wij hebben hier een modulair bureau van Ikea..wel stuk duurder maar ideaal voor elke kamer. zo lang en in elke vorm volgens je wens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog van Ikea zo'n Galant staan in Rozenburg met frame160x80, rechthoekig.
Als je een krat Jupiler achterlaat mag je m zo oppikken
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49806742
Deze kun je ook veel verder uitbreiden. Wij hebben hier twee hoek elementen tegenelkaar staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:48 schreef jpjedi het volgende:
wij hebben hier een modulair bureau van Ikea..wel stuk duurder maar ideaal voor elke kamer. zo lang en in elke vorm volgens je wens.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ursel ouwe geitenbreier gefeliciteerd kerel!!![]()
ik kom wel een keer een bier halen, blijf ik gelijk slapen![]()
P35 bordje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef Stefan740 het volgende:
Budget is er niet echt zeg 700 euri voor moederbord processor voeding harde schijf en dvd brander en geluidskaartje. Iemand aanbevelingen?
Als de mensen niet zo veeleisend gaan worden..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
500 watt. nog ff en je hebt een 1kw voeding nodig. Wanneer gaan ze eens met energiezuinigere systemen komen...
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet hequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:19 schreef staticdata het volgende:
500 watt. nog ff en je hebt een 1kw voeding nodig. Wanneer gaan ze eens met energiezuinigere systemen komen...
weet ik ook wel, het is een peak vermogen, maar goed volgens mij als je crysis gaat spelen zal je die 500 watt aardig benaderenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet he![]()
Met een goede 400watt lukt het vast ook wel maar waarom het risico nemen? 500watt is al weer meer standaard geworden. Ze worden wel steeds duurder zeg. Een beetje voeding is al snel weer 80,-
Ow ja en kijk of je een modulaire voeding kunt nemen. Daar steek je alleen de stroomkabeltjes in die je nodig hebt. Scheelt een hoop kabels in je kast
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat de voeding 500watt kan trekken zegt niet dat t dat ook doet he![]()
Met een goede 400watt lukt het vast ook wel maar waarom het risico nemen? 500watt is al weer meer standaard geworden. Ze worden wel steeds duurder zeg. Een beetje voeding is al snel weer 80,-
Ow ja en kijk of je een modulaire voeding kunt nemen. Daar steek je alleen de stroomkabeltjes in die je nodig hebt. Scheelt een hoop kabels in je kast
+ het rendemement moet steeds hoger worden etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Als de mensen niet zo veeleisend gaan worden..![]()
![]()
chipset/northbridge en HDD doen ook wel mee.. Zou zo niet weten hoeveel maar ik gok 80-100 watt samen uitgaande van 2 HDD`s.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef FJD het volgende:
8800GTS zou max iets van 147watt trekken, e6750 rond de 70watt. Dan heb je de grootste stroomtrekkers wel gehad denk ik. Met 400/450 zou je het dus wel redden
Uiteraard maar dan praat je al weer over drie componenten Ariequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:47 schreef jpjedi het volgende:
chipset/northbridge en HDD doen ook wel mee.. Zou zo niet weten hoeveel maar ik gok 80-100 watt samen uitgaande van 2 HDD`s.
oh ja en geheugen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan praat je al weer over drie componenten ArieMB en 2 HDDs.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef FJD het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor de liefhebbersDeze surfschool kun je bereiken door te bellen naar 498311 Schitterend man, beetje knokken met de natuur
ik had een prachtige modulaire voeding van 550watt, totdat ik mn computer na onweer aanzette en dat ding gewoon ontploftequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef jpjedi het volgende:
Maar moet je gelijk geven...die modulaire voeding is een must..ideaal knopen in je kast.![]()
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)mber_naar_de_PC.html
![]()
ja man, jammer dat je wacht met updaten tot het 2012 isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.![]()
Hmmm wordt een beetje in een verkeerde context geplaatst. Torro rosso eindige als 8e, haalt in onder gele vlag, Sutil krijgt de 8e plaatst toegewezen. Torro Rosso gaat in beroep tegen de straf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spyker wordt ook met de dag dramatischer..![]()
<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.![]()
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>
zo hoeft niemand anders hem meer te maken.![]()
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>
kostie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin..is dit de opvolger van ons geliefde setje?
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/234&cl=us,en
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
Commodore 64 bashenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
<xbox 360 bash mode> Ja allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de xbox360 </xbox 360 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Stefan740 het volgende:
En als ik nu 4 gig werkgeheugen wil moet ik op moederbord checken of dat kan toch?
heb nu al 2 gig dus wil wel vooruit![]()
Simpel:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Jorrit/Cardinal > ik ben er laat, erg laat vanavond.... moet van 1600-1800 de Q3 results toelichten per conference call......
De 100.000,- vraag is natuurlijk: Met of zonder baan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Simpel:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ik zit nu mn reporting package voor te bereiden, marge is niet eens zo slecht (11,1%) , maar er worden zoveel loze kosten ingetrapt.... accrual hier, accrual daar. NIAT YTD is 2,2mln loss op een sales van net 11mln.... das dus een net result van 16,4%.....
echt zo'n kleine kutcompany, en alles gaat maar met de natte duim..... dan is het echt niet leuk uitleggen hoor aan de shareholders..... helemaal de CIT accrual die ik er net ingetrapt heb (was een moetje) van 112k (totaal wordt 450k)..... leg dat eens even uit: je hebt YTD 2,2 mln verlies, waarom staat er dan 112k income tax accrued.....![]()
1) eenschquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
ik vind mijn verhaal:
1) beter
2) makkelijker te begrijpen
3) iedereen wil weekend dus ze zullen het allemaal waarderen dat je zo kort door de bocht bent.
3)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
1) eensch
2) eensch
3) in de VS is het ochtend, die willen nog wel ff de hele vrijdag doorhalen hoor![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef jpjedi het volgende:
Frank in zijn discotheek in het weekend.
Allang uitgespeeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
http://www.nu.nl/news/126(...)mber_naar_de_PC.html
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |