Wel bang voor mij blijven hé!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:49 schreef BossFight het volgende:
Ik wilde het doen, maar ik durfde niet...![]()
Mooie, of je kan in FB vragen of ze de TT willen aanpassen van dezequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef BossFight het volgende:
Breda #96. Waar Fransien matchende toilet artikelen koopt.
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Breda 100# Waar fransien een drive-by deed op de bredafokmeet.![]()
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekend isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja, 20 oktober hè luitjes? Dat wordt de meet datum. Ik moet de wiki nog ff aanpassen.. PM het gerust allemaal door aan de Bredasche Users.
Dat zal ik thuis even doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekent is
Zowieso moet ik anders alleen het breda topic volspuien dus dat gaat toch niet werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.
Jij hebt liever dinsdagavond zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Stofje het volgende:
20 Oktober gaat 'm hier ook niet worden. 's Middags Efteling, 's avonds T. Raumschmiere/ Lady Aida in de Mezz.
(De PI suggereert dat ik er blij mee ben, maar niets is minder waar. Maar Efteling en dat concert zijn toch óók best aardige dingen).
Pff, of een oktober (jaar onbekend)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Kuukske het volgende:
True. Eind oktober 2008 zitten we nu geloof ik.
Nee sorry, is helaas niet mogelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Kuukske het volgende:
Rustig. Kom je ook naar de deel 100 meet?
Ik hoop het. Breda haalt de laatste tijd een hoop grote namen binnen, en ik denk dat die de HSL ook wel hebben meegenomen als voordeel om hier te vestigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
Nah op een gegeven moment gaat dat ding heus wel rijden.
Think positive crap and such.
Wie is er weg?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:17 schreef MdO82 het volgende:
Ja maar er verdwijnen ook weer namen
Ja doet dat ff in je eigen tijdquote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Laatst bij de Jumbo zag ik wel dat hun voormalige buren, Hessels Metaal, al bijna tegen de vlakte ligt. Maar die hebben een groot nieuw pand naast de ING Carlease, dus dat telt nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:19 schreef MdO82 het volgende:
Ik las dat er weer een bedrijf op de kop gegaan was, moet het weer ff opzoeken
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Laatst bij de Jumbo zag ik wel dat hun voormalige buren, Hessels Metaal, al bijna tegen de vlakte ligt. Maar die hebben een groot nieuw pand naast de ING Carlease, dus dat telt niet.
Vergeleken met het Valkeniersplein valt het daar nog hendig mee.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef MdO82 het volgende:
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zeg
Daar heb je wel weer een puntquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeleken met het Valkeniersplein valt het daar nog hendig mee.
NAC = BREDA en BREDA = NACquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Gaat NAC weg?
Dat zijn nog eens afspraken, mijn digitale vrienden lijken m'n echte vrienden welquote:Er wordt nog gesteggeld over de datum, maar het wordt een vrijdag of zaterdag in oktober Half 9. Verzamelen voor het Hart van Breda op de Grote Markt. Aanmelden en jouw vrije vrijdag/zaterdag momenten in je agenda graag richting JDude via PM!
ja inderdaad.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:23 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Krijgt de Djumbo dan meer parkeerruimte *zucht* dat is een gedoe soms zeg
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik denk toch dat 20-10 het handigst is. Dan kunnen de meesten..
Er komt vast nog wel een spontane andere meet. [afbeelding]
De komers:
BossFight
Kuukske
JDude
Swiffer
Sambabal
Squirrel
Clauw
Vraagtekens:
Veldmuis
ikbeneenkiwi
Rizzo
Asics
Verdeurie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef timmeeeh het volgende:
Oh, ik zit de 20ste in Center Parcs dus ik kan niet.
En terecht; je echte sociale leven prevaleert boven Fok!.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef timmeeeh het volgende:
Oh, ik zit de 20ste in Center Parcs dus ik kan niet.
Uyteraerdt!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:52 schreef veldmuis het volgende:
Dat zal JD ook plezant vinden!
Hehehquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:52 schreef veldmuis het volgende:
Dat zal JD ook plezant vinden!
Nee hoor, we houden nog steeds van jequote:
Weer een verzameling kleine spelletjes eigenlijk, maar er zit een Wii mote bij, dus dat leek me wel een goed idee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Wat is Wii Play? Een spelletje ofzo?
Ik ga volgende maand Wii Boogie kopen.
Hn, dat had ik dan weer niet gezien bij de Mediamèrt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:20 schreef Dalamar het volgende:
Weer een verzameling kleine spelletjes eigenlijk, maar er zit een Wii mote bij, dus dat leek me wel een goed idee.
Lachen hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef BossFight het volgende:
Met de nieuwe besturen moet het rete geinig zijn.
Golfen is trouwens wel echt grappig om te doen in Wii-sports.
Ik ken het probleemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef BossFight het volgende:
Sander vind baseball helemaal geweldig, ik niet zo...
Maar dat is meer omdat hem het wel lukt om raak te slaan en mij niet zo...
Ik weet ook niet wii het is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:45 schreef bassieVL het volgende:
Wii?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:46 schreef BossFight het volgende:
Ik bedenk me net echt een gat in de markt voor valentijnsdag!
Een kartje bier in de vorm van een hart!
Een kratje bier in de vorm van een hart!©®quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
tof!
maarre... misschien kun je er dan beter miljonair mee worden, ipv het idee op fok te postenzal je zien, 14 feb gaat heineken er met jouw idee vandoor.
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:15 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Nee hoor, we houden nog steeds van je![]()
Die dingen erachter helpen niet hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Een kratje bier in de vorm van een hart!©®
Zo.
Spuit 11.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die dingen erachter helpen niet hoor
Pas als je er echt patent op hebt aangevraagd, dan heb je wel een been om op te staan
90% van de bevolking tegenwoordig zijn prutsers (ik hoor bij die 10%)
Neen, what the hell zou ik daar dan moeten doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:11 schreef Swiffer het volgende:
Hey Rizz,
Was jij niet die ene met die werkbank bij het beste idee?![]()
Guybrush Threepwoodquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef bassieVL het volgende:
Wii is die kerel nou in jouw plaatje?
Ik hoef gelukkig niet te kiezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef veldmuis het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)n-playstation-3.html
Niiws!
Volgens mij kunnen echt heel weinig mensen op de 20equote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Kiwi. Ben je er ook de 20e?
Ik zit dan in de Ardennen, sorry, werkoverleg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen echt heel weinig mensen op de 20e.
Dan zijn we ook helemaal niet bij topic 100 dus het slaat nergens op!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen echt heel weinig mensen op de 20e.
ROEP JIJ DAN EENS EEN DATUM!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef veldmuis het volgende:
Dan zijn we ook helemaal niet bij topic 100 dus het slaat nergens op!
Tijd snel? Dat is superduf werk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef BossFight het volgende:
Denk je van hey ik ga vandaag de hele ochtend wat pc's voorzien van een vers image dan gaat de tijd lekker snel. Is het verdomme pas kwart voor 10.
Ik ga zometeen archiveren. Oók leuk!quote:
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.quote:
Nerdtalk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef BossFight het volgende:
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.
1 januari, jeweettog!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Gij geluksmuis.
Zeg eens, wanneer wil jíj meeten?
Waarom ga je niet met reborn dingen aan de slag ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.
Oja, dat staat al tijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef veldmuis het volgende:
1 januari, jeweettog!
Ja ontzéttend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef BossFight het volgende:
Sexy he?
Om heel eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord maar heb het net even opgezocht en dat ziet er wel erg handig uit. Vooral voor de grotere computer lokalen inderdaad. Misschien is een balletje over opgooien bij de baas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met reborn dingen aan de slag ofzo?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:21 schreef veldmuis het volgende:
Wat dacht je? Donderdagavond, studentenavond, laat ik me weer eens jong gedragen en keihard gaan zuipen? Moet je ook niet doen op jouw leeftijd.
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef tha_rizzo het volgende:
* tha_rizzo Is oud en zuipt zich ook nog steeds klem, zonder problemen
* Kuukske schuift wat verder naar achteren.quote:
Ja, Wat moet ik hier nou mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ben ik te jong voor je Fransien?
Ranzig op reageren.quote:
Heb jij geld voor een Wii?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ben ik te jong voor je Fransien?
FOTOOOO's.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met reborn dingen aan de slag ofzo?
whehe ook van Asics met een stropdas - op onze trouwdag, en daarna nooit meer!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef Ritchie het volgende:
Daar zijn foto's van..
Op mijn huidige baan doen ze niet aan dat achterlijke gedoe, loop daar gewoon op mijn nikies rond, spijkerbroek en t-shirt en klaar.
Werk je in de bankshop in die apiepakkies met die lelijke stropdassen of doel je op je bankrek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:39 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ik mocht kiezen, doe mij maar Malboro-achtige outfits. Helaas denkt de ABN Amro daar anders over
Ja. Dat vind ik ook. Écht.. ik zou het niet goed vinden als het geen gfukms563im578mi67 was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:02 schreef BossFight het volgende:
gfukms563im578mi67
Ik zocht juist dit topic op om die 90's dinges te melden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zijn er nog mensen die naar de 90's party in de mezz gaan vanavond?
WHEHEHE ORANJEBOOM?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:28 schreef BossFight het volgende:
au mijn hoofd.
Hoe zijn die 90's feesten?! Komt er een beetje volk op af? Zo een half volle Mezz lijkt me ook niets!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:07 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik zocht juist dit topic op om die 90's dinges te melden.
Dus JA
nee, maar wel alcohol! Daar ga ik dit weekend niet moeilijk over doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef fransbreda het volgende:
Wijn is geen bier!
neen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Ben je vrouwelijk?
Is goed! Ik wacht nog steeds op je huisverwarming.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
En terecht; je echte sociale leven prevaleert boven Fok!.
Kom je binnenkort een semifokbavaria-meet houden?![]()
Ik krijg nog een half bakje Bavaria van kiwi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:49 schreef veldmuis het volgende:
Bavaria?
Kiwi en ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:51 schreef BossFight het volgende:
Wie de neuk drinkt er nou Bavaria?
1. Kan je nog lang wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:57 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Is goed! Ik wacht nog steeds op je huisverwarming.
[..]
Ik krijg nog een half bakje Bavaria van kiwi.
[..]
Kiwi en ik.
Ik heb het gemerkt ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er niet. En JD ook niet. Die heeft een gruwelijke kater van zijn personeelsuitje en ligt ziek in bed
Die had ik gisteren. Niet te zuinig.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:52 schreef JDude het volgende:
Die had ik gisteren. Niet te zuinig.
Wie was jij dan!quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:08 schreef Helsie het volgende:
Zo, Mezz was weer erg ok! Weet alleen nu al dat ik morgen brak ben... Jammer is dat!
En tien minuten eerder een beknellingquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
Bij het ziekenhuis aan de Langendijk zijn ze met drie wagens geweest, zo rond acht uur.
Ik, m/28jr/1m93/blond krt hr/getr/etc, ben Helsie. Of wat bedoel je? Heb hele avond iig op de trap gestaan, tegen de zijkant, aan de kant van de ingang, zeg maar. We waren met een stuk of 12-15 bekenden, erg gezellig!quote:
I WANNA BE A HIPPY AND I WANNA GET STONED ON MARA, MARAHIUANAquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, goedemorgen.
Hebben ze nog happy hardcore gedraaid?
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik hing daar een beetje in het midden rond, bij Asics en zijn vrouw en diens lieftallige vriendinnetjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:38 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik, m/28jr/1m93/blond krt hr/getr/etc, ben Helsie. Of wat bedoel je? Heb hele avond iig op de trap gestaan, tegen de zijkant, aan de kant van de ingang, zeg maar. We waren met een stuk of 12-15 bekenden, erg gezellig!
MARAWIE?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
I WANNA BE A HIPPY AND I WANNA GET STONED ON MARA, MARAHIUANA
![]()
Ik leefquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:21 schreef fransbreda het volgende:
Nog wat te beleven op de zondag of is iedereen dood en aan 't ontbinden?
Ik ben al heel productief geweest! Ben opgestaan, heb ontbeten, ben naar zeeland gereden, daar weer een broodje gegeten, en zojuist mijn TomTom geupdate!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:21 schreef fransbreda het volgende:
Nog wat te beleven op de zondag of is iedereen dood en aan 't ontbinden?
Ook de afwas?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik leef
Ik heb al m'n kamer redelijk half opgeruimd en Le Wrak gewassen
@Wiebelkont, je sig....
Nee, m'n kamer was een teringzooi (en dat is 't nog steeds)quote:
Pas op dat je de roest er niet afpoetst, die houd hem waarschijnlijk bij elkaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, m'n kamer was een teringzooi (en dat is 't nog steeds)
De afwas is voor m'n ouders
En Le Wrak had ik al dik 2maanden niet meer gewassen
Maargoed, anders kan jij hier de rest schoonmaken Fransien
Wel! Je bent er pas nog mee naar het strand gereden, toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Doe eens aardig over Le Wrak
Jullie hebben 'm nog nooit gezien en kunnen er geen oordeel over vellen
GRMBLquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel! Je bent er pas nog mee naar het strand gereden, toch?
[ afbeelding ]
Ik ben er door achtervolgd!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Doe eens aardig over Le Wrak
Jullie hebben 'm nog nooit gezien en kunnen er geen oordeel over vellen
Ow ja, toen bezorgde jij K. nog een aantal blauwe plekkenquote:
Post eens een foto, dan zal ik oppassen dat ik er niet per ongeluk overheen rijd als ik weer door Breda tour.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
GRMBL
STERF
Le Wrak is de bom ja
Hij rijdt, komt nog elk jaar door de keuring, heeft bijna geen last van roest etc.
Ik liep wel een dagje moeilijk ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow ja, toen bezorgde jij K. nog een aantal blauwe plekken
Dan zijn we ergens in December toe aan een jaren 20 party?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef travelman het volgende:
MEZZ was érg gezellig&leuk!! 90's partyOp naar 80's Verantwoord (03-11)!!!
Als je nog lang wacht, is het alweer uitverkocht...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef fransbreda het volgende:
Ow zijn die al in de verkoop, moet ff kijken of ik dat bedrag in 1 x kan vrijmaken.
BosSfight?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Swiffer het volgende:
Hey BS, gefeliciteerd joh!
ja bij ons ook zeg, maar dan pliessie... kunnen ze niet pas na 8 uur zo druk doen??quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef fransbreda het volgende:
WTF waren die sirenes vanochtend, leek wel of ze een uur rond in breda aan t rijden waren.![]()
Ouch.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef fransbreda het volgende:
Was ik net op t politiebureau om aangifte te doen, blijkt er nog een bekeuring open te staan van 360 euro.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |