En tien minuten eerder een beknellingquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef JDude het volgende:
Bij het ziekenhuis aan de Langendijk zijn ze met drie wagens geweest, zo rond acht uur.
Ik, m/28jr/1m93/blond krt hr/getr/etc, ben Helsie. Of wat bedoel je? Heb hele avond iig op de trap gestaan, tegen de zijkant, aan de kant van de ingang, zeg maar. We waren met een stuk of 12-15 bekenden, erg gezellig!quote:
I WANNA BE A HIPPY AND I WANNA GET STONED ON MARA, MARAHIUANAquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:15 schreef veldmuis het volgende:
Hallo, goedemorgen.
Hebben ze nog happy hardcore gedraaid?
Dat kan ik me niet meer herinneren. Ik hing daar een beetje in het midden rond, bij Asics en zijn vrouw en diens lieftallige vriendinnetjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:38 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik, m/28jr/1m93/blond krt hr/getr/etc, ben Helsie. Of wat bedoel je? Heb hele avond iig op de trap gestaan, tegen de zijkant, aan de kant van de ingang, zeg maar. We waren met een stuk of 12-15 bekenden, erg gezellig!
MARAWIE?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
I WANNA BE A HIPPY AND I WANNA GET STONED ON MARA, MARAHIUANA
![]()
Ik leefquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:21 schreef fransbreda het volgende:
Nog wat te beleven op de zondag of is iedereen dood en aan 't ontbinden?
Ik ben al heel productief geweest! Ben opgestaan, heb ontbeten, ben naar zeeland gereden, daar weer een broodje gegeten, en zojuist mijn TomTom geupdate!quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:21 schreef fransbreda het volgende:
Nog wat te beleven op de zondag of is iedereen dood en aan 't ontbinden?
Ook de afwas?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:25 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik leef
Ik heb al m'n kamer redelijk half opgeruimd en Le Wrak gewassen
@Wiebelkont, je sig....
Nee, m'n kamer was een teringzooi (en dat is 't nog steeds)quote:
Pas op dat je de roest er niet afpoetst, die houd hem waarschijnlijk bij elkaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, m'n kamer was een teringzooi (en dat is 't nog steeds)
De afwas is voor m'n ouders
En Le Wrak had ik al dik 2maanden niet meer gewassen
Maargoed, anders kan jij hier de rest schoonmaken Fransien
Wel! Je bent er pas nog mee naar het strand gereden, toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Doe eens aardig over Le Wrak
Jullie hebben 'm nog nooit gezien en kunnen er geen oordeel over vellen
GRMBLquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:19 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wel! Je bent er pas nog mee naar het strand gereden, toch?
[ afbeelding ]
Ik ben er door achtervolgd!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Doe eens aardig over Le Wrak
Jullie hebben 'm nog nooit gezien en kunnen er geen oordeel over vellen
Ow ja, toen bezorgde jij K. nog een aantal blauwe plekkenquote:
Post eens een foto, dan zal ik oppassen dat ik er niet per ongeluk overheen rijd als ik weer door Breda tour.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
GRMBL
STERF
Le Wrak is de bom ja
Hij rijdt, komt nog elk jaar door de keuring, heeft bijna geen last van roest etc.
Ik liep wel een dagje moeilijk ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow ja, toen bezorgde jij K. nog een aantal blauwe plekken
Dan zijn we ergens in December toe aan een jaren 20 party?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef travelman het volgende:
MEZZ was érg gezellig&leuk!! 90's partyOp naar 80's Verantwoord (03-11)!!!
Als je nog lang wacht, is het alweer uitverkocht...quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:55 schreef fransbreda het volgende:
Ow zijn die al in de verkoop, moet ff kijken of ik dat bedrag in 1 x kan vrijmaken.
BosSfight?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Swiffer het volgende:
Hey BS, gefeliciteerd joh!
ja bij ons ook zeg, maar dan pliessie... kunnen ze niet pas na 8 uur zo druk doen??quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:46 schreef fransbreda het volgende:
WTF waren die sirenes vanochtend, leek wel of ze een uur rond in breda aan t rijden waren.![]()
Ouch.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef fransbreda het volgende:
Was ik net op t politiebureau om aangifte te doen, blijkt er nog een bekeuring open te staan van 360 euro.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |