quote:
anijs.quote:
Ik wist het nou niet zeker meerquote:
Dinsdagochtend vrij is beter dan maandagochtendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:31 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n rooster voor de volgende periode. Liet het vanavond aan een vriend zien met deze gezichtsuitdrukking erbij:![]()
En hij: mwah, niet zo zeuren, dinsdagochtend ben je vrij.![]()
Oh kijk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Soempie het volgende:
20.00 uur bedoel ik.! Maargoed, wel tussen 16.00 uur en 18.00 uur vrij.
![]()
Die kriebels in je buik zijn altijd tof bij een koprol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik had ook een headrush toen ik een koprol op mijn bed deed.![]()
Ja, probeer maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
Kriebels in je buik bij een koprol?![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..mocht je ooit willen testen hoe kietelig ik ben: doe het niet
Ik heb de reflexen van een cheetah op speed met het richtingsgevoel van een blinde spruit.. Je zou zo maar eens met een blauw oog of een half gekneusde rib thuis kunnen komen
Dat klopt. Maar dat is voor je eigen bestwil. Dat geldt voor iedereen die dit leest en ooit denkt een poging te moeten wagen. Mijn ellebogen zijn onverbiddelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Jaja, dat zeg je om te voorkomen dat je gekieteld wordt.![]()
![]()
Ook Breed van Nirvana. Ik zat echt:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
The Joker and the Thief
Blijft zo ontzettend vet dat nummer
Herrie?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:20 schreef Soempie het volgende:
Heb Breed nu aanstaan. Wat een herrie.![]()
![]()
Doet het altijd ENORM goed op Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet het altijd ENORM goed op Lowlands
Evenals Bro Hymn
Ik ga zo een poging wagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
En ben je nu al moe genoeg? Of ga je gewoon door totdat je op je keyboard in slaap valt?
Mwah ik heb het af maar ben er niet echt tevreden over. Maar mijn moeder vond het wel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Soempie het volgende:
Hee MaJo.![]()
Is het gelukt met je opdracht?
Is toch cute.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Spinnen hield je toch ook niet van??
[ afbeelding ]
Nou dit is niet grappig, ik ben dus ECHT heel bang voor muizen. Bij het zien van dit plaatje slaat mijn hart serieus een keer over en grijpt het me op de keel. Liever dus niet meer dit soort grapjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
Spinnen hield je toch ook niet van??
Rare griet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef MaJo het volgende:
En nee spinnen ben ik totaal niet bang voor, die pak ik zo op![]()
Nee ik vind ze totaal niet cute maar echt mega-eng, ik weet ook niet waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is toch cute.![]()
Alleen ze zijn zo snel, daar schrik je wel even van.![]()
En heb je al muizenvallen en/of gif neergezet dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik vind ze totaal niet cute maar echt mega-eng, ik weet ook niet waaromVooral nadat ik er laatst één in mijn slaapkamer heb gehad. Sindsdien slaap ik thuis niet meer écht goed, bij elk geluidje schrik ik
En soms is het erger dan anders, afgelopen nacht in totaal iets van 4 uur geslapen omdat ik zo bang was, dat ik niet meer in slaap kan komen
Daarom is het een verademing om bij mijn ouders te slapen, daar slaap ik als een blok
![]()
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur, die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzoquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur
Niet? Gekke spinnen hebben jullie daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Spinnen zitten gewoon een beetje te chillen op de muur,[b] die kruipen niet omhoog via je broekspak, gaan niet lekker bij je onder de deken liggen enzo [/b]Dus nee daar ben ik totaal niet bang voor
Mogen we hier uit afleiden dat jij wel bang bent voor spinnen?quote:
Dat mag niet van mijn mieterige huisgenootjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En heb je al muizenvallen en/of gif neergezet dan?
Je hebt van die graankorrels met gif. Die eten ze en dan worden ze suf en vallen ze in slaap. Uiteindelijk gaan ze vanzelf dood want ze blijven het wel eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat mag niet van mijn mieterige huisgenootjesMaar ik heb er nu schoon genoeg van, ik wil gewoon weer normaal kunnen slapen. Dus ik ga het gewoon doen
Wel zijn alle gaten van mijn slaapkamer dichtgeplakt met klei dus ik hoef niet bang te zijn
Maar ik denk dan dat ie snel binnen is gekomen toen ik de deur opendeed ofzo
Whehe lees nu dat ik broekspak heb getikt in plaats van broekspijpquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet? Gekke spinnen hebben jullie daar
Ik ken de verhalen, dat ze ergens verrotten en dan komen er weer maden op af. Of dat je ze hoort knisperen omdat de aderen openspringen. En daarom willen mijn mietjes huisgenoten dus niet dat ik rattengif gebruik, omdat ze bang zijn dat het gaat rotten en dat daar ander ongedierte op af komt of het gaat stinken. Maar je hebt ook spul dat ze uitdroogt maar ze willen er maar niet aan. Pech gehad want ik ga het lekker toch doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt van die graankorrels met gif. Die eten ze en dan worden ze suf en vallen ze in slaap. Uiteindelijk gaan ze vanzelf dood want ze blijven het wel eten.
En voor de rest zeg ik maar niets want daar wordt je bang van
Mehehe moet nog steeds lachen om broekspakquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Nembrionic het volgende:
broekspak had ik niet eens gezien
Wij hebben hier wel eens van die hele grote, zwarte harige huisspinnen. Die zijn goor. Niet echt eng ofzo maar wel icky
Wat zijn DAT nou weer voor een verhalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen, dat ze ergens verrotten en dan komen er weer maden op af. Of dat je ze hoort knisperen omdat de aderen openspringen. En daarom willen mijn mietjes huisgenoten dus niet dat ik rattengif gebruik, omdat ze bang zijn dat het gaat rotten en dat daar ander ongedierte op af komt of het gaat stinken. Maar je hebt ook spul dat ze uitdroogt maar ze willen er maar niet aan. Pech gehad want ik ga het lekker toch doen![]()
Dan pak je toch de stofzuigerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb bij thuiszorg gewerkt en ook bij een meneer die in een deel van een boerderij woonde. Stond op het takenlijstje: spinnen vangen.![]()
Volgens mij zaten er wel 100.
![]()
Daarna heb ik gevraagd of ik de week erop ergens anders heen mocht.![]()
Zoals een student betaamd! Luie donders..allemaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
Kunnen we het weer over iets anders hebben, anders ga ik er over dromen![]()
Had ik al gezegd dat ik morgen uit kan slapen tot 12 uurHeb er nu al zin in
Had ik ook gepakt. Evengoed...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan pak je toch de stofzuiger
Moet je wel daarna de zak weggooien.
Ik ken ze. Die beschreef ik net. Die hebben wij hier :quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had ik ook gepakt. Evengoed...![]()
En dan heb ik het niet over van die lullige spinnetjes of langpoten, maar van die dikke zwarte die hard rennen.![]()
Slaap ze! En succes morgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, ik ben jaloers.![]()
Ik ga snel naar bed.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |