quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Bij Komplett.nl
Asus P5N-E SLI, nForce-650i SLI -- 110 euro
Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz -- 169 euro
OCZ Platinum DDR2 PC6400 2048MB KIT, w/two 1024MB PC6400 XTC,CL4-4-4-15, Rev2 -- 72 euro
Club3D GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express, HDTV-Out, HDCP, Dual DVI -- 335 euro
Totaal 686 euro
Toppertje!
MoBo heeft 2 IDE aansluitingen (hebben ze bijna allemaal), je bent er al 1 kwijt voor je DVD.. dus 1 IDE schijf.. Maar Sata schijven zijn niet zo duur hoor..

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef escape_nl het volgende:
Er zit meestal 1 ide aansluiting op voor 2 ide devices, dus een brander en een HD.
Maar ik zou een SATA2 schijf kopen, snellere verwerking dan een ide schijf.
Als je een zeurpiet bent neem dan geen samsung 22 inch, die hebben veel last van blacklight bleeding.
Voor een dikke videokaart heb je een goede voeding nodig, let op wel op dat je een voeding neem met een extra pci-e aansluiting voor de videokaart.
De nieuwste kaarten maken gebruik van een 6 pins pci-e aansluiting en niet elke voeding heeft dat namelijk. Verder kan je beter gaan voor een modulaire voeding, scheelt veel kabels dus betere airflow.

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Oh ja verrek.. je hebt per IDE poort natuurlijk nog de Master en Slave optie![]()
Ik heb alleen me DVD brander als IDE..
Ben op dit moment op Project MeesterBeest bezig met een nieuwe Windows Install op 2 x 74GB Raptors![]()
![]()
Heeft die 22inch die Fer poste ook last van bleeding? Want dit is volgens mij 1 van de betere 22" van Samsung..
Zit nu dankzij die post van Fer zwaar te twijfelen of ik eind deze maand nou een 2e vidcard koop of eindelijk eens overstap naar een knap TFT scherm.... Wil eigenlijk 24" maar 22"is groot zat eigenlijk, vind het wel een supergeil scherm..

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:24 schreef escape_nl het volgende:
De meeste moederborden hebben 4 x SATA of zelfs meer aansluitingen en als je dat niet wil kan je nog altijd een ide controller kaartje erin stoppen.
En over de Samsung, met spellen zul je er niet zoveel last van hebben, maar als je een film kijkt met veel donkere scenes lijkt het me erg frusterend.
Zelf ga ik voor de 24 inch Dell Ultrasharp, in die serie heb je ook de 19 en 20 inch tft's.

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wilde het net posten over die IDE controller...
Heb je jouw pc al draaiende?
Ik wacht toch nog even moet ik tot mijn spijt toekennen...enige verandering kan komen als flaspoint 2 uitkomt.

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
Je zult toch een keer naar SATA moeten vrees ik Diamond en persoonlijk vind ik het wel wat zonde om voor je huidige IDE devices een ouder moederbord te kopen. Er zit nml. wel een slag snelheidsverschil
in.
Anders koop je er voor 80,- een 500gb HD bij

quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:05 schreef FJD het volgende:
TS draait.
Bij reboot van de server zal TS wel niet automatisch opstartenLang leve de remote desktop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |