Tijd snel? Dat is superduf werk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:46 schreef BossFight het volgende:
Denk je van hey ik ga vandaag de hele ochtend wat pc's voorzien van een vers image dan gaat de tijd lekker snel. Is het verdomme pas kwart voor 10.
Ik ga zometeen archiveren. Oók leuk!quote:
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.quote:
Nerdtalk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef BossFight het volgende:
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.
1 januari, jeweettog!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
Gij geluksmuis.
Zeg eens, wanneer wil jíj meeten?
Waarom ga je niet met reborn dingen aan de slag ofzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:26 schreef BossFight het volgende:
[..]
Valt wel mee want moest ook op 1 van de verse pc's het image zo in elkaar pleuren zodat ik er zelf een snapshot van kon maken en deze dan weer multicasten richting wat andere pc's. Kan best tijdrovend zijn, maar het viel nogal mee dus.
Oja, dat staat al tijden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef veldmuis het volgende:
1 januari, jeweettog!
Ja ontzéttend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:30 schreef BossFight het volgende:
Sexy he?
Om heel eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord maar heb het net even opgezocht en dat ziet er wel erg handig uit. Vooral voor de grotere computer lokalen inderdaad. Misschien is een balletje over opgooien bij de baas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met reborn dingen aan de slag ofzo?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:21 schreef veldmuis het volgende:
Wat dacht je? Donderdagavond, studentenavond, laat ik me weer eens jong gedragen en keihard gaan zuipen? Moet je ook niet doen op jouw leeftijd.
.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:34 schreef tha_rizzo het volgende:
* tha_rizzo Is oud en zuipt zich ook nog steeds klem, zonder problemen
* Kuukske schuift wat verder naar achteren.quote:
Ja, Wat moet ik hier nou mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ben ik te jong voor je Fransien?
Ranzig op reageren.quote:
Heb jij geld voor een Wii?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ben ik te jong voor je Fransien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |