30 schreef Tomfan het volgende:
Zucht ...
Ik heb een dikke buik en ik wil een tukkie doen ...
Ga zo maar eens de deur dicht maken ...
idd jaloezie is echt ondragelijk dan ja. nou dan maar een paar weken keiharde porno en dan dumpen, of gedumpt wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Das waar, maar ik zou toch niet graag mn leventje delen met iemand uit die top20.. zou gek worden van jaloeziede hele wereld die achter je vrouw aanzit kan ook geen rustgevende gedachte zijn. Doe mij maar gewoon een lief onbekend meisje.
De zittingen uit alle stoelen slopen en aan elkaar vastnietenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik zweer het als ik nou een kussen had meegenomen, dan nou...................
weet er iemand hoe je een kussen maakt van kantoorartikelen ?
ja het moet wel simpel zijn, niet een 10 jaren planquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
De zittingen uit alle stoelen slopen en aan elkaar vastnieten
10 minuten meer.. maar ok, je kan dan niet meer lekker zitten en je collega's ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het moet wel simpel zijn, niet een 10 jaren plan
collegas heb ik niet op dit moment, die zijn al naar huisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
10 minuten meer.. maar ok, je kan dan niet meer lekker zitten en je collega's ook niet
Dus, alle stoelen tot je beschikkingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
collegas heb ik niet op dit moment, die zijn al naar huis
nee sorry mn camera is gaar. tyfus sony cybershot ding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:20 schreef Jimbo het volgende:
zijn jullie nou alweer aan het "werken"
HET IS VRIJDAG WHIIIIHIII !!MORGEN GEEN WERK YAY !!!!!
hoe is t met de duitse btw ? al pics ?
had je ook de stoelzetels aan mekaar geniet ? zo ja, hoe beviel dat ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:20 schreef Tomfan het volgende:
GAAP ... sow ik ben weer wakker ...
Nog iets gebeurd ?
ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee sorry mn camera is gaar. tyfus sony cybershot ding.
hmmm ik heb trek in vodka
prettig weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:16 schreef Sgele het volgende:
fuck 'm..ik ga naar huiszit al de hele dag films te kijken...
prettig weekend allemaal!
Neuh ... we hebben een bed hieroquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je ook de stoelzetels aan mekaar geniet ? zo ja, hoe beviel dat ?
haha, kan je altijd ff liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:58 schreef Tomfan het volgende:
[..]
Neuh ... we hebben een bed hiero
Trouwens ... WEEKENDDDDDDD![]()
Appeltaartsmaakje. Me likequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Herfst is iets met kaneel en appel enzo, lekker![]()
Heb magno een maand geleden voor t laatst gesproken, toen had ze het heel erg druk en was ze ziekDaarna niks meer vernomen
![]()
Zeg het is weekend hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Appeltaartsmaakje. Me like
Mis zussie
En ook de vrouwelijke backup tussen al jullie kerels![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
*Gaap* en daar gaan we weer, mogguh
Misschien netwerkproblemen omdat al je collega's aan het internetten zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
zo , en ineens doen ze het weer. vage shit op de maandagochtend![]()
Of omdat Fok gewoon weer vaag is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien netwerkproblemen omdat al je collega's aan het internetten zijn.
mja hier zit idd mischien wel wat inquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:54 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien netwerkproblemen omdat al je collega's aan het internetten zijn.
Ik ken dat probleem, hier is weinig te doen .. dus slapen klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:15 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen en wil terug naar mn bedje..
Ik moest ook krabbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
Pff krabben deze morgen! Gekkenwerk!
En dan komt er ook nog is zo'n dwaze krantenbezorger, die bijna tegen mijn auto opfietst... Nou gezellig hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moest ook krabben![]()
. Volgens mij heb ik vorig jaar geen een keer moeten krabben en nu sta ik in fucking oktober al met dat ding in mijn hand
![]()
![]()
aaj dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hellow! ik ben er wel hoor, heb ik vakantie ligt de eerste week van mn vakantie internet er thuis uit en raad is, ik heb het nog steeds niet terug!
Ben dan ook al heeeeeel boos hoor op orange! naast geen internet ook geen huistelefoon....
vandaag weer begonnen met werk en heb nu al geen zin meer!
bovendien een hoop in te halen dus zal ik ook niet veel naar fok kunnen.....
Nah ben je klaar mee :S Succes dan maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hellow! ik ben er wel hoor, heb ik vakantie ligt de eerste week van mn vakantie internet er thuis uit en raad is, ik heb het nog steeds niet terug!
Ben dan ook al heeeeeel boos hoor op orange! naast geen internet ook geen huistelefoon....
vandaag weer begonnen met werk en heb nu al geen zin meer!
bovendien een hoop in te halen dus zal ik ook niet veel naar fok kunnen.....
gvd de hele week aan de thee gezeten .. en zit nu weer die-hard aan de koffie ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog wat gluhwijn ?
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bullquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
Twee kopjes koffie en ik kan geeneens meer slapen
Dat is zeker wel rustig, nee ik ben een rasechte theemuts en loop verder op waterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bull![]()
p.s
Wel weer lekker, kom je na een week ziek thuis te zijn geweest weer op je werk .. is het daar lekker rustig!
misschien dat als je het als lotion gebruikt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef diertjuh het volgende:
lekker
Zal het ook helpen tegen buikpijn?
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bull![]()
p.s
Wel weer lekker, kom je na een week ziek thuis te zijn geweest weer op je werk .. is het daar lekker rustig!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien dat als je het als lotion gebruikt wel
Meh Crysis, gisteravond UT3 gespeeld, ben er niet zo van onder de indruk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vrijdag ben ik nog vrij ook bedenk ik me net hahaha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aha, ben nog niet zo wakker he, moet wennen aan het "werk".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
SINGLE PLAYER DEMO. (met directx10 waarschijnlijk !! de multiplayer demo had alleen directx9)
dus je kan ook alle bomen en gebouwen verrot knallen dan
ik vind ut3 tegenvallen, voorral omdat ze de screenshots waarschijnlijk gephotoshopped hebben.
maja ff wachten totdat de volledige versie beschikbaar is.
heb hem al een paar keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ben nog niet zo wakker he, moet wennen aan het "werk".
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind UT3 er best mooi uitzien!
Nou moet ik er bij zeggen dat ik van te voren nooit screenshots ofzo heb gezien.
Trouwens al de demo van Call of duty 4 gespeelt? Die zag er ook gewoon erg nice uit!
Ik inderdaad ook al 3 keer ofzo, maar dan steeds met andere wapensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb hem al een paar keer uitgespeeldidd erg vet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |