Waarom zat je zo aan m'n jas te trekken dat je de tram wou hebben voor de grote meute eraan kwam dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef FJD het volgende:
Binnen komen en de 0-2 zien, op de bank gaan zitten en de 0-3 zien vallen
Eerste supporters gaan alvast naar huisen laat je club maar in de steek
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:33 schreef FJD het volgende:
Binnen komen en de 0-2 zien, op de bank gaan zitten en de 0-3 zien vallen
Eerste supporters gaan alvast naar huisen laat je club maar in de steek
Ze kunnen beter eens goede spelers kopen. Dan hoef je ook niks weg te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef ursel het volgende:Gaat ze gratis seizoenskaarten kosten..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Puni in zijn jongere jaren?
ze heeft wel geile ballen zeg![]()
Precies wat ik het liefst speel... realistische oorlog sim zonder al die science fiction poespas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Omg, nu moet ik zeker een nieuw kaartje kopen!!
zinkend schip enzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens het Britse Reuters heeft Henk ten Cate donderdagavond na het echec in de ArenA toegegeven naar Chelsea te gaan. Volgens het persbureau dat zich baseert op berichten uit The Sun laat de reactie van zijn zaakwaarnemer Sigi Lens ook niets te raden over.
'Het is waar dat we een overeenkomst hebben met Chelsea. Het is voor Ten Cate een mooie kans en een uitdaging om te werken met een groot elftal.'
Lens heeft nog meer te vertellen. 'Henk's rol bij Chelsea is duidelijk. Hij deed dat eerder bij het Barcelona van Frank Rijkaard. Iedereen is opgetogen, ze willen samenwerken dus waarom niet.'
Het is nu aan de Engelsen om te onderhandelen met Ajax. Zoals bekend loopt het contract van de geplaagde trainer en de nog meer geplaagde ploeg aan het einde van dit seizoen af. 'Chelsea wil de trainer nu hebben, dus als de clubs een overeenkomst bereiken zal alles duidelijk zijn. De wil is er zowel bij Henk als bij Chelsea. Henk wil meteen vertrekken bij Ajax, maar alles hangt af van hoe die club reageert.'
Volgens Lens heeft Ten Cate afgelopen week lang met de technische staf van Chelsea gesproken.
-----
Henk wil weg.... duhhh. Ik denk dat Henk weg moet.
Niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Precies wat ik het liefst speel... realistische oorlog sim zonder al die science fiction poespas.![]()
Toch maar eerder upgraden?![]()
Nu maar hopen dat de pc versie de basis is en niet de console.. Volgens mij zijn zulke spellen niet te spelen op een console.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen![]()
Maarre JP ik ga u verlaten !! Arbeiten
Succes!
quote:Dragon Rising speelt zich af op een olie-rijk eiland, aan de oostkust van Rusland ten noorden van Japan, in een tijd dat er spanning is tussen Rusland en China. Het spel start als de Chinese troepen een aanval beginnen op Rusland en de spelers zullen er tussenin zitten.
dat was op de bootlanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
ze heeft wel geile ballen zeg![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
alleen jammer dat je geen hoofdletters IJ hebt gebruikt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:00 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)2-dragon-rising.html![]()
@Baus: toevallig bekend met sandbox?![]()
[..]
![]()
Sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef ursel het volgende:
Waarom zat je zo aan m'n jas te trekken dat je de tram wou hebben voor de grote meute eraan kwam dan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Hopen dat je een beetje met de realisme settings kunt spelen want op full realism zonder spawns gaat de lol er heel snel afquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:00 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)2-dragon-rising.html![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
We hebben Stam toch weer terug![]()
* mompelt iets over resultaatvoetbal en 5-4-1
quote:
sjit man, youtube is hier geblocked, wat zien we hier?? kabouter plop met een boswandelingetje in een keet onder de rook van rotterdam, beetje langs de kant staan, grijnzen en aan de DJ vragen of hij wel legale plaatjes draait?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef jpjedi het volgende:
Frank in zijn discotheek in het weekend.
van de site (gaat zo uit de lucht)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jorrit/Cardinal > kun je ff een linkje posten naar de routebeschrijving, kan niet bij de FoD site komen
quote:Wat moet je allemaal meenemen:
Computer, monitor, toetsenbord, muis, muismat, hoofdtelefoon.
Spelletjes.
Een UTP-kabel (CAT5e/6) en eventueel nog een switch (gigabit).
Een stekkerdoos. Handdoek, schone kleding, tandenborstel, etc.
Eten en drinken.
Tafel als je die hebt
Stoel als je die hebt
Handdoek.
Vergeet ook niet het topic http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=551 hierin staat in welk huisje je zit. De indelingen zullen ook ter plaatse weer op de huisjes te vinden zijn.
Adres:
Buitenplaats In Den Olden Bongerd
Breukinkweg 3
7109 BX Winterswijk
Routebeschrijving:
Vanuit het Westen en het Zuiden
Richting Arnhem/Oberhausen (A12). Afslag Doetinchem/Enschede (A18).
Richting Varsseveld tot ainde snelweg.
Vervolgens Aalten/Bredevoort/Winterswijk (N318). Na 2de bordje met Bovenslinge, de eerste weg rechts. Dit is de Breukinkweg.
Vanuit het Noorden
Vanaf Groenlo richting Winterswijk. Bij de rotonde rechtsaf, dan de 2de rotonde rechtdoor en bij de 3de rotonde rechtdoor. De 3de weg links is de Breukinkweg. Park staat aangegeven.
Vanaf 15:00 is iedereen welkom.
Mocht er niemand meer bij de poort staan bel dan iemand op die er wel is.
Weet je geen nummers, dan kun je mij altijd bereiken op 06 22 381 980
het is nu al stil..ik zit maar te f5-en..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Dan wordt het helemaal stil hier dit weekend
Ik ben er nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
het is nu al stil..ik zit maar te f5-en..![]()
Nog even en ik ga uit ellende maar gewoon aan het werk![]()
Ga nog maar eens tiger woods spelen op de ps3![]()
;quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Dan wordt het helemaal stil hier dit weekend
Ik heb nog van Ikea zo'n Galant staan in Rozenburg met framequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:36 schreef staticdata het volgende:
nog op zoek naar een bureau voor me pc
De leeftijd niet dan??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:36 schreef FJD het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Urs
[afbeelding]
De naam wordt nog gewijzigd Urs
Zodra jij je gedrag erop aanpastquote:
wij hebben hier een modulair bureau van Ikea..wel stuk duurder maar ideaal voor elke kamer. zo lang en in elke vorm volgens je wens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog van Ikea zo'n Galant staan in Rozenburg met frame160x80, rechthoekig.
Als je een krat Jupiler achterlaat mag je m zo oppikken
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49806742
Deze kun je ook veel verder uitbreiden. Wij hebben hier twee hoek elementen tegenelkaar staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef jpjedi het volgende:
wij hebben hier een modulair bureau van Ikea..wel stuk duurder maar ideaal voor elke kamer. zo lang en in elke vorm volgens je wens.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ursel ouwe geitenbreier gefeliciteerd kerel!!![]()
ik kom wel een keer een bier halen, blijf ik gelijk slapen![]()
P35 bordje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Stefan740 het volgende:
Budget is er niet echt zeg 700 euri voor moederbord processor voeding harde schijf en dvd brander en geluidskaartje. Iemand aanbevelingen?
Als de mensen niet zo veeleisend gaan worden..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
500 watt. nog ff en je hebt een 1kw voeding nodig. Wanneer gaan ze eens met energiezuinigere systemen komen...
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet hequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
500 watt. nog ff en je hebt een 1kw voeding nodig. Wanneer gaan ze eens met energiezuinigere systemen komen...
weet ik ook wel, het is een peak vermogen, maar goed volgens mij als je crysis gaat spelen zal je die 500 watt aardig benaderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet he![]()
Met een goede 400watt lukt het vast ook wel maar waarom het risico nemen? 500watt is al weer meer standaard geworden. Ze worden wel steeds duurder zeg. Een beetje voeding is al snel weer 80,-
Ow ja en kijk of je een modulaire voeding kunt nemen. Daar steek je alleen de stroomkabeltjes in die je nodig hebt. Scheelt een hoop kabels in je kast
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet he![]()
Met een goede 400watt lukt het vast ook wel maar waarom het risico nemen? 500watt is al weer meer standaard geworden. Ze worden wel steeds duurder zeg. Een beetje voeding is al snel weer 80,-
Ow ja en kijk of je een modulaire voeding kunt nemen. Daar steek je alleen de stroomkabeltjes in die je nodig hebt. Scheelt een hoop kabels in je kast
+ het rendemement moet steeds hoger worden etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Als de mensen niet zo veeleisend gaan worden..![]()
![]()
chipset/northbridge en HDD doen ook wel mee.. Zou zo niet weten hoeveel maar ik gok 80-100 watt samen uitgaande van 2 HDD`s.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
8800GTS zou max iets van 147watt trekken, e6750 rond de 70watt. Dan heb je de grootste stroomtrekkers wel gehad denk ik. Met 400/450 zou je het dus wel redden
Uiteraard maar dan praat je al weer over drie componenten Ariequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:47 schreef jpjedi het volgende:
chipset/northbridge en HDD doen ook wel mee.. Zou zo niet weten hoeveel maar ik gok 80-100 watt samen uitgaande van 2 HDD`s.
oh ja en geheugen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan praat je al weer over drie componenten ArieMB en 2 HDDs.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbersDeze surfschool kun je bereiken door te bellen naar 498311 Schitterend man, beetje knokken met de natuur
ik had een prachtige modulaire voeding van 550watt, totdat ik mn computer na onweer aanzette en dat ding gewoon ontploftequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef jpjedi het volgende:
Maar moet je gelijk geven...die modulaire voeding is een must..ideaal knopen in je kast.![]()
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)mber_naar_de_PC.html
![]()
ja man, jammer dat je wacht met updaten tot het 2012 isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.![]()
Hmmm wordt een beetje in een verkeerde context geplaatst. Torro rosso eindige als 8e, haalt in onder gele vlag, Sutil krijgt de 8e plaatst toegewezen. Torro Rosso gaat in beroep tegen de straf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spyker wordt ook met de dag dramatischer..![]()
<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.![]()
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>
zo hoeft niemand anders hem meer te maken.![]()
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>
kostie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin..is dit de opvolger van ons geliefde setje?
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/234&cl=us,en
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
Commodore 64 bashenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
<xbox 360 bash mode> Ja allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de xbox360 </xbox 360 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Stefan740 het volgende:
En als ik nu 4 gig werkgeheugen wil moet ik op moederbord checken of dat kan toch?
heb nu al 2 gig dus wil wel vooruit![]()
Simpel:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Jorrit/Cardinal > ik ben er laat, erg laat vanavond.... moet van 1600-1800 de Q3 results toelichten per conference call......
De 100.000,- vraag is natuurlijk: Met of zonder baan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Simpel:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ik zit nu mn reporting package voor te bereiden, marge is niet eens zo slecht (11,1%) , maar er worden zoveel loze kosten ingetrapt.... accrual hier, accrual daar. NIAT YTD is 2,2mln loss op een sales van net 11mln.... das dus een net result van 16,4%.....
echt zo'n kleine kutcompany, en alles gaat maar met de natte duim..... dan is het echt niet leuk uitleggen hoor aan de shareholders..... helemaal de CIT accrual die ik er net ingetrapt heb (was een moetje) van 112k (totaal wordt 450k)..... leg dat eens even uit: je hebt YTD 2,2 mln verlies, waarom staat er dan 112k income tax accrued.....![]()
1) eenschquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
ik vind mijn verhaal:
1) beter
2) makkelijker te begrijpen
3) iedereen wil weekend dus ze zullen het allemaal waarderen dat je zo kort door de bocht bent.
3)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
1) eensch
2) eensch
3) in de VS is het ochtend, die willen nog wel ff de hele vrijdag doorhalen hoor![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef jpjedi het volgende:
Frank in zijn discotheek in het weekend.
Allang uitgespeeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)mber_naar_de_PC.html
![]()
ytd 2,2 mln verliesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ik zit nu mn reporting package voor te bereiden, marge is niet eens zo slecht (11,1%) , maar er worden zoveel loze kosten ingetrapt.... accrual hier, accrual daar. NIAT YTD is 2,2mln loss op een sales van net 11mln.... das dus een net result van 16,4%.....
echt zo'n kleine kutcompany, en alles gaat maar met de natte duim..... dan is het echt niet leuk uitleggen hoor aan de shareholders..... helemaal de CIT accrual die ik er net ingetrapt heb (was een moetje) van 112k (totaal wordt 450k)..... leg dat eens even uit: je hebt YTD 2,2 mln verlies, waarom staat er dan 112k income tax accrued.....![]()
De CFO heeft mijn salesbudget in mijn plan bijna verdubbeld om India profitable te maken voor 2010.quote:Please find attached the usual timetable for the above conference calls.
I shall dial in as Chairman from Chester.
Please note that both Hamdi Conger and Neil Scragg will be participating in
the calls. As you are all aware, we are currently having negotiations with
our banks concerning the group's cash flow situation; we expect to break
banking covenants at September and December 2007 and all the way through
2008 as a result of both increased working capital and expenditure on
exceptional items. The expenditure on the exceptional items is coming to an
end; in 2007 we have invested in our overhead establishment to deliver
improved performance in 2008; from now on there has to be an emphasis on
reducing working capital and containing overhead expenditure if we are to
deliver the future results that will enable us to trade our way out of our
current situation during the remainder of 2007 and throughout 2008. Please
therefore expect Hamdi and Neil to be asking questions on these areas in the
Operational review calls.
Best Regards,
Mike
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:47 schreef FJD het volgende:
[upd] Ten Cate vrijwel zeker naar Chelsea
Goed nieuws voor de Ajax fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie: http://www.nu.nl/news/126(...)heeft_een_droom.html
hij heeft een droom![]()
2,2 vind YTD vind niemand leuk... boekjaar jan-dec. maar ze werken hier met transferpricing ,heb ik niet zo veel kaas van gegeten, maar het schijnt dat de moeder die in de bahama's zit gedwongen wordt om een transfer price adjustment te betalen aan de dochters zodat de legal enteties aan het eind van het jaar winst draaien. anders zou de income tax alleen maar in de bahama's betaald worden en dat vind de fiscus niet leuk. nu zijn er echter geen regels wbt adjustment. hele rare gang van zaken, ook belastingtechinsch want je gaat aan het eind van het jaar er toch een 3mln extra sales intrappen (based op niks...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ytd 2,2 mln verlies... op een jaar van jan-jan? Welke bank/aandeelhouder vind dat ok?
Ik heb over 2 weken budget besprekingen, de chairman en iemand van de bank zijn bij de gespreksrondes. Gelukkig heeft de CFO al een mailtje gestuurd welke vragen er gaan komen. Cashflow is een major item en daar heb ik gelukkig nog geen last van.![]()
De CFO heeft mijn salesbudget in mijn plan bijna verdubbeld om India profitable te maken voor 2010.Dan moet de firma weer in de verkoop,.
.
Cashflow is een pain in the ass wanneer de omzet met 25% per jaar stijgt.![]()
Wat is accrual?
quote:
MEC je weet wel, mocro'squote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef staticdata het volgende:
mech?
geen probleem, anali b, dit leipe mechro flavorquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Toevallig wel ja, dat is de editor voor de CryTek Engine... Hoezo? Ik ken het wel, heb er wel eens mee lopen klooien maar ben geen goeroe.. ken wel mensen..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoor je van je collega op je werk die later begon dat ten cate weg is, kom je 'vol verwachting' thuis om te kijken op vi wie misschien de nieuwe trainer is lees je dat henkie blijft![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoor je van je collega op je werk die later begon dat ten cate weg is, kom je 'vol verwachting' thuis om te kijken op vi wie misschien de nieuwe trainer is lees je dat henkie blijft![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als je verliest van heracles, verliest van psv of gelijkspeel tegen nac ben je kampioen-onwaardig. Gelijkspelen tegen groningen is logisch![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:10 schreef FJD het volgende:
Netjes Stefan
http://www.break.com/index/rough_sledding_accident.html
auw![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:19 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje triest, heb je een duur scherm en zo'n aftands kutkamertje/kutburo/verzin maar wat
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:19 schreef Stefan740 het volgende:
Beetje triest, heb je een duur scherm en zo'n kutwijf voor je scherm
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
en een sacherijnig mokkel achter je scherm
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef staticdata het volgende:
wat moet super mario galaxy voor game worden dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef staticdata het volgende:
wat moet super mario galaxy voor game worden dan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Weet ik veel, verveel me dus post even wat games die wellicht binnenkomen bij mij..
Nee... volgens mij word het wel een toffe game. Springe, lopen, vliegen
http://www.youtube.com/watch?v=3o4Bp8n73ew
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je toch een creditcard gaan aanschaffen kan je de games uit engeland halen. scheelt toch weer paar euro's meestal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:38 schreef staticdata het volgende:
sommige mensen zijn nog bereid om spellen daadwerkelijk te kopen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik ook hoor
Mario Galaxy ga ik dan ook gewoon netjes kopen
maar spellen zoals sonic rush enzo niet he
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
NOS.... volgens hun is ten cate al weg
En dan de "mogelijke opvolgers" die ze benoemen![]()
![]()
![]()
![]()
De Boer , Van Basten en Schip, Martin Jol, Erwin Koeman, Co Adriaanse, Leo Beenhakker
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
en heee!!Sinds dat ten cate er is doen we het altijd nog beter op alle fronten dan fey. Zowel voetballend, in prijzen en rangen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:25 schreef Stefan740 het volgende:
Over dat wijf wou ik niet eens beginnen, oostblokcocainehoertje
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
NOS.... volgens hun is ten cate al weg
En dan de "mogelijke opvolgers" die ze benoemen![]()
![]()
![]()
![]()
De Boer , Van Basten en Schip, Martin Jol, Erwin Koeman, Co Adriaanse, Leo Beenhakker
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:21 schreef FJD het volgende:
85.17.14.16.7
JP is er ookFushe's pass met voertuigen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Je laat het klinken alsof het een prestatie is![]()
Vorig jaar was een jaar onwaardig voor elke topclub dus ook voor Feyenoord. Als je als Ajax zijnde je prestaties moet rechtvaardigen door naar het Feyenoord van vorig jaar te wijzen dan toont dat slechts aan hoe diep je zelf gezonken bent![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
8800GTS (of wachten op een 8800GT)
P35 moederbord
C2D e6850
2gb/4gb DDR2 667mhz
Misschien ook nieuwe voeding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
red ik dat met me 750, Die mobo is al 189![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:28 schreef FJD het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)a-ii-raid-1394).html
100,-
http://tweakers.net/pricewatch/158201/intel-core-2-duo-e6850.html
232,-
http://tweakers.net/price(...)s-t2d320e-hd-oc.html
250,-
http://tweakers.net/price(...)kvr667d2d4f5-2g.html
112,-(Geheugen moet je wel even beter uitzoeken, dit is een gemiddelde prijs)
Totaal van 694,- In het ergste geval moet er nog een voeding bij (450watt/500watt is toch wel minimaal) en dat kost je nog eens 60,-. In totaal brengt dat je tussen de 750,- en 780,-. Als je dat echt niet red dan neem je de e6750 die is 71,- goedkoper waardoor je ruim binnen je budget valt
http://tweakers.net/price(...)ub-dvi-d-zwart).html
AuwMaar wel geil
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Bij Komplett.nl
Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI -- 110 euro
Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz -- 169 euro
OCZ Platinum DDR2 PC6400 2048MB KIT, w/two 1024MB PC6400 XTC,CL4-4-4-15, Rev2 -- 72 euro
Club3D GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express, HDTV-Out, HDCP, Dual DVI -- 335 euro
Totaal 686 euro
Toppertje!
MoBo heeft 2 IDE aansluitingen (hebben ze bijna allemaal), je bent er al 1 kwijt voor je DVD.. dus 1 IDE schijf.. Maar Sata schijven zijn niet zo duur hoor..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef escape_nl het volgende:
Er zit meestal 1 ide aansluiting op voor 2 ide devices, dus een brander en een HD.
Maar ik zou een SATA2 schijf kopen, snellere verwerking dan een ide schijf.
Als je een zeurpiet bent neem dan geen samsung 22 inch, die hebben veel last van blacklight bleeding.
Voor een dikke videokaart heb je een goede voeding nodig, let op wel op dat je een voeding neem met een extra pci-e aansluiting voor de videokaart.
De nieuwste kaarten maken gebruik van een 6 pins pci-e aansluiting en niet elke voeding heeft dat namelijk. Verder kan je beter gaan voor een modulaire voeding, scheelt veel kabels dus betere airflow.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja verrek.. je hebt per IDE poort natuurlijk nog de Master en Slave optie![]()
Ik heb alleen me DVD brander als IDE..
Ben op dit moment op Project MeesterBeest bezig met een nieuwe Windows Install op 2 x 74GB Raptors![]()
![]()
Heeft die 22inch die Fer poste ook last van bleeding? Want dit is volgens mij 1 van de betere 22" van Samsung..
Zit nu dankzij die post van Fer zwaar te twijfelen of ik eind deze maand nou een 2e vidcard koop of eindelijk eens overstap naar een knap TFT scherm.... Wil eigenlijk 24" maar 22"is groot zat eigenlijk, vind het wel een supergeil scherm..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef escape_nl het volgende:
De meeste moederborden hebben 4 x SATA of zelfs meer aansluitingen en als je dat niet wil kan je nog altijd een ide controller kaartje erin stoppen.
En over de Samsung, met spellen zul je er niet zoveel last van hebben, maar als je een film kijkt met veel donkere scenes lijkt het me erg frusterend.
Zelf ga ik voor de 24 inch Dell Ultrasharp, in die serie heb je ook de 19 en 20 inch tft's.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wilde het net posten over die IDE controller...
Heb je jouw pc al draaiende?
Ik wacht toch nog even moet ik tot mijn spijt toekennen...enige verandering kan komen als flaspoint 2 uitkomt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
Je zult toch een keer naar SATA moeten vrees ik Diamond en persoonlijk vind ik het wel wat zonde om voor je huidige IDE devices een ouder moederbord te kopen. Er zit nml. wel een slag snelheidsverschil
in.
Anders koop je er voor 80,- een 500gb HD bij
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
TS draait.
Bij reboot van de server zal TS wel niet automatisch opstartenLang leve de remote desktop
quote:
quote:[MSN]
Ferdi zegt:
Nou ja JP had wat problemen maar wat weet hij er nou van
ursel zegt:
[/MSN]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:30 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
2 raptors in RAID0 is een aanzienlijk stukje sneller
![]()
![]()
http://service.futuremark.com/compare?pcm05=1130217
Kick Ass!
![]()
![]()
Nu ff me vidcard op 720MHz Core en 1065MHz Memory zettenen een 3dmark06 draaien
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hard Disk Information
Model ST3320620AS
Connection SCSI
Capacity 305.24 GB
Bus Type ATA
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
[afbeelding]
Futuremark leest het allemaal niet echt goed uit.. dat is mijn 3e schijf. Ik had mijn vidcard ook echt niet op 108MHz draaien hoor..
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef jpjedi het volgende:
Net thuis en wij gaan Gandhi kijken.. Zou maar wat graag mee doen Di3ki3. Kunnen we morgen met een paar man niet afspreken?
Ferdi
Di3ki3
JP
Kevin
...
noem maar even wat...
tijd?
@Fer+Ursel: Have fun![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
kom maar op met die tijden
rond 20:00 doen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:![]()
![]()
Net mn VGA overclocked, geeft net de FPS in Crysis die ik nodig had
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:38 schreef FJD het volgende:![]()
![]()
Net mn VGA overclocked, geeft net de FPS in Crysis die ik nodig had
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:51 schreef jpjedi het volgende:
kan het wat vroeger?![]()
20:00 is 23:30 hier en dat is te laat voor me.
kan het smiddags 15:00 EU tijd?
[..]
Met rivatuner ofzo?
@Diamond: Waarom toch een CRT?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:24 schreef escape_nl het volgende:
Hoeft niet, elke moderne router heeft een ingebouwde firewall.
En je broertje kan gewoon printen in het netwerk, zelfs bestanden delen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:38 schreef Stefan740 het volgende:
Baus je bent gek, ga postzegels verzamelen varens planten ofzo
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:24 schreef escape_nl het volgende:
Hoeft niet, elke moderne router heeft een ingebouwde firewall.
En je broertje kan gewoon printen in het netwerk, zelfs bestanden delen
quote:Altijd gedacht dat ict'ers saaie mensen zijn? Dat valt wel mee. Onderzoek toont dat ze bovengemiddeld vaak zoenen met collega's en alcohol nuttigen in de baas z'n tijd. Ook schijnen ze regelmatig in slaap te vallen op het werk. Het stereotype beeld van de ict'er die zonder enige sociale vaardigheden in afzondering aan zijn computer werkt, is onjuist.
Uit onderzoek van de Amerikaanse vacaturesite Careerbuilder.com blijkt dat maar liefst 47 procent van de ict'ers wel eens een collega heeft gezoend. Van de mannelijke respondenten verwachten de onderzoekers dat ze het eerder toegeven dan hun vrouwelijke collega's. Als ook de niet-ict'ers worden meegenomen, daalt het percentage tot maar 39 procent.
De kans dat een ict'er regelmatig een borreltje nuttigt aan zijn bureau (of er onder) is volgens het onderzoek één op vier. Dit blijkt overigens niet anders te zijn dan in andere sectoren en functies.
Na alle drankgelag geeft nagenoeg de helft van de ondervraagde mannelijke ict'ers toe wel eens een uiltje te knappen in de baas z'n tijd. Van de vrouwelijke techneuten erkent maar 35 procent te slapen tijdens werk. Overigens blijken vooral ambtenaren graag een tukje te doen op kantoor: 64 procent doet dat wel ‘ns.
Bron: www.pcmweb.nl
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:06 schreef FJD het volgende:
Feest durven te vieren als je een wedstrijd consequent de nek om draait door niet te willen voetballen
Feest durven te vieren met een 0-0 gelijkspel als je 5e staat op de ranglijst![]()
Wedstrijd begint nu wel iets los te komen, Feyenoord begint de gaten te vinden. Vitesse doet niets anders dan wachten en counteren![]()
Statistieken eerste helft:
Balbezit 40%-60%
Schoten op doel 0 - 3
Schoten paal/lat 0 - 0
Schoten totaal 3 - 5
Hoekschoppen 0 - 3
Echt een aanfluiting![]()
0-1 voor Feyenoord en dan wil Vitesse opeens wel voetballen. Ik maar denken dat de stank in Arnhem uit het Ruhrgebied overkwam maar het is gewoon het lokale voetbalelftal waar het dun in de broek loopt als een ploeg uit het bovenste rijtje op bezoek komt
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:13 schreef escape_nl het volgende:
Altijd fijn omdat te horen, vorig seizoen hoorde je ze niet
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
terug van de FoD LAN >>![]()
![]()
super rielekst, aardige nerds, goed geregeld, TOPPIE!!![]()
en ik heb geowned met BF2, totdat ik weg ging was ik numero uno in de ranking!!![]()
volgend jaar MOETEN we er echt heen met een BoF huisjeis te gek man!!
![]()
en over die schermen, er is er maar een die echt teld, die van Postman & Wausz > DELL 24"![]()
![]()
wat een ding > ik spaar mooi een maandje door, dan de PC maar over een half jaartje aanschaffen, maar wat een UBER scherm is dat!!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef Suikermais het volgende:
Vanavond 21.00 uur BBC 2 :
Top Gear !!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ten Cate neemt afscheid op Kasteel
Slecht nieuws
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:33 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans op Halo-film lijkt definitief verkeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
al met een ander toetsenbord geprobeerd? heb het ook wel eens gehad dat ik met een ander toetsenbord moest opstarten voordat ik met een draadloos toetsenbord verderkon![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook in een ander topic. Heb overigens geen draadloos gelukkig maar ga het zo eens proberen !! Zou toch van de zotte zijn!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook in een ander topic. Heb overigens geen draadloos gelukkig maar ga het zo eens proberen !! Zou toch van de zotte zijn!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
idd JP.. het is zoeken zoeken zoeken zoeken maar misschien is me mobo gewoon stuk !! Dat zou het ergste zijn want dan kan alles er weer uit. Je tip zal ik nog even gaan doen ... kaal beginnen en dan 1 voor 1.. onboard video heb ik niet.
@BAUS: Ik kan niks typen/indrukken dus ik kom niet eens in me BIOS. Het staat stil na 15 a 20 seconden.
Echter een opmerking wat ik krijg:
Als ik dus snel op een toets druk ("voordat hij vastloopt") dan kom ik in het volgende scherm.. cpu en geheugen ziet hij.. "usb devides...done" zie ik staan. Me S-ATA HD herkent hij ook alleen op de laatste en onderste regel staater dit:
USB mass storage devices checking
00 USB mass storage devices found and configured.
Is dit een error en wat houd dit in? Verklaart dit dat me toetsenbord het niet meer doet na 20 sec.?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
That's it.. je moet als je je computer hebt aangezet meteen als een gekkie op DEL lopen rammen..Je hebt namelijk geen eeuwen de tijd om op DEL of TAB te drukken, daarna schiet ie in de Post Checksum en daar loopt ie op vast omdat je je BIOS nog moet instellen..
Dus snel op DEL drukken ipv TAB, en dan je bootpriority instellen
Je vergeet mijn mooie 2e plekkie bold te maken..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1. 1. PoSTMaN Jorrit Postma (4) 17-8-2006 188 (+55)
2. 3. ursel ursel (2) 17-8-2006 153 (+43)
3. 5. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 147 (+42)
4. 4. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 146 (+37)
5. 2. Sickert Kevin 17-8-2006 144 (+30)
6. 7. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 129 (+33)
7. 6. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 127 (+26)
8. 8. Blauwvingers Francis 11-8-2007 118 (+37)
9. 9. Frank22 Frank 28-8-2006 85 (+18)
10. 10. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
En weer eerste, dat maakt 4x op rij![]()
![]()
Trusten
Neequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
is gewoon je usb controller, voor je usb poorten.. heb je een usb toetsenbord?
Ja want de vorige game-films waren allemaal pareltjes waar de gemiddelde Hollywood film nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:33 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans op Halo-film lijkt definitief verkeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:12 schreef jpjedi het volgende:
en anders het aloude beproefde BOF advies: format C:![]()
quote:
Dan moet je op zondag ook niet in de duinen in Den Haag gaan lopen maar hard aan het klussen slaanquote:
Ik zou toch zweren dat ik je gisteren in Den Haag in de duinen had gezien maar het duurde even voor ik het door had dus ik ben maar gewoon doorgelopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
pfffff kon ik maar in de duinen liggen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik je gisteren in Den Haag in de duinen had gezien maar het duurde even voor ik het door had dus ik ben maar gewoon doorgelopen
hmmm ik had je nog een smsje gestuurd dat de week daarna ook niet zo uit komtquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
krijg ik gister avond een sms-je (heb er meerdere gekregen dit weekend) of ik wil neuken, zeg ik goed, volgende week
zegt ze dat volgende week niet zo goed uit komt, maar de week daarna is prima
![]()
leuk man vrijgezel zijn![]()
![]()
quote:
kan ff zo snel niks leuks bedenken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef staticdata het volgende:
Bijna een nieuw topic, wie heeft een TT in gedachte
Beetje lastig zonder werkend toetsenbord eyquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Bootpriority al ingesteld in de BIOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |