quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:28 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
terug van de FoD LAN >>![]()
![]()
super rielekst, aardige nerds, goed geregeld, TOPPIE!!![]()
en ik heb geowned met BF2, totdat ik weg ging was ik numero uno in de ranking!!![]()
volgend jaar MOETEN we er echt heen met een BoF huisjeis te gek man!!
![]()
en over die schermen, er is er maar een die echt teld, die van Postman & Wausz > DELL 24"![]()
![]()
wat een ding > ik spaar mooi een maandje door, dan de PC maar over een half jaartje aanschaffen, maar wat een UBER scherm is dat!!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef Suikermais het volgende:
Vanavond 21.00 uur BBC 2 :
Top Gear !!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:08 schreef FJD het volgende:
[..]
![]()
Ten Cate neemt afscheid op Kasteel
Slecht nieuws
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:33 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans op Halo-film lijkt definitief verkeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
al met een ander toetsenbord geprobeerd? heb het ook wel eens gehad dat ik met een ander toetsenbord moest opstarten voordat ik met een draadloos toetsenbord verderkon![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook in een ander topic. Heb overigens geen draadloos gelukkig maar ga het zo eens proberen !! Zou toch van de zotte zijn!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook in een ander topic. Heb overigens geen draadloos gelukkig maar ga het zo eens proberen !! Zou toch van de zotte zijn!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
idd JP.. het is zoeken zoeken zoeken zoeken maar misschien is me mobo gewoon stuk !! Dat zou het ergste zijn want dan kan alles er weer uit. Je tip zal ik nog even gaan doen ... kaal beginnen en dan 1 voor 1.. onboard video heb ik niet.
@BAUS: Ik kan niks typen/indrukken dus ik kom niet eens in me BIOS. Het staat stil na 15 a 20 seconden.
Echter een opmerking wat ik krijg:
Als ik dus snel op een toets druk ("voordat hij vastloopt") dan kom ik in het volgende scherm.. cpu en geheugen ziet hij.. "usb devides...done" zie ik staan. Me S-ATA HD herkent hij ook alleen op de laatste en onderste regel staater dit:
USB mass storage devices checking
00 USB mass storage devices found and configured.
Is dit een error en wat houd dit in? Verklaart dit dat me toetsenbord het niet meer doet na 20 sec.?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:13 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
That's it.. je moet als je je computer hebt aangezet meteen als een gekkie op DEL lopen rammen..Je hebt namelijk geen eeuwen de tijd om op DEL of TAB te drukken, daarna schiet ie in de Post Checksum en daar loopt ie op vast omdat je je BIOS nog moet instellen..
Dus snel op DEL drukken ipv TAB, en dan je bootpriority instellen
Je vergeet mijn mooie 2e plekkie bold te maken..quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
1. 1. PoSTMaN Jorrit Postma (4) 17-8-2006 188 (+55)
2. 3. ursel ursel (2) 17-8-2006 153 (+43)
3. 5. Ferdi Dorr Ferdi Dorr 28-5-2006 147 (+42)
4. 4. Yoshka Yoshka van de Vaart 29-5-2006 146 (+37)
5. 2. Sickert Kevin 17-8-2006 144 (+30)
6. 7. Incolumis Frank Dijkstra 21-8-2006 129 (+33)
7. 6. Diamond3d Diamond3d 9-8-2007 127 (+26)
8. 8. Blauwvingers Francis 11-8-2007 118 (+37)
9. 9. Frank22 Frank 28-8-2006 85 (+18)
10. 10. Fc Deventer B1 Misterfox 25-8-2006 0 (+0)
En weer eerste, dat maakt 4x op rij![]()
![]()
Trusten
Neequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:11 schreef Mr_Baus het volgende:
is gewoon je usb controller, voor je usb poorten.. heb je een usb toetsenbord?
Ja want de vorige game-films waren allemaal pareltjes waar de gemiddelde Hollywood film nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:33 schreef Viro het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans op Halo-film lijkt definitief verkeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:12 schreef jpjedi het volgende:
en anders het aloude beproefde BOF advies: format C:![]()
quote:
Dan moet je op zondag ook niet in de duinen in Den Haag gaan lopen maar hard aan het klussen slaanquote:
Ik zou toch zweren dat ik je gisteren in Den Haag in de duinen had gezien maar het duurde even voor ik het door had dus ik ben maar gewoon doorgelopenquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef staticdata het volgende:
pfffff kon ik maar in de duinen liggen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik je gisteren in Den Haag in de duinen had gezien maar het duurde even voor ik het door had dus ik ben maar gewoon doorgelopen
hmmm ik had je nog een smsje gestuurd dat de week daarna ook niet zo uit komtquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:56 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
morguh![]()
krijg ik gister avond een sms-je (heb er meerdere gekregen dit weekend) of ik wil neuken, zeg ik goed, volgende week
zegt ze dat volgende week niet zo goed uit komt, maar de week daarna is prima
![]()
leuk man vrijgezel zijn![]()
![]()
quote:
kan ff zo snel niks leuks bedenken...quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:18 schreef staticdata het volgende:
Bijna een nieuw topic, wie heeft een TT in gedachte
Beetje lastig zonder werkend toetsenbord eyquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef Mr_Baus het volgende:
Bootpriority al ingesteld in de BIOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |