Vergeet de engeltjes niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ésque![]()
Dankjewel, met een kopje Seventhee gaat de middag altijd een stuk harder (en vreemder) (en gekleurder) (en vol stipjes) Whieej!![]()
ja je zou je naam even moeten veranderen iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeet de engeltjes niet!
Seventhee.. hahaha!
dat is al sinds 2 wekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
Fok is lekker snel weer vandaag
Hmmja, en dan ook op een plek waar iedereen langslooptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
Dylan, zie sig
CasB zit met z'n rug naar zijn collega's toe?
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagairequote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
Wel rustig hier.
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagaire
aww moeten wij even bellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
Same here... Ach ja, het is bijna weekend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
nein, und hier haben wire der voratkastquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
Das lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 50 minuten en dan weer naar huis
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je zeggen int duits
Hey meisje , je heb wat verloren
wass dann ?
De oorlog !
whehe![]()
![]()
en dan maar kijken wat ze doet
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!quote:
foto!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
whatever floats your boatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:54 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.
Pics !! Jetzt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:56 schreef Tomfan het volgende:
Iest dass maedel ja auch ein biesschen roendboerstig ?
heb je een plaatje ter verduidelijking ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
boat? je kan surfen op die tubgirl, maar een boot kan ze niet aan denk ik
![]()
ja foto, en dat zeg jij. en trouwens ik weet niet eens hoe ik dat moet doen.quote:
cupasoup automaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.
ze weet inmiddels wel de koffieautomaat te vinden. das het belangrijkste toch ?
sorry ist ganz unmeuglichquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je een plaatje ter verduidelijking ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |