Donde esta? Waarom zo negatief over je werk? Trouwens Goedesmorgens!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb weer zoveel zin in mijn werk dat ik nu nog aan de Amstel lig te lurken ...
Morgen weer een KUTdag op het werk ... mjah ...
Thank God it's friday ...
And thank god Ieke will be there ...
Und jah die Deutsche Stagiaire
Ik hoop dat ik snel een andere baan vind ...
Lekker in bed blijven liggen, moet best eens mogen. Je kut voelen is ook maar kutquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:26 schreef Tomfan het volgende:
Ik heb weer zoveel zin in mijn werk dat ik nu nog aan de Amstel lig te lurken ...
Morgen weer een KUTdag op het werk ... mjah ...
Thank God it's friday ...
And thank god Ieke will be there ...
Und jah die Deutsche Stagiaire
Ik hoop dat ik snel een andere baan vind ...
Ik ken het, heb daarnet een kopje thee gehaald, maar ondertussen ook al aan het lurken uit mijn flesje waterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ahh moggeIk zit al aan een glaasje water
![]()
Lekker frisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ken het, heb daarnet een kopje thee gehaald, maar ondertussen ook al aan het lurken uit mijn flesje water![]()
Vroeg begonnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:32 schreef PirE het volgende:
Goedemorgen![]()
. Na een uurtje productiviteit ben ik weer klaar voor vandaag en ik moet nog tot 16:30
![]()
![]()
Ja dat is zo, en het zorgt er ook nog is voor dat je wakker blijft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Lekker frisWater komt hier ijs- en ijskoud uit de automaat, das wel weer lekker
Ik begin altijd om 7:30, dan kan ik even rustig op gang komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vroeg begonnen![]()
Nouja, ik heb nog niks gedaan en moet ook tot 16.30, verder niks doen..
Verkapte vorm van; dan-kan-ik-eerder-naar-huisquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik begin altijd om 7:30, dan kan ik even rustig op gang komen![]()
Ik doe uit noodzaak helemaal niksquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Zo net m'n hagelnieuwe N95 maar voor reparatie opgestuurd![]()
Uit protest doe ik vandaag helemaal NIKS!
zo...dat is er uit![]()
Nouja, Russische schrijverquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:04 schreef Sgele het volgende:
Dostoevsky...psychologie toch?
Vorige week volgens mij iets over in de NRC Next gelezen...maar omdat ik niet daarmee bezig ben kan ik er ook naast zitten natuurlijk
Moggequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte vorm van; dan-kan-ik-eerder-naar-huis
Ik ken het... Hier ookquote:
jongens jongens en meisjes natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:58 schreef Dylanesque het volgende:
Goedemorgen!
Morge WL nog steeds van de partij bij deze threadquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ afbeelding ]
mogge, goed dat je er weer bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
Morge WL nog steeds van de partij bij deze thread![]()
het is weer gelukkig vrijdag ik hoop dat jullie niet te lang door moeten vandaagquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogge, goed dat je er weer bent
ik moet tot 17:30 helaasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef DavyE het volgende:
[..]
het is weer gelukkig vrijdag ik hoop dat jullie niet te lang door moeten vandaag![]()
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?quote:
De week volmakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?
Ik hoor op dit moment alleen maar mensen op de gang praten die geen reet te doen hebben![]()
Hahaaaa buurman! Hoe is tquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:38 schreef DavyE het volgende:
[..]
jongens jongens en meisjes natuurlijk
deel 47 al na een laaaange tijd van drukte kom ik ook maar eens aanschuiven. Het begint hier weer een beetje rustiger te worden volgens mij komt de herfst of winter dip eraan![]()
Dylanesque hoe gaat ie lang gesproken!![]()
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen huldequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hahaaaa buurman! Hoe is t
Jaja deeltje 47, ben je verbaasd over hoe je reeks het doet?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:49 schreef PirE het volgende:
[..]
De week volmaken![]()
, anders kom ik niet aan mijn 40 uur
.
Tjah... moet toch watquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen hulde![]()
je moet wat hequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
dan kun je wel zeggen ja dat er nog zoveel mensen aan dit topic meedoen hulde![]()
nou ik moet straks even naar de markt,quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
op een vrijdag man wat moet er vandaag nog gebeuren dan?
Ik hoor op dit moment alleen maar mensen op de gang praten die geen reet te doen hebben![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik moet straks even naar de markt,
nee loempiasquote:
Een duidelijk voorbeeld dat we echt niks beters te doen hebben?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zelfde reactie op t zelfde moment![]()
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een duidelijk voorbeeld dat we echt niks beters te doen hebben?
chill heb vandaag een halve dag dus ga ik ff kijken of er nog wat te bikken valtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee loempiasvan vis ga ik over mn nek
Dylanesque weet jij toevallig nog een tentje waar je een goede snack kan halen hier bij Den Haag CSquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezen
Kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of dat het collectieve bewustzijn van Carl Jung bij deze is bewezen
Hmm een stukje richting Theresiastraat heb je snackbar de Vrijheid natuurlijk, maar ik weet niet of je die 5 a 10 minuten wil lopen.. anders heb je natuurlijk burger king, smullers en diverse broodjes- en sushidingen op CS zelf, en de Lebkov e.d. aan de Turfmarkt.. waar heb je trek inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:14 schreef DavyE het volgende:
[..]
Dylanesque weet jij toevallig nog een tentje waar je een goede snack kan halen hier bij Den Haag CS![]()
Ah hier is dat eindelijk de reden om m'n boeken van Jung te gaan lezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ookWelk Archetype gaan we dan voor?
Lebkov is dat niet alleen voor je koffie te halen ik wist niet dat dat een eettent isquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hmm een stukje richting Theresiastraat heb je snackbar de Vrijheid natuurlijk, maar ik weet niet of je die 5 a 10 minuten wil lopen.. anders heb je natuurlijk burger king, smullers en diverse broodjes- en sushidingen op CS zelf, en de Lebkov e.d. aan de Turfmarkt.. waar heb je trek in
Oh nee, werk verschaffingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah hier is dat eindelijk de reden om m'n boeken van Jung te gaan lezen
Nouja lebkov heeft alleen sandwiches en koffiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:21 schreef DavyE het volgende:
[..]
Lebkov is dat niet alleen voor je koffie te halen ik wist niet dat dat een eettent is![]()
Theresiastraat waar is dat dan? ben een complete noob als het gaat om het stratenboek van Den Haag. tjsa
krijg je ervan als je uit Leiden komt.
Het spui en de mediamarkt kan ik namelijk pas maar vinden. Ik moet toch eerst met de tram naar cs komen. Ik hoop dat het straks niet regent
Heb een boek over zowel die collective conciousness als eentje over de archetypes, gekocht in een vlaag van interesse, maar ben er nog niet aan toegekomen. Weekendvoerquote:
Als vegetariër zeg ik natuurlijk nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wat vinden jullie, moet ik de duitse stagaire haring laten eten ??
Quote Wikipedia: Vegetariërs weren regelmatig ook tabak, alcohol, koffie, drugs, suikerrijke producten en andere ongezonde zaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als vegetariër zeg ik natuurlijk nee.
Ik ben benieuwd hoe de boeken zullen zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Heb een boek over zowel die collective conciousness als eentje over de archetypes, gekocht in een vlaag van interesse, maar ben er nog niet aan toegekomen. Weekendvoer
is goed ik ga wel ff op de kaart kijken snackbar de Vrijheid here we comequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nouja lebkov heeft alleen sandwiches en koffie
Theresiastraat is zegmaar gewoon verder vanaf CS; niet de kant van het spui op, maar de andere kantach, je vind t wel joh
een duitse stagaire zozo WL en die mag jij ff begeleidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens wat vinden jullie, moet ik de duitse stagaire haring laten eten ??
lekker , alleen geen koffie meer voor dylanesque volgens wikipediaquote:
nee hoor, heb wel het een en ander uitgelegd dat wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef DavyE het volgende:
[..]
een duitse stagaire zozo WL en die mag jij ff begeleiden![]()
Ik drink ook al nooit koffiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker , alleen geen koffie meer voor dylanesque volgens wikipedia
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Quote Wikipedia: Vegetariërs weren regelmatig ook tabak, alcohol, koffie, drugs, suikerrijke producten en andere ongezonde zaken.
zo zo
in het duits moest je dan alles uitleggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, heb wel het een en ander uitgelegd dat wel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat voor (7)teas heb je vandaag in de aanbieding
Oeh herfststorm, die was vorig jaar erg lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:49 schreef DavyE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou zeggen kies uit![]()
hey je kan tegenwoordig ook wikipedia aanpassen hoorquote:
Maar niet heel Wikipedia is van toepassing op mijzelf. Mijn posts meestal wel. Dus nu ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey je kan tegenwoordig ook wikipedia aanpassen hoor
meuningquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Dan moet je naar t Plein, daar zit er eentje (richting Spuistraat, naast de FRS)quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:18 schreef DavyE het volgende:
tsjonge ik sta tehier waar zit een subway zaak in den haag!!
[ afbeelding ]
Omschrijving:
Lekkere broodjes op van Subway: allemaal 15 cm honey oat brood en dan de bbq rib, kalkoen ham bacon melt en de steak cheese. Op de bbq rib hadden we als saus de bbq-saus. Op de steak cheese de sweet onion saus en op de kalkoen ham bacon melt de chipotle southwest saus. En als groente hadden we op alle broodjes ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, paprika en rode ui.![]()
Ik kijk thuis wel evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
iets leuk voor op je werk: http://www.topsocialite.com/the-20-hottest-women-of-the-90s/
met nr2 ben ik het overigens niet eens, met #1 wel
tram 9 dan moet ik denk ik stoppen bij kalvermarkt stadhuis en dan het stukkie lopen naar het Plein, dat weet ik gelukkig nog wel te vindenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan moet je naar t Plein, daar zit er eentje (richting Spuistraat, naast de FRS)
Met welke tram ga je, of zit je de buurt van t Plein?
Vanaf t stadhuis is t dichtbij idd, eet smakelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:29 schreef DavyE het volgende:
[..]
tram 9 dan moet ik denk ik stoppen bij kalvermarkt stadhuis en dan het stukkie lopen naar het Plein, dat weet ik gelukkig nog wel te vindenBedankt Dylanesque voor de routebeschrijving ik ga daar ff een broodje halen
![]()
![]()
Yo bedankt zal wel lukkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vanaf t stadhuis is t dichtbij idd, eet smakelijk(zal wel druk zijn bij de subway denk ik
)
vrijdag = leegte + tijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:40 schreef Dangel het volgende:
lekkage = emmer + spons
valt vast wel mee iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
Yo bedankt zal wel lukken![]()
ik denk het ook ik ga deze tent hiero op 12.30 dus ik hoop dat het om 13.00 al wat rustiger is maar ja is vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |