Ik moest ook krabbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
Pff krabben deze morgen! Gekkenwerk!
En dan komt er ook nog is zo'n dwaze krantenbezorger, die bijna tegen mijn auto opfietst... Nou gezellig hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moest ook krabben![]()
. Volgens mij heb ik vorig jaar geen een keer moeten krabben en nu sta ik in fucking oktober al met dat ding in mijn hand
![]()
![]()
aaj dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hellow! ik ben er wel hoor, heb ik vakantie ligt de eerste week van mn vakantie internet er thuis uit en raad is, ik heb het nog steeds niet terug!
Ben dan ook al heeeeeel boos hoor op orange! naast geen internet ook geen huistelefoon....
vandaag weer begonnen met werk en heb nu al geen zin meer!
bovendien een hoop in te halen dus zal ik ook niet veel naar fok kunnen.....
Nah ben je klaar mee :S Succes dan maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:39 schreef draculettetje het volgende:
hellow! ik ben er wel hoor, heb ik vakantie ligt de eerste week van mn vakantie internet er thuis uit en raad is, ik heb het nog steeds niet terug!
Ben dan ook al heeeeeel boos hoor op orange! naast geen internet ook geen huistelefoon....
vandaag weer begonnen met werk en heb nu al geen zin meer!
bovendien een hoop in te halen dus zal ik ook niet veel naar fok kunnen.....
gvd de hele week aan de thee gezeten .. en zit nu weer die-hard aan de koffie ...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
iemand nog wat gluhwijn ?
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bullquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
Twee kopjes koffie en ik kan geeneens meer slapen
Dat is zeker wel rustig, nee ik ben een rasechte theemuts en loop verder op waterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bull![]()
p.s
Wel weer lekker, kom je na een week ziek thuis te zijn geweest weer op je werk .. is het daar lekker rustig!
misschien dat als je het als lotion gebruikt welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:40 schreef diertjuh het volgende:
lekker
Zal het ook helpen tegen buikpijn?
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar drink ik helaas iets te veel voor, mijn ochtend begint al met red-bull![]()
p.s
Wel weer lekker, kom je na een week ziek thuis te zijn geweest weer op je werk .. is het daar lekker rustig!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien dat als je het als lotion gebruikt wel
Meh Crysis, gisteravond UT3 gespeeld, ben er niet zo van onder de indruk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En vrijdag ben ik nog vrij ook bedenk ik me net hahaha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
net op tijd beter voor vrijdag , als crysis sp demo uitkomt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aha, ben nog niet zo wakker he, moet wennen aan het "werk".quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
SINGLE PLAYER DEMO. (met directx10 waarschijnlijk !! de multiplayer demo had alleen directx9)
dus je kan ook alle bomen en gebouwen verrot knallen dan
ik vind ut3 tegenvallen, voorral omdat ze de screenshots waarschijnlijk gephotoshopped hebben.
maja ff wachten totdat de volledige versie beschikbaar is.
heb hem al een paar keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ben nog niet zo wakker he, moet wennen aan het "werk".
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind UT3 er best mooi uitzien!
Nou moet ik er bij zeggen dat ik van te voren nooit screenshots ofzo heb gezien.
Trouwens al de demo van Call of duty 4 gespeelt? Die zag er ook gewoon erg nice uit!
Ik inderdaad ook al 3 keer ofzo, maar dan steeds met andere wapensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb hem al een paar keer uitgespeeldidd erg vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |