Vergeet de engeltjes niet!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ésque![]()
Dankjewel, met een kopje Seventhee gaat de middag altijd een stuk harder (en vreemder) (en gekleurder) (en vol stipjes) Whieej!![]()
ja je zou je naam even moeten veranderen iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vergeet de engeltjes niet!
Seventhee.. hahaha!
dat is al sinds 2 wekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Dylanesque het volgende:
Fok is lekker snel weer vandaag
Hmmja, en dan ook op een plek waar iedereen langslooptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Seventees het volgende:
Dylan, zie sig
CasB zit met z'n rug naar zijn collega's toe?
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagairequote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
Wel rustig hier.
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ik moest even een rondleiding verzorgen voor de stagaire
aww moeten wij even bellenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
Same here... Ach ja, het is bijna weekend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:30 schreef Jimbo het volgende:
hier is weer nix te doenheb nog geen enkel belletje oid gehad vandaag
nein, und hier haben wire der voratkastquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Und hier haben wir dein Arbeitsplatz?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
Das lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
Nog 50 minuten en dan weer naar huis
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nein, und hier haben wire der voratkast
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Du arbeitet in Deutschland? (ofzoiets)![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik heb een duitse stagaire over de vloer.
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet je zeggen int duits
Hey meisje , je heb wat verloren
wass dann ?
De oorlog !
whehe![]()
![]()
en dan maar kijken wat ze doet
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!quote:
foto!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
whatever floats your boatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:54 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een tubgirl op je hoofd doet.
Pics !! Jetzt !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoe ze eruit ziet !!
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:56 schreef Tomfan het volgende:
Iest dass maedel ja auch ein biesschen roendboerstig ?
heb je een plaatje ter verduidelijking ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
boat? je kan surfen op die tubgirl, maar een boot kan ze niet aan denk ik
![]()
ja foto, en dat zeg jij. en trouwens ik weet niet eens hoe ik dat moet doen.quote:
cupasoup automaatquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zat ik hier niet op fok.
ze weet inmiddels wel de koffieautomaat te vinden. das het belangrijkste toch ?
sorry ist ganz unmeuglichquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je een plaatje ter verduidelijking ?
ok, ok, laat maar dan hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja foto, en dat zeg jij. en trouwens ik weet niet eens hoe ik dat moet doen.
ja ik zit nog steeds op een foto van je collega te wachtenquote:
hehequote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zit nog steeds op een foto van je collega te wachten![]()
maar ik kan hier echt geen foto maken. , ik zou het wel zo doen als het kon hoor, geef ik erom,
nou nou , ik vind het inbreuk vd privacy dat jij dylan als avatar kiestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe
ik vind t toch een beetje een inbreuk op de privacy van mn collega's om hier foto's van ze te posten
ja je kan natuurlijk ook de toetsen van het toetsenbord lijmenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:27 schreef Jimbo het volgende:
ik zit uit verveling mn vingers aan elkaar te plakken met plakband :/ iemand nog andere ideetjes?
(kut man typen is fucking moeilijk nu , koste me wel 10 min dit oid)
ech nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:36 schreef unox_worst het volgende:
pokerstars helpt je ook goed de dag door![]()
Dat is helemaal geneens Dylan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nou , ik vind het inbreuk vd privacy dat jij dylan als avatar kiestdus kom maar op met die foto
enneh voor je het zegt, elle heeft toestemming van de dolfijn
Neuh fok doet gewoon 10 minuten over mijn postsquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
wat heeft iedereen het weer druk zeg
ja maar ik heb niets waarmee ik een foto kan uploaden. telefoon kan ik hiermee vergeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef Tomfan het volgende:
Je zegt gewoon dat ze zich moet voorstellen op een Publc Folder ofzo en dat het gebruikelijk is daar een foto bij te doen ! Jij maakt die foto en laat die hier zien ...
Soo Siempel ...
Also sie hat keine grosse Titten sondern kleine erbsen ...
Voordeel dat ik beheerder benquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ech niet
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Gambling"
For assistance, contact your network support team.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
dat het gebruikelijk is om met elke stagair op de foto te gaan.
oh sorryquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat is helemaal geneens Dylan!![]()
Ow. T zijn Neal Cassady en Jack Kerouacquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh sorryja je avatar doet het hier op het werk nieteens, dus kan eigelijk niet zien welke er nu op staaat
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow. T zijn Neal Cassidy en Jack KerouacWeet je dat ook weer.
Pannekoekenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
voordeel dat ik hier helemaal aleen zit en we geen netwerkbeheerder oid hebben at allquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:46 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Voordeel dat ik beheerder ben![]()
Paddestoelenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:00 schreef Seventees het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
hey die zijn verboden , althans bijnaquote:
Revolutie! Protesteren! Demonstreren! Vrijheid in eigen hoofd!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey die zijn verboden , althans bijna
ah okequote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jack Kerouac de schrijver en Neal Cassady een vriend en inspiratiebron van de eerste
ja idd Red de Paddo!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Revolutie! Protesteren! Demonstreren! Vrijheid in eigen hoofd!
Al gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd Red de Paddo!
tekenen die hap
oke mazzelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:28 schreef Dylanesque het volgende:
ik kom erop terug, ik ga naar huis
Ik zie dat er in 2009 een verfilming van komtquote:
Oeh dat lust ik ook welquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef diertjuh het volgende:
Tvptje plaatsten voor volgende week alvast.
En ik heb eigenlijk zin in een biertje..![]()
ik realiseer me dat ik mn poolse biertje op mn werk heb laten liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:34 schreef diertjuh het volgende:
Tvptje plaatsten voor volgende week alvast.
En ik heb eigenlijk zin in een biertje..![]()
dat zeggen mensen nou nooit over harry potterquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zie dat er in 2009 een verfilming van komtMaar het lijkt me geen goed boek om te verfilmen, het mooiste eraan is de manier van schrijven
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zeggen mensen nou nooit over harry potter
nou t kan denk ik geen kwaad om eens lid te worden van de biep, en dat boek te lenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |